Haha zwaar leven danquote:Op woensdag 26 december 2018 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige week (na de hele avond al bier) nog een fles whiskey en rum leeggedronken.Twee dagen kater natuurlijk.
Ophemelen van Groningen is altijd een beetje jammer. Ooit eens naar aanleiding van al die verhalen gaan stappen in Grunn. Kom je in allemaal kroegen met lokale dronkelappen. HUeuuehhhh wij gaan altijd dooooooorquote:Op woensdag 26 december 2018 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt daar wel gelijk in, donderdag is de standaard zuipen-tot-we-kruipen avond in Groningen, maar men zal je nooit raar aankijken als je de rest v.d. dagen (behalve zondag) ook naar de klote wil gaan
Ja maar dat is geen bier maar water met een smaakjequote:Op woensdag 26 december 2018 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ow correctie: op festival drink ik wel bier.... dan is er vaak geen Malibu beschikbaar.
Kun je niet gewoon iets minderen? Stoppen is zo rigoureus.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:33 schreef D. het volgende:
2019 ga ik stoppen met drank overigens
Voorlopig tenminste
Voor mij ook geen bier. Doe mij maar een 20 jaar gerijpte whiskey met cola...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
MtheBassman... ik lust geen bier. Ik ben meer van de iets zoetere drankjes.
Het went, helaas, je hebt steeds meer nodigquote:Op woensdag 26 december 2018 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige week (na de hele avond al bier) nog een fles whiskey en rum leeggedronken.Twee dagen kater natuurlijk.
Geen probleem. Van de zoete drankjes moet ik het juist niet hebben, ik ga erg slecht op suiker+alcohol drankjesquote:Op woensdag 26 december 2018 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
MtheBassman... ik lust geen bier. Ik ben meer van de iets zoetere drankjes.
Dronken van bier worden? pfffquote:
Daarom lust ik het daar wel denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen bier maar water met een smaakje
Vorig jaar vrijgezellenweekendje gehad in Groningen, die lui gingen allemaal rond 4/5 uur weer naar de slaapboot. Ik bleef in mijn eentje (met de rest van het uitgaanspubliek) nog even Mayweather - McGreggor kijken tot 8 uur.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt daar wel gelijk in, donderdag is de standaard zuipen-tot-we-kruipen avond in Groningen, maar men zal je nooit raar aankijken als je de rest v.d. dagen (behalve zondag) ook naar de klote wil gaan
Haha, dan kun je ook gewoon Famous Grouse nemen, als je het aanlengt met cola.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Voor mij ook geen bier. Doe mij maar een 20 jaar gerijpte whiskey met cola...
Wel gekeken en misselijk geworden.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tip; kijk niet naar de laatste nummers van het volgende uur (in combinatie met Evelien de bruuyn een doodelijke cocktail).
hoort wel bij de top 2000quote:Op woensdag 26 december 2018 23:35 schreef houdjemond het volgende:
niet boos worden maar dit is weer matig
Zonde van de whiskey, als je whiskey met cola drinkt neem dan een basis whiskeyquote:Op woensdag 26 december 2018 23:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Voor mij ook geen bier. Doe mij maar een 20 jaar gerijpte whiskey met cola...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |