* OscarMopperkont post alleen even een beetje mee tijdens deze slechte lijst der lijstenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet zo veel meer meeposten is best goed voor je gezondheid kan ik je vertellen![]()
Blofquote:
Ja.... de ene wordt volgende maand 10 jaar. En de andere is al 16 jaar.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoiiiiiii! Jouw kinderen worden echt groot
Niet bij alles hoor, er zijn ook TV-programmas die al jaren dezelfde sfeer hebben. All You Need Is Lof ofzo.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:09 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
bij alles verdwijnt de sfeer van vroeger...lijkt me ook logisch aangezien de tijd doortikt
Ow die paar dagen per jaar kan prima. Maar zoals jij het deed, is inderdaad niet goed voor je gezondheid.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet zo veel meer meeposten is best goed voor je gezondheid kan ik je vertellen![]()
Nee. Daarom ben ik weggegaan uit deze reeks. Heb er m'n eigen feestje van gemaakt. Werd te veel dezelfde grappen gemaaktquote:Op woensdag 26 december 2018 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, we klagen steeds meer over dat de sfeer van de Top 2000 verdwijnt zoals ie vroeger was. Ben benieuwd of Frits dat ook zo ervaart.
quote:
ook daar is de sfeer anders ... ze laten mensen nu wachten tot na de show met het herenigen van hun geliefde die ze sinds 4 maanden hebben en waar ze zwanger van zijnquote:Op woensdag 26 december 2018 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet bij alles hoor, er zijn ook TV-programmas die al jaren dezelfde sfeer hebben. All You Need Is Lof ofzo.
ach ik had gisteren maar 490 posts en heb echt pauzes genomen... ouderdomquote:Op woensdag 26 december 2018 09:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ook daar is de sfeer anders ... ze laten mensen nu wachten tot na de show met het herenigen van hun geliefde die ze sinds 4 maanden hebben en waar ze zwanger van zijn
16quote:Op woensdag 26 december 2018 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja.... de ene wordt volgende maand 10 jaar. En de andere is al 16 jaar.
Dat bedoelde ik niet, ik bedoel bij de uitzending zelf Wegbezuinigen van de Tune, weinig meer van die echt authentieke liedjesquote:Op woensdag 26 december 2018 09:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee. Daarom ben ik weggegaan uit deze reeks. Heb er m'n eigen feestje van gemaakt. Werd te veel dezelfde grappen gemaakt
Oh, wacht.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blof
Coldplayop drie nummers na
Zo!
Misschien was dat geen bewuste keuze, maar waren er problemen.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ook daar is de sfeer anders ... ze laten mensen nu wachten tot na de show met het herenigen van hun geliefde die ze sinds 4 maanden hebben en waar ze zwanger van zijn
Hello van Lionel is nog niet geweest, dus mocht je er zijn... je weet wat je dan kan verwachtenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee. Daarom ben ik weggegaan uit deze reeks. Heb er m'n eigen feestje van gemaakt. Werd te veel dezelfde grappen gemaakt
Ik kan ook geen hele nachten meer doorhalenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach ik had gisteren maar 490 posts en heb echt pauzes genomen... ouderdom
Join the club..quote:Op woensdag 26 december 2018 09:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Even alles van afgelopen nacht nog even terug aan het lezen.
[..]![]()
![]()
Beetje eentonig leven dan, mag ik dat wel zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |