Bedankt, dit herinnert me eraan om geen wedstrijd van Warren te kijken en hem uit het toernooi te schreeuwen.quote:
Was wel een marathonpartij. Sudden des rond middernachtquote:Op donderdag 27 december 2018 00:02 schreef Zipportal het volgende:
De Kerstdagen liggen eruit, u kunt straks overschakelen naar RTL7 Darts.
Nee, t/m zaterdag minimaal middagpartijen. Zondag semifinals zijn wel allebei savonds dacht ikquote:Op donderdag 27 december 2018 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan we nu alleen nog maar avondpartijen krijgen? Wel beter als dat het geval is.
Wat een aids!quote:Op donderdag 27 december 2018 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, t/m zaterdag minimaal middagpartijen. Zondag semifinals zijn wel allebei savonds dacht ik
Gewoon prioriteiten stellen, mooiweersupporterquote:
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:08 schreef aloa het volgende:
20:15 Alcinas T. (Esp) - van de Pas B. (Ned)
DIEP IN DE NACHTquote:Op donderdag 27 december 2018 09:58 schreef aloa het volgende:
Vanavond Gerwen.
Uiteraard de laatste wedstrijd
Ja...quote:Op donderdag 27 december 2018 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon prioriteiten stellen, mooiweersupporter
Ze mogen het flink rekken van mij, dan ben ik mooi op tijd voor vGerwen vs Lewisquote:Op donderdag 27 december 2018 10:08 schreef aloa het volgende:
20:15 Alcinas T. (Esp) - van de Pas B. (Ned)
JAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 27 december 2018 00:02 schreef Zipportal het volgende:
De Kerstdagen liggen eruit, u kunt straks overschakelen naar RTL7 Darts.
FOK! wenst Alcinas veel succes.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Benito heeft een vreselijke worp en is enorm uit vorm.
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:20 schreef Platinumgoat het volgende:
Saai dagje hoorIk mis Wright,Price,Suljo en Whitlock enorm! Nu mogen we naar wat nono's a la Petersen gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |