quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Had ik laatst ook idd. Nieuwe collega, jong broekie. Vertelde dat hij was geboren in 2001. Die wordt dus al 20 dit jaar, en heeft 9/11 niet eens bewust meegemaakt. Zelfs een gulden had hij nog nooit gezien
Ons ritme is iets anders dan in NL. We eten hier later, vervolgens moeten de honden nog eten en hops, het is alweer 9 uur (geweest), snel Netflix opstartenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:45 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Wij zetten de film altijd al rond 19:30 op.Rond half 10 richting bed om daar nog even een boekje te lezen.
Oja, mijn man zegt wel eens om 20.30 "zullen we een film kijken ofzo?" Dan gaat het bij mij al van *half 9 half 10 half 11...* "nu nog?!?!?!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:45 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Wij zetten de film altijd al rond 19:30 op.Rond half 10 richting bed om daar nog even een boekje te lezen.
oh... ja ... op die fiets natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt, maar ik heb er meegemaakt in 85, 86 en 97.
Ja jij wél!quote:
Ik ben ook geen schaatsfan eigenlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ook. Hoewel ik er toen niet naar heb gekeken, want het boeide me toen al geen zier.
En hoewel het me niks interesseerde, vond ik het wel een schandaal en een enorme flater dat Reinier Paping niet was uitgenodigd bij het feest van de elfstedentocht van 1986.
Dan moet je eens beginnen over LUVquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:06 schreef ZarB het volgende:
[..]ik was een keer heel enthousiast over de spice girls bij een jonge collega. Keek ook zo:
![]()
![]()
Als je een ega hebt vragen of je snurkt of adem stops hebt. En anders met een app je slaap patroon controlerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:57 schreef flipsen het volgende:
Sinds een paar maanden gebeurt het me regelmatig dat we een filmpje kijken, zo rond 21:00. En dat ik het einde van de film niet haal. Van het één op het andere moment val ik in slaap, heel apart. Nooit last van gehad.
En steeds vaker mijn bril (voor veraf) afzetten om iets te lezen of zelfs op mijn mobiel te kijken
Maar Patty Kent iedereen nog! Al zullen de meesten niet weten dat ze in Luv zat...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet je eens beginnen over LUVdat is nog langer geleden...
Nee dat zal wel niet... ik weet niet hoe oud zijn collega's zijn...quote:Op woensdag 10 februari 2021 00:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar Patty Kent iedereen nog! Al zullen de meesten niet weten dat ze in Luv zat...
Veel was er toen niet te zien op de TV. Vooral veel radio en achteraf gefilmde verslagen op de TV, met een uitzending vanuit de studio in (toen nog) Bussum.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:30 schreef deedeetee het volgende:
Ik stond in 1963 de was voor mijn moeder te strijken met de tv aan om näar t schaatsen te kijken. Wat was ik blij dat ik lekker warm thuis bij de kachel stond. Het weer was toen bar en boos hoor.
of over cassette bandjesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet je eens beginnen over LUVdat is nog langer geleden...
oh... ik heb net een mop verteld in de SCquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
of over cassette bandjes![]()
, heb vroeger veel samen met een neefje onze stemmen er op op genomen met een microfoon en dan beetje moppentappen en zo door de microfoon en dat dan weer terug luisteren.
echt de grootste lol hadden we er om.![]()
ik las zeurkousquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ben 44 en ik heb sinds mijn 40e een bril.
Na een nacht stappen (dat gebeurt 1 keer per jaar, vroeger ruim 100 keer per jaar) moet ik drie dagen bij komen.
Ik heb een steunkous
Mijn oudste neef is al opa.
Mijn ouders zijn bejaard.
Ik vergeet vaker dingen.
En de ergste: er zijn al zoveel mensen dood gegaan die ik ken.Zowel irl als op FOK!
Als je het zelf krijgt.quote:
Piepkuiken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:36 schreef Eightyone het volgende:
Opzien tegen m'n veertigste verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |