Ik vind het prettig om een 'buzz' te hebben, en dat heb je niet bij een beetje, dus dan beter gewoon helemaal nietsquote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon iets minderen? Stoppen is zo rigoureus.
zonde.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Voor mij ook geen bier. Doe mij maar een 20 jaar gerijpte whiskey met cola...
Ik heb dit jaar van 2 januari t/m 5 feb. ofzo niets gedronken. Beviel me prima, maar goed, met drank bevalt me ook prima.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:33 schreef D. het volgende:
2019 ga ik stoppen met drank overigens
Voorlopig tenminste
Gelijk heb je, die Amerikaanse zooi is niet om te zuipen...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ow is dat geen doodzonde? Je mag whisky toch niet mixen met cola? Whisky lust ik ook niet trouwens.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dan moet je ook de goeie kroegen vinden. Er zijn idd genoeg kutkroegen in de stad waar je niet wil zijn, Shooters, Negende Cirkel, Golden Fust en Tapperij zijn daar goede voorbeelden van.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ophemelen van Groningen is altijd een beetje jammer. Ooit eens naar aanleiding van al die verhalen gaan stappen in Grunn. Kom je in allemaal kroegen met lokale dronkelappen. HUeuuehhhh wij gaan altijd dooooooor
Dan mis ik de houttinten...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:35 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Haha, dan kun je ook gewoon Famous Grouse nemen, als je het aanlengt met cola.
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen probleem. Van de zoete drankjes moet ik het juist niet hebben, ik ga erg slecht op suiker+alcohol drankjes
[..]
Dronken van bier worden? pfff![]()
Van Malibu veel minder snelquote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen probleem. Van de zoete drankjes moet ik het juist niet hebben, ik ga erg slecht op suiker+alcohol drankjes
[..]
Dronken van bier worden? pfff![]()
Nee, whisky niet...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow is dat geen doodzonde? Je mag whisky toch niet mixen met cola? Whisky lust ik ook niet trouwens.
Ik heb geleerd dat je whisk(e)y zo moet drinken zoals je zelf het lekkerst vindt.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow is dat geen doodzonde? Je mag whisky toch niet mixen met cola? Whisky lust ik ook niet trouwens.
Noem het op festivals altijd biersiroopquote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daarom lust ik het daar wel denk ik.
Ja daar ben ik ook soms het slachtoffer van gewordenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar vrijgezellenweekendje gehad in Groningen, die lui gingen allemaal rond 4/5 uur weer naar de slaapboot. Ik bleef in mijn eentje (met de rest van het uitgaanspubliek) nog even Mayweather - McGreggor kijken tot 8 uur.![]()
Die sluitingstijden, of eerder het gebrek eraan zijn niet goed voor me.
Een 'buzz'?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het prettig om een 'buzz' te hebben, en dat heb je niet bij een beetje, dus dan beter gewoon helemaal niets
Ik snap de link niet?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel gekeken en misselijk geworden.
Was je lonely this Christmas?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:35 schreef houdjemond het volgende:
niet boos worden maar dit is weer matig
Mooi mens, ja. Hij is hier perfect op z'n plek.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rabbering klinkt alsof ie al jaren bij de Top 2000 hoort.
Sterkte.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel gekeken en misselijk geworden.
en de drie gezustersquote:Op woensdag 26 december 2018 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan moet je ook de goeie kroegen vinden. Er zijn idd genoeg kutkroegen in de stad waar je niet wil zijn, Shooters, Negende Cirkel, Golden Fust en Tapperij zijn daar goede voorbeelden van.
ja, een uitstekende toevoeging aan het team!quote:Op woensdag 26 december 2018 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja, oprecht uitstekend. Hij snapt het.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, niet eensquote:Op woensdag 26 december 2018 23:36 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Was je lonely this Christmas?
Aha! Ik dacht dat Fokschaap het verkeerd schreef. Maar ik snap nu het verschilquote:
Klopt, maar je gaat geen dure whisky mengen met suikerwater, daar heb je juist de goedkopere blends voor.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je whisk(e)y zo moet drinken zoals je zelf het lekkerst vindt.
Die is ook kut, maar op een andere manier. De overpriced popie-jopie kroeg waar elke Jan Doedel op afgaat, terwijl er veel kleinere en gezelligere kroegen in de binnenstad te vinden zijn.quote:
Jaaaa Arnie is terugquote:Op woensdag 26 december 2018 23:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Ik luisterde wel, maar ik las niet meeAf en aan een beetje meelezen en dan weer twee topics verder zitten
Ik word er heerlijk rustig van ja.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier was het altijd 4 uur, toen was er altijd gezeik met vechtlui en toen hebben ze deurstop van 2uur ingevoerd. Was best kut, maar na paar jaar hebben ze dat weer opgeheven en nu is alles weer goed.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook soms het slachtoffer van geworden
Ow dat is wel een prettig gevoel. Maar ik wist niet dat het zo heette.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat je licht aangeschoten bent, dus de alcohol ook een beetje voelt
dat zekerquote:Op woensdag 26 december 2018 23:38 schreef Bugno2 het volgende:
Altijd zo flauw van mensen, om dit helemaal af te schieten. Vocale topprestatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |