Ik denk dat jij dat wel kanquote:Op woensdag 26 december 2018 23:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan ik mijn vingers weer uit mn oren halen?
Ik meende het al te herkennenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:42 schreef Evertjan het volgende:
RHCP gebruikte deze song als een sample in Dani California
Godverquote:Op woensdag 26 december 2018 23:42 schreef Evertjan het volgende:
RHCP gebruikte deze song als een sample in Dani California
Ik heb op One Moment in Time gestemd, echt gierendhoge kippenvel bij dat nummer.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:42 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bohhh...Whitney moet echt veel hoger in de lijst. Greatest Love Of All is zo;n beetje de ultieme vocale performance ooit.
wellicht, maar vind minimaal een maand wel een goede eerste zetquote:Op woensdag 26 december 2018 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een tijd niet drinken kan een soort reset zijn
[..]
Als je ieder weekend drinkt voel je je na één weekend niet drinken al fitter.
Heb nog op Nightwish gestemd, maar staat er niet in. Ook al zijn de bekendste nummers van voor de tijd van Floor.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
De beste vocaliste is Floor Jansen, ben je snel klaar.
Ja, en dan wel zo'n nietig Stand My Ground van WT nieuw in de lijst..quote:Op woensdag 26 december 2018 23:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb nog op Nightwish gestemd, maar staat er niet in. Ook al zijn de bekendste nummers van voor de tijd van Floor.
Nope, maar daar zijn ook andere steden voor. Maar als je hier woont kun je je best vermaken. Zeker op kerstdagen etc. dan is het gewoon volle bak in alle kroegen. (En ja, ik weet dat het in andere steden iedere week volle bak isquote:Op woensdag 26 december 2018 23:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja het is nu niet zo dat je tegen je maten zegt van goh zullen we eens in Den Helder stappen
Tip: "Best live performances whitney" op YT. Wat een stem.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb op One Moment in Time gestemd, echt gierendhoge kippenvel bij dat nummer.
het is dan ook stil rond hem...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaar nadat ie zn DAB kreeg. Meteen 300+ plekken achteruit
Greatest Show on Earth-genot.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb nog op Nightwish gestemd, maar staat er niet in. Ook al zijn de bekendste nummers van voor de tijd van Floor.
Klinkt wel gezellig, hoort ook zo natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope, maar daar zijn ook andere steden voor. Maar als je hier woont kun je je best vermaken. Zeker op kerstdagen etc. dan is het gewoon volle bak in alle kroegen. (En ja, ik weet dat het in andere steden iedere week volle bak is)
Ik lees nu voor het eerst DAB. peaceman heeft me even gezegd wat het betekendequote:Op woensdag 26 december 2018 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaar nadat ie zn DAB kreeg. Meteen 300+ plekken achteruit
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik meende het al te herkennen
Blijft toch een heerlijk nummer
Nummertje met Edwin Evers is ook wel geinigquote:Op woensdag 26 december 2018 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb op One Moment in Time gestemd, echt gierendhoge kippenvel bij dat nummer.
Ik moet eerlijk zijn:quote:Op woensdag 26 december 2018 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, en dan wel zo'n nietig Stand My Ground van WT nieuw in de lijst..
Ze was geweldig in de Decades Tourquote:
Nee, dat dacht ik ook, ik had er een keer goed maar dan ook echt goed lam van worden voor nodig maar daarna een paar dagen niets is makkelijk en daarna ben je toch al bezig.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zou niet cold turkey kunnen stoppen met drinken. Dan moet ik echt langzaam verminderen per dag.
Haha, bekend overlijdingseffectjequote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik lees nu voor het eerst DAB. peaceman heeft me even gezegd wat het betekende
Succes alvast.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
wellicht, maar vind minimaal een maand wel een goede eerste zet
Niet op gestemd maar ik snap jequote:Op woensdag 26 december 2018 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het nu.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha, bekend overlijdingseffectje
Hopelijk is het succes van WT in de Top 2000 een opmaat naar de entree van Nightwish.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn:
1. Ben blij dat die erin is gekomen
2. Ik vind dat een van hun beste nummers
Maar wel mee eens dat Nightwish er ook wel in mag.
Dan zal ik een maat van me even vragen of ie wil gaan stemmen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar wel mee eens dat Nightwish er ook wel in mag.
Bij mij is het altijd: heel lam --> paar dagen makkelijk uitbrakken en geen zin --> weer helemaal fit --> boohhhhh zin om lekker te zuipenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook, ik had er een keer goed maar dan ook echt goed lam van worden voor nodig maar daarna een paar dagen niets is makkelijk en daarna ben je toch al bezig.
hoger dan vorig jaar!quote:Op woensdag 26 december 2018 23:45 schreef FlyingEagle het volgende:
Wat staat Black Dog trouwens laag in de lijst zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |