SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:De mogelijkheid is groot dat ik nog te stappen tot 6 uur, dat overleef ik niet als ik al tig speciaalbier op hebquote:Op woensdag 26 december 2018 18:27 schreef MTheBassman het volgende: [..] Dan doe je het beter dan ik, heb al een andere klok, Grimbergen Tripel en Karmeliet Tripel achterover gegooid
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ook, maar dat is meer in de zin van "wat waren we vroeger verwend dat DAT de kutmuziek was. Dat is tegenwoordig heel wat droeviger."quote:Op woensdag 26 december 2018 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zelfs Mexi is in de loop der jaren disco gaan waarderenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ook in 2014? Dat was nog de lastigste keuze. Het was of Portugal. The Man of Limp Bizkit. Geen spijt dat ik voor Portugal. The Man koosquote:Op woensdag 26 december 2018 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
Nog live gezien in de tent op Pinkpop.![]()
![]()
Dit niemandsbandje komt wel heel vaak voorbij."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Bieteltjes
Un dann rettet kein Kavallerie,
Goeie keusquote:Op woensdag 26 december 2018 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
De mogelijkheid is groot dat ik nog te stappen tot 6 uur, dat overleef ik niet als ik al tig speciaalbier op heb
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ja precies, maat van me ging naar Limp, mijn vader was er ook, ff gesmst, die ging met me mee naar P. The man.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook in 2014? Dat was nog de lastigste keuze. Het was of Portugal. The Man of Limp Bizkit. Geen spijt dat ik voor Portugal. The Man koos
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Multi-instrumentalisten ook
Ik heb Paul McCartwel live gezien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zit er nou bloed op die appels?quote:Op woensdag 26 december 2018 18:31 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
JAAAAAAAAAAAAAA GITAARRUUUUHHHHHH!!!Un dann rettet kein Kavallerie,
15 Francs, wat een geld.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:31 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn moeder zingt mee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oooohh deze.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
F-F-Foxy on the ruuuuuuuunnnn
Misschien waren ze Helter Skelter aan het oefenenquote:Op woensdag 26 december 2018 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zit er nou bloed op die appels?Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik ken dit niet maar ik word heel vrolijk van dit nummer
Jezus, Fokken op de laptop is toch iets prettiger merk ik
quote:Op woensdag 26 december 2018 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien waren ze Helter Skelter aan het oefenen
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ahja, daar ken ik hem van.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:33 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze ontdekt door Guardians of the Galaxy (), fijn nummertje
I GOT BLISTERS ON MY FINGERSquote:Op woensdag 26 december 2018 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien waren ze Helter Skelter aan het oefenen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bedankt Sweet, voor het opleuken van de middenmoot van deze lijst. Nu tijd voor de Philly Sound"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Iets = veelquote:Op woensdag 26 december 2018 18:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken dit niet maar ik word heel vrolijk van dit nummer
Jezus, Fokken op de laptop is toch iets prettiger merk ik|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vind ik ook een mindere van Cyndi'tje.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Geschreven door Eric Bazilian en Rob Hyman van het bandje Hooters. Bazilian doet ook in de achtergrond mee"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Muziek om op te scharrebakken.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Al is dat geen woord in de rest van het land.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee logischquote:Op woensdag 26 december 2018 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
Al is dat geen woord in de rest van het land.Un dann rettet kein Kavallerie,
stel je voor dat je even moet wachten.....quote:Op woensdag 26 december 2018 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
anders ben je niet zo achterlijk traagJuin uit Eigen Tuin!![]()
Ik denk dat ik wel aardig kan inschatten wat je probeerde te tikkenquote:
-Scorpion_17![]()
erg plaatselijk dialect, denk ikquote:Op woensdag 26 december 2018 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
Al is dat geen woord in de rest van het land.![]()
Deze ken ik niet van de oorringen
Dwarslaesiefluitgenot*O*Un dann rettet kein Kavallerie,
Schuifelenquote:
Hoe kan dat?quote:Op woensdag 26 december 2018 18:39 schreef MTheBassman het volgende:
Deze ken ik niet van de oorringen![]()
![]()
Dit is dan ook een echte Olden Earringquote:Op woensdag 26 december 2018 18:39 schreef MTheBassman het volgende:
Deze ken ik niet van de oorringenUn dann rettet kein Kavallerie,
Hoe danquote:Op woensdag 26 december 2018 18:39 schreef MTheBassman het volgende:
Deze ken ik niet van de oorringen
-Scorpion_17![]()
Een van de weinige echt Helderse woordenquote:Op woensdag 26 december 2018 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
erg plaatselijk dialect, denk ik
quote:
Mijn moeder gaat los.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh. Ik had iets meer 18+ in gedachten. Tis dus braaf schuifelen.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een van de weinige echt Helderse woordenT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Zeker hoor, valt mee.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh. Ik had iets meer 18+ in gedachten. Tis dus braaf schuifelen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
grondige hekel aan hun nummers, en dat kon met name door de zang, en niet alleen de zang van Barryquote:![]()
ik kom van redelijk dichtbij, dusmik kon het wel vertalen.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
Al is dat geen woord in de rest van het land.
Het is net geen westfriesJuin uit Eigen Tuin!![]()
Ik heb geleerd vandaag dat ik te weinig van Nederlandse (goede) muziek weet
niet geleerd op het Jocoquote:Op woensdag 26 december 2018 18:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een van de weinige echt Helderse woorden
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Zo, eindelijk weer een genotsliedje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pfff, het kon ook niet, een uur alleen maar leuke dingen.Un dann rettet kein Kavallerie,
he zat hier die ene niet in?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik wist niet dat een nummer na het jaar van release niet meer gedraaid kon wordenquote:
tv uit doenquote:Op woensdag 26 december 2018 18:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word onpasselijk van de blikken van die dansende mevrouw met bril
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Niet échtquote:Op woensdag 26 december 2018 18:46 schreef Sabata het volgende:
Zo, even koffie gezet. Nog iets gemist? :pT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
mooiste komt nuquote:Op woensdag 26 december 2018 18:46 schreef Sabata het volgende:
Zo, even koffie gezet. Nog iets gemist?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga ff mn ouders blij maken door toch nog even onverwacht kerstig te doen met mn kersttrui
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wel zo'n hele foute hoop ik?quote:Op woensdag 26 december 2018 18:48 schreef Nizno het volgende:
ik ga ff mn ouders blij maken door toch nog even onverwacht kerstig te doen met mn kersttruiT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ben in Hilversum vanaf a.s. vrijdag tot na oud&nieuw, misschien maar een keertje 's nachts dat café opzoeken als alle dagjesmensen met bakjes koffie weg zijn.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Doen! Wel roepen hoe we je kunnen herkennen hoor.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:49 schreef Keyos het volgende:
Ben in Hilversum vanaf a.s. vrijdag tot na oud&nieuw, misschien maar een keertje 's nachts dat café opzoeken als alle dagjesmensen met bakjes koffie weg zijn.
-Scorpion_17![]()
HALLO ALLEN
Waarom is er tussen 12 en 2 geen DJ aanwezig?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2018 18:51:06 ]![]()
Is idd een mooi koffierelaxplaatje dit. Beetje rum er door zo met de feestdagen mag dat. En even rustig achterover liggen"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Mick Karn komt toch wat te weinig tot zijn recht in dit nummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Haha, ik zal erover nadenken, ligt eraan of ik de intentie heb om me als een brave burger te gedragenquote:Op woensdag 26 december 2018 18:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doen! Wel roepen hoe we je kunnen herkennen hoor..
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ah, de uren dat Gijs zijn Ratelpraatshow heeft bedoel je? Geen ideequote:Op woensdag 26 december 2018 18:50 schreef T3hTommay het volgende:
HALLO ALLEN
Waarom is er tussen 12 en 2 geen DJ aanwezig?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
uiteraard, all i want for christmas is a frikandel speciaalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Eenschquote:Op woensdag 26 december 2018 18:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
boeeee. veel t3 laag dit. schande gele hesjes"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Mwah ze kunnen wel wat pit gebruiken in dat café dit jaarquote:Op woensdag 26 december 2018 18:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha, ik zal erover nadenken, ligt eraan of ik de intentie heb om me als een brave burger te gedragen.
-Scorpion_17![]()
Ah, Karla DeVitoWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Is die kale rocker er trouwens al weer geweest? Geen Top 2000 zonder dat die uitkeringstrekker in beeld is natuurlijk.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ja, Ellen Minium Foley
Hahaha geniaalquote:Op woensdag 26 december 2018 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard, all i want for christmas is a frikandel speciaal![]()
-Scorpion_17![]()
Wat een overdreven gejoel dit."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Iron Maiden man? Is al gespot.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:52 schreef Keyos het volgende:
Is die kale rocker er trouwens al weer geweest? Geen Top 2000 zonder dat die uitkeringstrekker in beeld is natuurlijk.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Oh, ik dacht door de OP dat er echt geen DJ tussen 12 en 2 zatquote:Op woensdag 26 december 2018 18:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ah, de uren dat Gijs zijn Ratelpraatshow heeft bedoel je? Geen ideePrima, dank!
![]()
Iron Maiden man bedoel je? Helaasquote:Op woensdag 26 december 2018 18:52 schreef Keyos het volgende:
Is die kale rocker er trouwens al weer geweest? Geen Top 2000 zonder dat die uitkeringstrekker in beeld is natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 december 2018 18:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Oh, ik dacht door de OP dat er echt geen DJ tussen 12 en 2 zatPrima, dank!
! Nee hoor, is gezellig ons aller Gijs.
-Scorpion_17![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een voor mij nieuwe woordgrap, gefeliciteerd
Hoort er niks meer van, zal tegenwoordig wel HuishoudFoley zijnWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
KrimpFoleyquote:Op woensdag 26 december 2018 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoort er niks meer van, zal tegenwoordig wel HuishoudFoley zijnUn dann rettet kein Kavallerie,
oh jij kon niet achterblijven natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoort er niks meer van, zal tegenwoordig wel HuishoudFoley zijn![]()
Dit lijkt me zo'n nummer die live niet aan te horen is door valsheid, beetje als een concert van Mariah Carey.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
ik gok dat Ellen iedereen omver blies eigenlijk, wel ff andere kaliberquote:Op woensdag 26 december 2018 18:57 schreef Keyos het volgende:
Dit lijkt me zo'n nummer die live niet aan te horen is door valsheid, beetje als een concert van Mariah Carey.![]()
Wat zie ik? Sia? Serieus?Un dann rettet kein Kavallerie,
Er komt een bijna perfect uurtje aan, ware het niet voor No Diggity
Zitten al klaar voor de Nickelback van de lage landen Kane.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Kijk dat bedoel ik. Is toch zo'n een-of-andere-talentenjacht-winnaresje?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Keane kwam toch zo? Kane niet volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2018 19:00 schreef Keyos het volgende:
Zitten al klaar voor de Nickelback van de lage landen Kane."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nee joh, groots songwriter en zangeres. Als ze niet zo introvert zou zijn, waarschijnlijk de grootste popster van vandaagquote:Op woensdag 26 december 2018 19:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik. Is toch zo'n een-of-andere-talentenjacht-winnaresje?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gelukkig maar, kan gelijk door naar de Hans Anders.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Keane kwam toch zo? Kane niet volgens mijThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
ik ben geen maatstaf hoor, ik ken weinig ‘recente’ muziek. En symph kijkt gelukkig geen talentenjachten meerquote:Op woensdag 26 december 2018 19:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik. Is toch zo'n een-of-andere-talentenjacht-winnaresje?![]()
Verstopt zij haar gezicht niet meestal. Heb de goede voor me toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee joh, groots songwriter en zangeres. Als ze niet zo introvert zou zijn, waarschijnlijk de grootste popster van vandaagT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ben geen fan van haar muziek maar ik als je haar hoort is het inderdaad niet lastig om te horen dat zij iets heeft dat maar weinige zangeressen hebben. Volgens mij heeft ze ook redelijk wat hits van andere artiesten geschreven in de tussentijd.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee joh, groots songwriter en zangeres. Als ze niet zo introvert zou zijn, waarschijnlijk de grootste popster van vandaagThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Yup, kan de roem niet zo goed handlenquote:Op woensdag 26 december 2018 19:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verstopt zij haar gezicht niet meestal. Heb de goede voor me toch?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
In vergelijking met andere pop van tegenwoordig vind ik Sia echt super
Ook ergens wel sneu, maakt blijkbaar niet altijd gelukkig dus..quote:Op woensdag 26 december 2018 19:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup, kan de roem niet zo goed handlenT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Grasmaaier of een wip, lease gebruikt bij beequipquote:. Die vind ik nog het meest verschrikkelijk de laatste tijd.
Je was niet populair onder de vrouwtjes?quote:
Ff lekker gegeten, nog even zeggen: man man man Backstreet Boys. Japan, komt me niet bekend voor. Ellen Foley, mwah.
Ok, next.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
was daar toen totaal niet mee bezigquote:Op woensdag 26 december 2018 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je was niet populair onder de vrouwtjes?
Hoe heet het tegenwoordig: scholen aan Zee of iets dergelijks?Juin uit Eigen Tuin!![]()
Lyceum aan Zee. Eerste 2 jaar dat ik er zat heette het Etty Hillesum College, daarna Lyceum aan Zee.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was daar toen totaal niet mee bezig
Hoe heet het tegenwoordig: scholen aan Zee of iets dergelijks?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Brainbox
Ik word trouwens wel blij van het volgende uur, Robert Cray Band-genot.
dan hebben we dus op dezelfde school gezetenquote:Op woensdag 26 december 2018 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lyceum aan Zee. Eerste 2 jaar dat ik er zat heette het Etty Hillesum College, daarna Lyceum aan Zee.
Etty Hillesum heb ik nog wel meegekregenJuin uit Eigen Tuin!![]()
Funky.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wel vreemd dat de oudste nog de enige is die leeftquote:
Zit wel veel variatie tussen die Bee Gees nummers (ben geen kenner) Wel leuk dit zegAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Gaat weer zo'n kind met d'r 'floss dance'.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Opbokken met die apps!Un dann rettet kein Kavallerie,
Nena
Elke scheet moet tegenwoordig een app hebben lijkt wel.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
geniale songschrijvers die goed oppikten wat er op dat moment ‘in’ was. Groot fan hier, en die man naast me op de bank ookquote:Op woensdag 26 december 2018 19:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Zit wel veel variatie tussen die Bee Gees nummers (ben geen kenner) Wel leuk dit zeg![]()
Lekker hoor die jaren '80 platen in de lijst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat gaat me dan weer wat ver.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
het zal mijn leeftijd zijn maar ik begrijp dan niet zo goed dat nena "wint" en beegees zoveel plekken verliezen![]()
![]()
Coolquote:Op woensdag 26 december 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geniale songschrijvers die goed oppikten wat er op dat moment ‘in’ was. Groot fan hier, en die man naast me op de bank ookToch eens wat cd's van hen aanzetten volgend jaar
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
de beegees vallen er langzaam allemaal uit, kijk eens op wikipedia wat er vroeger allemaal van ze in de lijst stondquote:Op woensdag 26 december 2018 19:20 schreef glittertje39 het volgende:
het zal mijn leeftijd zijn maar ik begrijp dan niet zo goed dat nena "wint" en beegees zoveel plekken verliezen![]()
![]()
Waarom staat Der Kommissar niet in de lijst eigenlijk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik wist niet dat Nena meer had gemaakt dan alleen 99 luchtballonnen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
daar zat ik dus naar te kijkenquote:Op woensdag 26 december 2018 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de beegees vallen er langzaam allemaal uit, kijk eens op wikipedia wat er vroeger allemaal van ze in de lijst stond![]()
![]()
Waar was je bang voor?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bee Gees beginnen een beetje uit de tijd te raken terwijl Nena relatief gezien nog wel populair is onder het jongere volk, met name 99 Luftballons, die zelfs onder ons studenten erg veel populariteit heeft gekregen.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:20 schreef glittertje39 het volgende:
het zal mijn leeftijd zijn maar ik begrijp dan niet zo goed dat nena "wint" en beegees zoveel plekken verliezen"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nena was goed te doen, maar wat is deze?Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 19:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bee Gees beginnen een beetje uit de tijd te raken terwijl Nena relatief gezien nog wel populair is onder het jongere volk, met name 99 Luftballons, die zelfs onder ons studenten erg veel populariteit heeft gekregen.verkapte " ja je bent oud"
![]()
Toptekst ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bee Gees beginnen een beetje uit de tijd te raken terwijl Nena relatief gezien nog wel populair is onder het jongere volk, met name 99 Luftballons, die zelfs onder ons studenten erg veel populariteit heeft gekregen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Staat er ook in, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken dit niet, maar die vreselijke stem ken ik van dat krijsnummer Chandelier ofzo|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou ja als jij dat zo wil opvattenquote:Op woensdag 26 december 2018 19:22 schreef glittertje39 het volgende:
[..]verkapte " ja je bent oud"
Ik vind Bee Gees persoonlijk veel leuker dan Nena en ik ben 23 dus...
Raarrrrrquote:Op woensdag 26 december 2018 19:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou ja als jij dat zo wil opvatten
Ik vind Bee Gees persoonlijk veel leuker dan Nena en ik ben 23 dus...![]()
![]()
Nena is meer rock en BeeGees meer in de disco hoek, dus ik heb meer met Nenaquote:Op woensdag 26 december 2018 19:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou ja als jij dat zo wil opvatten
Ik vind Bee Gees persoonlijk veel leuker dan Nena en ik ben 23 dus...
Babytjes
Ik ken Sia van The Girl You Lost To Cocaine. Topnummer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
![]()
The Baby's. Alvast op mijn lijstje gezet voor volgend jaar, want die mogen niet verder zakken.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Wacht even, twee keer Brainbox in de lijst, allebei dit uur?
Deze moet ook gered worden, al 1000 plaatsen gezakt
disco is maar een klein deel van het oeuvre van de Bee Gees eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 19:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nena is meer rock en BeeGees meer in de disco hoek, dus ik heb meer met Nena![]()
Deze en die andere van ze jaquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het origineel van Borsato vind ik beter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kan er maar 1 de grootste daler zijn hequote:Op woensdag 26 december 2018 19:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Deze en die andere van ze ja
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Vierhonderdnogwat.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ga top 2000 a gogo nu bekijken.
Tot straks
Wtf deze is ook al ziek gezakt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hmm, die kijk ik volgend jaar wel terug.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga top 2000 a gogo nu bekijken.
Tot straks|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het was ook maar een heel algemene typeringquote:Op woensdag 26 december 2018 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
disco is maar een klein deel van het oeuvre van de Bee Gees eigenlijk
BeeGees vind ik ook leuk, met name de niet-disco van ze en dat is genoegUn dann rettet kein Kavallerie,
Die versie van Borsato heeft ook twee keer in de lijst gestaan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
CCR ook al
Gelukkig nog erin.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wansmaak is van alle tijdenquote:Op woensdag 26 december 2018 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
Die versie van Borsato heeft ook twee keer in de lijst gestaan.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
CCRgenotIk kan die band echt altijd luisteren.
Ja, Big lebowski is toch al 20 jaar oud?quote:Op woensdag 26 december 2018 19:29 schreef glittertje39 het volgende:
CCR![]()
maar waar komt dit nummer dan opeens weer vandaanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
CCR
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
ik ken het niet eensquote:Op woensdag 26 december 2018 19:29 schreef glittertje39 het volgende:
CCR![]()
maar waar komt dit nummer dan opeens weer vandaan![]()
quote:
Wel gek dat dit er dan ineens inkomt van CCR. Kan alleen maar door die nieuwe manier van stemmen met nieuwe keuzelijst zijn.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ok, dus ik moet zeggen: Gelukkig eindelijk erin
da’s best hoogquote:Op woensdag 26 december 2018 19:26 schreef StephanL het volgende:
Chandelier - Sia Staat op 439, dus komt nog![]()
![]()
Henk en Ingrid gespotquote:The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Have You Ever Seen the Rain staat er sinds 2000 altijd in, maar nog nooit zo hoog. + nog wel wat meer stijgers van ze.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel gek dat dit er dan ineens inkomt van CCR. Kan alleen maar door die nieuwe manier van stemmen met nieuwe keuzelijst zijn.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
#nummermetvrouwennaam|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Iedereen heeft gewoon die Vietnam docu gekeken afgelopen jaar en is om die reden in de CCR-mood.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Have You Ever Seen the Rain staat er sinds 2000 altijd in, maar nog nooit zo hoog. + nog wel wat meer stijgers van ze.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Is die wachtrij voor het café al 3 uur?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heeft Matijn al een opmerkelijk shirt aangehad?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is nog helemaal niet zo gek druk geweest met aanloop geloof ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Is die wachtrij voor het café al 3 uur?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Jaquote:Op woensdag 26 december 2018 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft Matijn al een opmerkelijk shirt aangehad?
-Scorpion_17![]()
Mensen van 50+ die een dab doen
Haar beste imhoquote:Op woensdag 26 december 2018 19:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, vind het ook wel een goed nummer.![]()
![]()
Wat doet dit zo laag.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
"Ja, ik ga toch met de tijd mee."quote:Op woensdag 26 december 2018 19:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die denken dat DAB staat voor Digital Audio Broadcasting|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Polonaise hebben we ook gehad. Of doen we alleen vandaag?quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nope, maar heb ik nog niet gezien. Paint er gerust een kruis doorheen.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Polonaise hebben we ook gehad. Of doen we alleen vandaag?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is eigenlijk klassieke muziek.
George Gershwin"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Stond ooit op 229 dit nummer van Brainbox.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Elvis
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Ik weet dat dit Elvis.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 19:40 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dát lukt mobiel.
Of hij is doodgegaan, kan ook nog.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:40 schreef D. het volgende:
Nieuwe binnenkomer? Zou ie nu echt overleden zijn?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze opera (Porgy & Bess,1935):quote:Op woensdag 26 december 2018 19:39 schreef SeLang het volgende:
Dit is eigenlijk klassieke muziek.
George Gershwin
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
GO GO GO, don't you step on my blue suede shoes
Was dit niet dat eerste nummer met die nieuwe zanger ofzo?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze nummer ken ik dan weer nietOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Yepquote:Op woensdag 26 december 2018 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
Was dit niet dat eerste nummer met die nieuwe zanger ofzo?
-Scorpion_17![]()
dat gaat meestal samen met overlijdenquote:Op woensdag 26 december 2018 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of hij is doodgegaan, kan ook nog.![]()
![]()
Tenzij hij is gestorven, ontslapen of heengegaan. Zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
dat gaat meestal samen met overlijden|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik weet niet hoe het heet, maar di-rect had afgelopen jaar een discoachtig nummer, dat was best te pruimen![]()
![]()
Zwarte lijst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
I think about the girl all the time
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ruil dit maar om voor Still D.R.E.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat is dit voor een ellende? Ik zou willen dat ik het nooit gehoord had maar dat is nu te laatUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik mis een beetje Turkse muziek in de top 2000, jullie ook ?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nuthin' but a G thingquote:
staat Tarkan er niet inquote:Op woensdag 26 december 2018 19:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik mis een beetje Turkse muziek in de top 2000, jullie ook ?![]()
![]()
Schande dat Tarkan er niet in staat natuurlijk, aldus onze grote vriend van het AD.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik mis een beetje Turkse muziek in de top 2000, jullie ook ?The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Hallo Özcan.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik mis een beetje Turkse muziek in de top 2000, jullie ook ?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat was een troll column natuurlijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Schande dat Tarkan er niet in staat natuurlijk, aldus onze grote vriend van het AD.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Keane
Missen is een groot woordquote:Op woensdag 26 december 2018 19:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik mis een beetje Turkse muziek in de top 2000, jullie ook ?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was een troll column natuurlijk.quote:Columnist Özcan Akyol denkt dat ironie als stijlmiddel dood is. "Ik ben niet de eerste die dat constateert", zegt Akyol in een interview met het AD.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Pff... zucht, steun...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik zit gewoon op 301.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
304 berichten? Waarom wordt er zoveel verwijderd, zo krijgen we nooit meer topics dan vorig jaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |