Er is vooral te weinig First Aid Kit in de lijstquote:Op woensdag 26 december 2018 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoel bij de uitzending zelf Wegbezuinigen van de Tune, weinig meer van die echt authentieke liedjes
Ja. vroeger stond dit niet in de top2000.quote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef FritsFlits het volgende:
Over ouderdom praten en dan dit nummer erbij
Ik zing dit gewoon woord voor woord meequote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef peaceman het volgende:
Het goede nieuws is dat deze ook gezakt is
Dat eerste komt door jou, jij bent nostalgie voor iedereen hierquote:Op woensdag 26 december 2018 09:15 schreef FritsFlits het volgende:
Over ouderdom praten en dan dit nummer erbij
Bij de evergreen gestemd op Emmylou, maar ze stond er niet in... c’est la viequote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er is vooral te weinig First Aid Kit in de lijstGeen Emmylou
Bruno Marsquote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef LTVDK het volgende:
Ach, straks komt Bruno Mars, dus het kan nog veel erger
Goedemorgen trouwens
Ik luister nog liever Blofquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat eerste komt door jou, jij bent nostalgie voor iedereen hier
ja jij hebt ook stemrecht...quote:Op woensdag 26 december 2018 09:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zing dit gewoon woord voor woord mee
Potverdorie, waarom kan het allemaal niet een klein beetje spannender?quote:Op woensdag 26 december 2018 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Join the club..
Het wordt er niet beter op naarmate je ouder wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |