Doe ik ook, is therapeutischquote:Op zondag 13 december 2020 08:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zou mijn eega ook moeten doen, die zit altijd te schelden in de auto
Ik heb ook wel een medicijn voor jequote:Op zaterdag 26 december 2020 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Waaraan merk je dat je ouder bent/wordt?
Nouhou..
Elke avond en elke morgen op tijd je medicijnen innemen![]()
dat is wel een ''dingetje'' vroeger moest je alleen opletten dat je ''de Pil'' niet moest vergeten
Oh???quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een medicijn voor je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schudden voor gebruikquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh???en wat zou dat dan zijn?
Wij zetten de film altijd al rond 19:30 op.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:57 schreef flipsen het volgende:
Sinds een paar maanden gebeurt het me regelmatig dat we een filmpje kijken, zo rond 21:00. En dat ik het einde van de film niet haal. Van het één op het andere moment val ik in slaap, heel apart. Nooit last van gehad.
Mijn moeder wordt 79quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:33 schreef golfer het volgende:
Als Fok!-ers vertellen dat hun vader of moeder een bepaalde leeftijd heeft bereikt/jarig is en ik dan denk: "Die zijn wel een stuk jonger dan ik, die ouders."
die was 1963 dus als je het écht bewust gemaakt hebt moet je toch minstens 5 of 6 jaar zijn geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat je mensen spreekt waarvan je denkt dat ze volwassen zijn, maar die nog nooit bewust een elfstedentocht hebben meegemaakt.
Ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt, maar ik heb er meegemaakt in 85, 86 en 97.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die was 1963 dus als je het écht bewust gemaakt hebt moet je toch minstens 5 of 6 jaar zijn geweest
dus tja ... ik ken wel de Film
Voor mij was het gewoon hetzelfde. 63 was maar 22 jaar geleden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:34 schreef Berkery het volgende:
In 1985 leek 1963 een eeuw geleden, en nu ligt 1997 ook alweer 24 jaar achter ons, maar het voelt toch dichterbij.
Dat nadeel heb ik dus gelukkig niet. Het enige 'medicijn' voor mij is een heerlijke kruidenwijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Waaraan merk je dat je ouder bent/wordt?
Nouhou..
Elke avond en elke morgen op tijd je medicijnen innemen![]()
dat is wel een ''dingetje'' vroeger moest je alleen opletten dat je ''de Pil'' niet moest vergeten
Ik ook. Hoewel ik er toen niet naar heb gekeken, want het boeide me toen al geen zier.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die heeft de elfstedentocht wel bewust meegemaakt
Had ik laatst ook idd. Nieuwe collega, jong broekie. Vertelde dat hij was geboren in 2001. Die wordt dus al 20 dit jaar, en heeft 9/11 niet eens bewust meegemaakt. Zelfs een gulden had hij nog nooit gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef ZarB het volgende:
Dat kinderen met een geboortejaar na 2000 al volwassen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |