Ik ben het vaak met je eens maar deze keer niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:38 schreef Bugno2 het volgende:
Altijd zo flauw van mensen, om dit helemaal af te schieten. Vocale topprestatie.
Tegenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
De mensen die hierop stemmen mogen linea recta een stemverbod krijgen.
Staat wel op het programma!quote:Op woensdag 26 december 2018 23:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaaaa Arnie is terug![]()
Ga je weer een café bezoek doen dit jaar?
Heb je kroegen in den helder danquote:Op woensdag 26 december 2018 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier was het altijd 4 uur, toen was er altijd gezeik met vechtlui en toen hebben ze deurstop van 2uur ingevoerd. Was best kut, maar na paar jaar hebben ze dat weer opgeheven en nu is alles weer goed.
Tijdens jazzweekend in de zomer, 2e kerstdag en oud/nieuw is sluiting 6u. Is wel gezellig altijd.
Juist! Toen ik vorig jaar op toernooi in Groningen was, zat mijn team in De Drie Gezusters en ging ik met een teamgenoot op zoek naar iets beters. Uiteindelijk kwamen we bij een bruiloftsfeest terecht. Dat viel niet tegenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die is ook kut, maar op een andere manier. De overpriced popie-jopie kroeg waar elke Jan Doedel op afgaat, terwijl er veel kleinere en gezelligere kroegen in de binnenstad te vinden zijn.
eensquote:Op woensdag 26 december 2018 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
Mssn dat die mensen wel in slaap willen vallen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ze kunnen geweldig zingen, dat is het probleem niet. Het is de muziek waar ik niks mee hebquote:Op woensdag 26 december 2018 23:38 schreef Bugno2 het volgende:
Altijd zo flauw van mensen, om dit helemaal af te schieten. Vocale topprestatie.
Maar dat wordt dus steeds duurder, want meer nodigquote:Op woensdag 26 december 2018 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel een prettig gevoel. Maar ik wist niet dat het zo heette.
Dat zal best. Maar het is gewoon niet mijn cup of tea. Dat geldt voor het gehele repertoire van beide dames.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:38 schreef Bugno2 het volgende:
Ik vind JW echt veel te veel een act... dus ben blij dat Rabbering dit tijdslot heeft gekregenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word er heerlijk rustig van ja.Goede vervanging van JW’s shift.
Ik ben helemaal van de cheesy ballads maar deze vind ik echt minder.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:38 schreef Bugno2 het volgende:
Zo moet je het doenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Juist! Toen ik vorig jaar op toernooi in Groningen was, zat mijn team in De Drie Gezusters en ging ik met een teamgenoot op zoek naar iets beters. Uiteindelijk kwamen we bij een bruiloftsfeest terecht. Dat viel niet tegen
Oja, maar wel aan dat spel meegedaanquote:Op woensdag 26 december 2018 23:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Staat wel op het programma!Vorig jaar geeneens het café in geweest hè, toen was het de wachttent buiten
nou je hebt wel tijd om ff wat anders te doen...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:40 schreef djenneke het volgende:
Dit nummer is toch ook niet gunstig voor je libido?
Okay. Ik drink niet zo vaak, dus daar merk ik niet zoveel van.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat wordt dus steeds duurder, want meer nodig
Daarnaast sport ik behoorlijk veel, en ben wel benieuwd of ik meer resultaat boek als ik niet meer drink
Dat is zo. Ik meng sowieso eigenlijk nooit whiskeys, bijna altijd puur. Anders drink ik wel gewoon bier of weet ik wat voor drank.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Klopt, maar je gaat geen dure whisky mengen met suikerwater, daar heb je juist de goedkopere blends voor.
Niet echt nee.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:40 schreef djenneke het volgende:
Dit nummer is toch ook niet gunstig voor je libido?
Sucker voor ballads met vrouwelijk vocaal geweld. Zie mij n topic "Beste vocaliste" in MUZ.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens maar deze keer niet.
Haha ja, naja ik herinner me alleen nog maar het karaokezingen met Stefan Stassequote:Op woensdag 26 december 2018 23:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Oja, maar wel aan dat spel meegedaan
Ben je zo snel klaar?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou je hebt wel tijd om ff wat anders te doen...
When you believequote:Op woensdag 26 december 2018 23:40 schreef Bugno2 het volgende:
Uit dezelfde tijd als de powercombinatie Whitney en Mariah
Zal eens kijkenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Sucker voor ballads met vrouwelijk vocaal geweld. Zie mij n topic "Beste vocaliste" in MUZ.
Ha ha ha.quote:
Ik eigenlijk wel ieder weekendquote:Op woensdag 26 december 2018 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ik drink niet zo vaak, dus daar merk ik niet zoveel van.
Ik denk dat je dat zeker wel gaat merken
Als je het een paar dagen ingehouden hebt...quote:
nou ja zeg.... dat zeg ik toch niet.. djenneke toch!quote:
De beste vocaliste is Floor Jansen, ben je snel klaar.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:40 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Sucker voor ballads met vrouwelijk vocaal geweld. Zie mij n topic "Beste vocaliste" in MUZ.
Bohhh...Whitney moet echt veel hoger in de lijst. Greatest Love Of All is zo;n beetje de ultieme vocale performance ooit.quote:
Sorryquote:Op woensdag 26 december 2018 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja zeg.... dat zeg ik toch niet.. djenneke toch!
Tja het is nu niet zo dat je tegen je maten zegt van goh zullen we eens in Den Helder stappenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ha ha ha.
Sowieso het beste rockcafé van boven het IJ.
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan ik mijn vingers weer uit mn oren halen?
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
De beste vocaliste is Floor Jansen, ben je snel klaar.
Op zich is daar niets mis mee.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel ieder weekend
Ik denk het ook, al is het maar dat je je fitter voelt
Dat zijn geen vingers.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan ik mijn vingers weer uit mn oren halen?
Een tijd niet drinken kan een soort reset zijnquote:Op woensdag 26 december 2018 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat wordt dus steeds duurder, want meer nodig
Als je ieder weekend drinkt voel je je na één weekend niet drinken al fitter.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel ieder weekend
Ik denk het ook, al is het maar dat je je fitter voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |