Er is vooral te weinig First Aid Kit in de lijstquote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoel bij de uitzending zelf Wegbezuinigen van de Tune, weinig meer van die echt authentieke liedjes
Ja. vroeger stond dit niet in de top2000.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef FritsFlits het volgende:
Over ouderdom praten en dan dit nummer erbij
Ik zing dit gewoon woord voor woord meequote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef peaceman het volgende:
Het goede nieuws is dat deze ook gezakt is
Dat eerste komt door jou, jij bent nostalgie voor iedereen hierquote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef FritsFlits het volgende:
Over ouderdom praten en dan dit nummer erbij
Bij de evergreen gestemd op Emmylou, maar ze stond er niet in... c’est la viequote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er is vooral te weinig First Aid Kit in de lijstGeen Emmylou
Bruno Marsquote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef LTVDK het volgende:
Ach, straks komt Bruno Mars, dus het kan nog veel erger
Goedemorgen trouwens
Ik luister nog liever Blofquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat eerste komt door jou, jij bent nostalgie voor iedereen hier
ja jij hebt ook stemrecht...quote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zing dit gewoon woord voor woord mee
Potverdorie, waarom kan het allemaal niet een klein beetje spannender?quote:Op woensdag 26 december 2018 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Join the club..
Het wordt er niet beter op naarmate je ouder wordt.
Wel een goeie Coldplayquote:Op woensdag 26 december 2018 09:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh en hierna gelijk Coldsore
vroeger...quote:Op woensdag 26 december 2018 09:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
Heb vroeger hier heel veel plezier gehad met iedereen
Naast Paradiso, De Roma (Antwerpen) en TivoliVredenburg geweest afgelopen jaar toen ze optraden. Ze zijn echt goed livequote:Op woensdag 26 december 2018 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de evergreen gestemd op Emmylou, maar ze stond er niet in... c’est la vie
Grapje zeker?quote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een relatief leuke Coldplay... wijkt af van de meeste, alleen God put a smile upon your face lijkt hier heel erg op maar die staat niet in de lijst gok ik
Je merkt dat je een oude lul wordt als je om 21u al je bed in wil duiken en wil slapenquote:
Ik neem aan dat je Aid Kit bedoelt? Die zijn leuk jaquote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Naast Paradiso, De Roma (Antwerpen) en TivoliVredenburg geweest afgelopen jaar toen ze optraden. Ze zijn echt goed liveOok alle drie de keren vooraan
Die staat iets hoger zelfsquote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een relatief leuke Coldplay... wijkt af van de meeste, alleen God put a smile upon your face lijkt hier heel erg op maar die staat niet in de lijst gok ik
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
open up your eyeeeeeeesquote:Op woensdag 26 december 2018 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, gemeend.quote:
ow dat heb ik nog niet... ik ben nog jongquote:Op woensdag 26 december 2018 09:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je merkt dat je een oude lul wordt als je om 21u al je bed in wil duiken en wil slapenbuiten de Top2000 om dan he
Oh toch wel, dan zijn in ieder geval 2 van de 31 noteringen te pruimenquote:
First Aid Kit jaquote:Op woensdag 26 december 2018 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Aid Kit bedoelt? Die zijn leuk ja
Laatste nummer van dit uur zelfquote:Op woensdag 26 december 2018 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh toch wel, dan zijn in ieder geval 2 van de 31 noteringen te pruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |