Frits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 december 2018 09:04 schreef FritsFlits het volgende:
Ah, nog steeds de 'liefde' voor Coldplay in deze reeks
50 jaar, er is in die tijd veel gebeurd.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe gaat het? Na al die jaren nog steeds hier dus
Dat vind ik meerquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:04 schreef FritsFlits het volgende:
Ah, nog steeds de 'liefde' voor Coldplay in deze reeks
Hoiiiiiii, even buurten. Kijken wat er tegenwoordig hier gebeurtquote:Op woensdag 26 december 2018 09:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Frits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prima. Ja, iemand moet Coldplay en Blof blijven afzeiken, he?quote:Op woensdag 26 december 2018 09:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe gaat het? Na al die jaren nog steeds hier dus
Hetzelfde als voorgaande jarenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoiiiiiii, even buurten. Kijken wat er tegenwoordig hier gebeurt
Ik heb nog steeds de neiging om op Fok te schrijven als ik ze hoor op de radioquote:Op woensdag 26 december 2018 09:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Prima. Ja, iemand moet Coldplay en Blof blijven afzeiken, he?
Het is nog steeds gezellig hier en je wordt nog steeds gemist...quote:Op woensdag 26 december 2018 09:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoiiiiiii, even buurten. Kijken wat er tegenwoordig hier gebeurt
Nee, we klagen steeds meer over dat de sfeer van de Top 2000 verdwijnt zoals ie vroeger was. Ben benieuwd of Frits dat ook zo ervaart.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hetzelfde als voorgaande jaren
Gewoon doen!!quote:Op woensdag 26 december 2018 09:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de neiging om op Fok te schrijven als ik ze hoor op de radio
Ken Clocksquote:Op woensdag 26 december 2018 09:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, als je één Coldplay liedje kent....
onderdruk je neigingen niet he?! dan hoopt het op en kun je er problemen mee krijgenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de neiging om op Fok te schrijven als ik ze hoor op de radio
Hoiiiiiii! Jouw kinderen worden echt grootquote:
Niet zo veel meer meeposten is best goed voor je gezondheid kan ik je vertellenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is nog steeds gezellig hier en je wordt nog steeds gemist...
Neeeeheeeee Patrick Hernandez......quote:
bij alles verdwijnt de sfeer van vroeger...lijkt me ook logisch aangezien de tijd doortiktquote:Op woensdag 26 december 2018 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, we klagen steeds meer over dat de sfeer van de Top 2000 verdwijnt zoals ie vroeger was. Ben benieuwd of Frits dat ook zo ervaart.
* OscarMopperkont post alleen even een beetje mee tijdens deze slechte lijst der lijstenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet zo veel meer meeposten is best goed voor je gezondheid kan ik je vertellen![]()
Blofquote:
Ja.... de ene wordt volgende maand 10 jaar. En de andere is al 16 jaar.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoiiiiiii! Jouw kinderen worden echt groot
Niet bij alles hoor, er zijn ook TV-programmas die al jaren dezelfde sfeer hebben. All You Need Is Lof ofzo.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:09 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
bij alles verdwijnt de sfeer van vroeger...lijkt me ook logisch aangezien de tijd doortikt
Ow die paar dagen per jaar kan prima. Maar zoals jij het deed, is inderdaad niet goed voor je gezondheid.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet zo veel meer meeposten is best goed voor je gezondheid kan ik je vertellen![]()
Nee. Daarom ben ik weggegaan uit deze reeks. Heb er m'n eigen feestje van gemaakt. Werd te veel dezelfde grappen gemaaktquote:Op woensdag 26 december 2018 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, we klagen steeds meer over dat de sfeer van de Top 2000 verdwijnt zoals ie vroeger was. Ben benieuwd of Frits dat ook zo ervaart.
quote:
ook daar is de sfeer anders ... ze laten mensen nu wachten tot na de show met het herenigen van hun geliefde die ze sinds 4 maanden hebben en waar ze zwanger van zijnquote:Op woensdag 26 december 2018 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet bij alles hoor, er zijn ook TV-programmas die al jaren dezelfde sfeer hebben. All You Need Is Lof ofzo.
ach ik had gisteren maar 490 posts en heb echt pauzes genomen... ouderdomquote:Op woensdag 26 december 2018 09:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ook daar is de sfeer anders ... ze laten mensen nu wachten tot na de show met het herenigen van hun geliefde die ze sinds 4 maanden hebben en waar ze zwanger van zijn
16quote:Op woensdag 26 december 2018 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja.... de ene wordt volgende maand 10 jaar. En de andere is al 16 jaar.
Dat bedoelde ik niet, ik bedoel bij de uitzending zelf Wegbezuinigen van de Tune, weinig meer van die echt authentieke liedjesquote:Op woensdag 26 december 2018 09:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee. Daarom ben ik weggegaan uit deze reeks. Heb er m'n eigen feestje van gemaakt. Werd te veel dezelfde grappen gemaakt
Oh, wacht.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blof
Coldplayop drie nummers na
Zo!
Misschien was dat geen bewuste keuze, maar waren er problemen.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ook daar is de sfeer anders ... ze laten mensen nu wachten tot na de show met het herenigen van hun geliefde die ze sinds 4 maanden hebben en waar ze zwanger van zijn
Hello van Lionel is nog niet geweest, dus mocht je er zijn... je weet wat je dan kan verwachtenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee. Daarom ben ik weggegaan uit deze reeks. Heb er m'n eigen feestje van gemaakt. Werd te veel dezelfde grappen gemaakt
Ik kan ook geen hele nachten meer doorhalenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach ik had gisteren maar 490 posts en heb echt pauzes genomen... ouderdom
Join the club..quote:Op woensdag 26 december 2018 09:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Even alles van afgelopen nacht nog even terug aan het lezen.
[..]![]()
![]()
Beetje eentonig leven dan, mag ik dat wel zeggen?
Er is vooral te weinig First Aid Kit in de lijstquote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoel bij de uitzending zelf Wegbezuinigen van de Tune, weinig meer van die echt authentieke liedjes
Ja. vroeger stond dit niet in de top2000.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef FritsFlits het volgende:
Over ouderdom praten en dan dit nummer erbij
Ik zing dit gewoon woord voor woord meequote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef peaceman het volgende:
Het goede nieuws is dat deze ook gezakt is
Dat eerste komt door jou, jij bent nostalgie voor iedereen hierquote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef FritsFlits het volgende:
Over ouderdom praten en dan dit nummer erbij
Bij de evergreen gestemd op Emmylou, maar ze stond er niet in... c’est la viequote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er is vooral te weinig First Aid Kit in de lijstGeen Emmylou
Bruno Marsquote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef LTVDK het volgende:
Ach, straks komt Bruno Mars, dus het kan nog veel erger
Goedemorgen trouwens
Ik luister nog liever Blofquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat eerste komt door jou, jij bent nostalgie voor iedereen hier
ja jij hebt ook stemrecht...quote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zing dit gewoon woord voor woord mee
Potverdorie, waarom kan het allemaal niet een klein beetje spannender?quote:Op woensdag 26 december 2018 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Join the club..
Het wordt er niet beter op naarmate je ouder wordt.
Wel een goeie Coldplayquote:Op woensdag 26 december 2018 09:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh en hierna gelijk Coldsore
vroeger...quote:Op woensdag 26 december 2018 09:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
Heb vroeger hier heel veel plezier gehad met iedereen
Naast Paradiso, De Roma (Antwerpen) en TivoliVredenburg geweest afgelopen jaar toen ze optraden. Ze zijn echt goed livequote:Op woensdag 26 december 2018 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de evergreen gestemd op Emmylou, maar ze stond er niet in... c’est la vie
Grapje zeker?quote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een relatief leuke Coldplay... wijkt af van de meeste, alleen God put a smile upon your face lijkt hier heel erg op maar die staat niet in de lijst gok ik
Je merkt dat je een oude lul wordt als je om 21u al je bed in wil duiken en wil slapenquote:
Ik neem aan dat je Aid Kit bedoelt? Die zijn leuk jaquote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Naast Paradiso, De Roma (Antwerpen) en TivoliVredenburg geweest afgelopen jaar toen ze optraden. Ze zijn echt goed liveOok alle drie de keren vooraan
Die staat iets hoger zelfsquote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een relatief leuke Coldplay... wijkt af van de meeste, alleen God put a smile upon your face lijkt hier heel erg op maar die staat niet in de lijst gok ik
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
open up your eyeeeeeeesquote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, gemeend.quote:
ow dat heb ik nog niet... ik ben nog jongquote:Op woensdag 26 december 2018 09:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je merkt dat je een oude lul wordt als je om 21u al je bed in wil duiken en wil slapenbuiten de Top2000 om dan he
Oh toch wel, dan zijn in ieder geval 2 van de 31 noteringen te pruimenquote:
First Aid Kit jaquote:Op woensdag 26 december 2018 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Aid Kit bedoelt? Die zijn leuk ja
Laatste nummer van dit uur zelfquote:Op woensdag 26 december 2018 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh toch wel, dan zijn in ieder geval 2 van de 31 noteringen te pruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |