SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig toch? Zit er al jaaaaren in.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:02 schreef Vriezzer het volgende:
Godver, dat automatisch doornummeren.
Dat bestaat al een tijdje hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 23:02 schreef Vriezzer het volgende:
Godver, dat automatisch doornummeren.
En ik doe het al jaaaaren fout.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Handig toch? Zit er al jaaaaren in.
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En tevens een psychopaat met een uitstekend getrainde stembanden.
Die van Harms is wel lekker.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:11 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt een gevalletje 'don't stick it in crazy'.
Ik zie 'het' niet bij die Sanne tis geen Doutzen of Romee Strijd.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Smerig dun model bij Evenblij.
Walgelijk.
Het Bracket niet ingevuld op je deur hebben hangenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben alweer vergeten wie er niet meer in het toernooi zitten enzo.
Ik doe nooit aan dat soort invuldingen, toevallig nostradamus gedaan dit jaar: overal ja ingevuld.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het Bracket niet ingevuld op je deur hebben hangen
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:02 schreef Zipportal het volgende:
De Kerstdagen liggen eruit, u kunt straks overschakelen naar RTL7 Darts.
JAWELquote:Op donderdag 27 december 2018 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Duurt nog even, Tonny Keijzersquote:Op donderdag 27 december 2018 00:02 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2018 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Typisch gevalletje Nostrajamus.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
toevallig nostradamus gedaan dit jaar: overal ja ingevuld.
Bedankt, dit herinnert me eraan om geen wedstrijd van Warren te kijken en hem uit het toernooi te schreeuwen.quote:
Was wel een marathonpartij. Sudden des rond middernachtquote:Op donderdag 27 december 2018 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Nee, t/m zaterdag minimaal middagpartijen. Zondag semifinals zijn wel allebei savonds dacht ikquote:Op donderdag 27 december 2018 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan we nu alleen nog maar avondpartijen krijgen? Wel beter als dat het geval is.
Wat een aids!quote:Op donderdag 27 december 2018 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, t/m zaterdag minimaal middagpartijen. Zondag semifinals zijn wel allebei savonds dacht ik
Gewoon prioriteiten stellen, mooiweersupporterquote:
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:08 schreef aloa het volgende:
20:15 Alcinas T. (Esp) - van de Pas B. (Ned)
DIEP IN DE NACHTquote:Op donderdag 27 december 2018 09:58 schreef aloa het volgende:
Vanavond Gerwen.
Uiteraard de laatste wedstrijd
Ja...quote:Op donderdag 27 december 2018 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon prioriteiten stellen, mooiweersupporter
Ze mogen het flink rekken van mij, dan ben ik mooi op tijd voor vGerwen vs Lewisquote:Op donderdag 27 december 2018 10:08 schreef aloa het volgende:
20:15 Alcinas T. (Esp) - van de Pas B. (Ned)
JAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 27 december 2018 00:02 schreef Zipportal het volgende:
FOK! wenst Alcinas veel succes.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Benito heeft een vreselijke worp en is enorm uit vorm.
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:20 schreef Platinumgoat het volgende:
Saai dagje hoorIk mis Wright,Price,Suljo en Whitlock enorm! Nu mogen we naar wat nono's a la Petersen gaan kijken.
Deze had ik ook al gezienquote:Op donderdag 27 december 2018 00:29 schreef wimderon het volgende:
Russ moet nog wat werken aan zijn Nederlands.
Praat Russisch met mequote:Op donderdag 27 december 2018 00:29 schreef wimderon het volgende:
Russ moet nog wat werken aan zijn Nederlands.
HennieGenot. Kouwe Arie.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Floddergenot nu op RTL7
quote:Op donderdag 27 december 2018 13:11 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwjaarsdag 23:00: Het Verdriet van Den Braai.
Is niet te hopenquote:Op donderdag 27 december 2018 13:24 schreef Kopiko het volgende:
Middagsessie:
Devon Petersen – Steve West
Dimitri Van den Bergh – Luke Humphries
Michael Smith – John Henderson
Drie 1-tjes wat mij betreft.
Zoals dit WK gaat wint Big Bad Johnquote:Op donderdag 27 december 2018 13:24 schreef Kopiko het volgende:
Middagsessie:
Devon Petersen – Steve West
Dimitri Van den Bergh – Luke Humphries
Michael Smith – John Henderson
Drie 1-tjes wat mij betreft.
Van John Henderson wordt niemand vrolijkquote:Op donderdag 27 december 2018 13:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zoals dit WK gaat wint Big Bad John
Jelle de man die 2 legs goed kan darten en daarna van de kaart is door een vertragende speler. Wat een lachwekkende gast.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
Straks een emotionele monoloog van Jelle over Keegan Brown. Dat is waar je de kerst toch voor hebt moeten doorstaan.
Jelle heeft er gewoon geen kut van gebakken dit jaar. Dat is misschien meer leidend voor dit echec. Als jij met vertrouwen/goed gevoel op het podium staat, maak je je niet druk om zo'n sloeber.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jelle de man die 2 legs goed kan darten en daarna van de kaart is door een vertragende speler. Wat een lachwekkende gast.
Brown is wel een tyfuslul dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |