Deze had ik ook al gezienquote:Op donderdag 27 december 2018 00:29 schreef wimderon het volgende:
Russ moet nog wat werken aan zijn Nederlands.
Praat Russisch met mequote:Op donderdag 27 december 2018 00:29 schreef wimderon het volgende:
Russ moet nog wat werken aan zijn Nederlands.
HennieGenot. Kouwe Arie.quote:Op donderdag 27 december 2018 12:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Floddergenot nu op RTL7
quote:Op donderdag 27 december 2018 13:11 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwjaarsdag 23:00: Het Verdriet van Den Braai.
Is niet te hopenquote:Op donderdag 27 december 2018 13:24 schreef Kopiko het volgende:
Middagsessie:
Devon Petersen – Steve West
Dimitri Van den Bergh – Luke Humphries
Michael Smith – John Henderson
Drie 1-tjes wat mij betreft.
Zoals dit WK gaat wint Big Bad Johnquote:Op donderdag 27 december 2018 13:24 schreef Kopiko het volgende:
Middagsessie:
Devon Petersen – Steve West
Dimitri Van den Bergh – Luke Humphries
Michael Smith – John Henderson
Drie 1-tjes wat mij betreft.
Van John Henderson wordt niemand vrolijkquote:Op donderdag 27 december 2018 13:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zoals dit WK gaat wint Big Bad John
Jelle de man die 2 legs goed kan darten en daarna van de kaart is door een vertragende speler. Wat een lachwekkende gast.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
Straks een emotionele monoloog van Jelle over Keegan Brown. Dat is waar je de kerst toch voor hebt moeten doorstaan.
Jelle heeft er gewoon geen kut van gebakken dit jaar. Dat is misschien meer leidend voor dit echec. Als jij met vertrouwen/goed gevoel op het podium staat, maak je je niet druk om zo'n sloeber.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jelle de man die 2 legs goed kan darten en daarna van de kaart is door een vertragende speler. Wat een lachwekkende gast.
Brown is wel een tyfuslul dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |