Frits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 december 2018 09:04 schreef FritsFlits het volgende:
Ah, nog steeds de 'liefde' voor Coldplay in deze reeks
50 jaar, er is in die tijd veel gebeurd.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe gaat het? Na al die jaren nog steeds hier dus
Dat vind ik meerquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:04 schreef FritsFlits het volgende:
Ah, nog steeds de 'liefde' voor Coldplay in deze reeks
Hoiiiiiii, even buurten. Kijken wat er tegenwoordig hier gebeurtquote:Op woensdag 26 december 2018 09:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Frits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prima. Ja, iemand moet Coldplay en Blof blijven afzeiken, he?quote:Op woensdag 26 december 2018 09:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe gaat het? Na al die jaren nog steeds hier dus
Hetzelfde als voorgaande jarenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoiiiiiii, even buurten. Kijken wat er tegenwoordig hier gebeurt
Ik heb nog steeds de neiging om op Fok te schrijven als ik ze hoor op de radioquote:Op woensdag 26 december 2018 09:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Prima. Ja, iemand moet Coldplay en Blof blijven afzeiken, he?
Het is nog steeds gezellig hier en je wordt nog steeds gemist...quote:Op woensdag 26 december 2018 09:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoiiiiiii, even buurten. Kijken wat er tegenwoordig hier gebeurt
Nee, we klagen steeds meer over dat de sfeer van de Top 2000 verdwijnt zoals ie vroeger was. Ben benieuwd of Frits dat ook zo ervaart.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hetzelfde als voorgaande jaren
Gewoon doen!!quote:Op woensdag 26 december 2018 09:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de neiging om op Fok te schrijven als ik ze hoor op de radio
Ken Clocksquote:Op woensdag 26 december 2018 09:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, als je één Coldplay liedje kent....
onderdruk je neigingen niet he?! dan hoopt het op en kun je er problemen mee krijgenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de neiging om op Fok te schrijven als ik ze hoor op de radio
Hoiiiiiii! Jouw kinderen worden echt grootquote:
Niet zo veel meer meeposten is best goed voor je gezondheid kan ik je vertellenquote:Op woensdag 26 december 2018 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is nog steeds gezellig hier en je wordt nog steeds gemist...
Neeeeheeeee Patrick Hernandez......quote:
bij alles verdwijnt de sfeer van vroeger...lijkt me ook logisch aangezien de tijd doortiktquote:Op woensdag 26 december 2018 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, we klagen steeds meer over dat de sfeer van de Top 2000 verdwijnt zoals ie vroeger was. Ben benieuwd of Frits dat ook zo ervaart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |