SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ik begrijp niet waarom ik nog hoop dat ze een beetje losgaan daar. En met losgaan bedoel ik niet polonaises of je handen in de lucht zwaaien.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit lijkt me een prima deel om slapiestijd aan te kondigenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
What rhymes with hug me?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mobiel niet bij te houden en ik ben brak ziek. Hopelijk morgen beter![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Zullen we gaan? Pitje bouwen?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ik nog hoop dat ze een beetje losgaan daar. En met losgaan bedoel ik niet polonaises of je handen in de lucht zwaaien.![]()
Neenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:52 schreef LekkerWeertje het volgende:
Staat Cult of Personality er eigenlijk nog in?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Same. Tot morgenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit lijkt me een prima deel om slapiestijd aan te kondigen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit lijkt me een prima deel om slapiestijd aan te kondigen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Snap ikquote:Op woensdag 26 december 2018 00:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Echt hè, het lijkt wel of ze er allemaal niet willen zijn ofzo
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
Beterschap!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:52 schreef Koen66 het volgende:
Mobiel niet bij te houden en ik ben brak ziek. Hopelijk morgen beter![]()
En fijne nacht voor diegenen die gaan slapen.![]()
goed ideequote:Op woensdag 26 december 2018 00:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit lijkt me een prima deel om slapiestijd aan te kondigen![]()
GVD lekkerquote:Op woensdag 26 december 2018 00:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk nog steeds aan die clip met EmilyWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik weet niet of ik dit vermakelijk of vreselijk moet vinden."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik denk dat ik dat misschien ook ga doen zoquote:Op woensdag 26 december 2018 00:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zat net het zelfde te denken, ga denk ik sowieso van bank naar bed verhuizen![]()
Ik zeg het tweedequote:Op woensdag 26 december 2018 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet of ik dit vermakelijk of vreselijk moet vinden.![]()
Evenstar
![]()
Precies dat ...quote:Op woensdag 26 december 2018 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet of ik dit vermakelijk of vreselijk moet vinden.![]()
Op Deep Purple na niet zo heel veel bijzonders meer in aantocht idd.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit lijkt me een prima deel om slapiestijd aan te kondigenAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk nog steeds aan die clip met Emily
Ik ben verbaasd dat de vrouwen in het café hun kleren niet uittrekken en gaan rondparaderen.
Verbaasd. Maar ook dankbaar.My friends all drive horses![]()
Ik ookquote:Op woensdag 26 december 2018 00:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind dit stiekem wel leuk, eigenlijk![]()
![]()
Dat is dit ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind dit stiekem wel leuk, eigenlijkI'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
Daar kun je iets aan doen héquote:Op woensdag 26 december 2018 00:54 schreef Kyran het volgende:
Helft van mijn lijst staat er gewoon niet in
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Niks stiekems aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind dit stiekem wel leuk, eigenlijk
Goede plaat is gewoon een goede plaat!My friends all drive horses![]()
Tot hoe laat blijft deze DJ zitten?~FEYENOORD~
2.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:55 schreef R-woud88 het volgende:
Tot hoe laat blijft deze DJ zitten?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
tot 2quote:Op woensdag 26 december 2018 00:55 schreef R-woud88 het volgende:
Tot hoe laat blijft deze DJ zitten?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Met beeld wel ja.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niks stiekems aan.
Goede plaat is gewoon een goede plaat!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Andere nummers stemmenquote:
Op 't randje en erover.
Oh God, deze staat er ook nog in
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Oei.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:56 schreef noodgang het volgende:
We lopen 3 minuten achter op vorig jaar. Toen werd topic #44 om 00:48u gestart|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
U bent bij de tijd..quote:Op woensdag 26 december 2018 00:56 schreef noodgang het volgende:
We lopen 3 minuten achter op vorig jaar. Toen werd topic #44 om 00:48u gestartI'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
Jaja zet de druk er maar op hequote:Op woensdag 26 december 2018 00:56 schreef noodgang het volgende:
We lopen 3 minuten achter op vorig jaar. Toen werd topic #44 om 00:48u gestart![]()
Ik ben er, komt goedquote:Op woensdag 26 december 2018 00:56 schreef noodgang het volgende:
We lopen 3 minuten achter op vorig jaar. Toen werd topic #44 om 00:48u gestart~FEYENOORD~
Ja ik doe met je mee, daarna komt er best veel meuk aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:57 schreef ok01 het volgende:
Ik zie al dat er een matige nacht aankomt![]()
Waarschijnlijk ga ik na The Kinks slapen"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:56 schreef noodgang het volgende:
We lopen 3 minuten achter op vorig jaar. Toen werd topic #44 om 00:48u gestart![]()
![]()
![]()
Evenstar
![]()
Ook schande dat Sky Is A Neighborhood he niet gehaald heeft. Mogen wel eens wat nieuwe Foo nummers in. Zag die hier best vaak voorbijkomen.![]()
En dan ben ik er de laatste 3 dagen ook nog eens niet. Is toch al gauw 6 topics minder.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat gaat m dan niet worden vrees ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
En dan ben ik er de laatste 3 dagen ook nog eens niet. Is toch al gauw 6 topics minder."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik zie dat Run het ook niet gehaald heeftquote:Op woensdag 26 december 2018 00:57 schreef Kyran het volgende:
Ook schande dat Sky Is A Neighborhood he niet gehaald heeft. Mogen wel eens wat nieuwe Foo nummers in. Zag die hier best vaak voorbijkomen.![]()
![]()
Bis morgen
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Schijtlied.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Tja, ik hou van Foo Fighters maar op een enkele na zitten ze echt niet in mijn top 35quote:Op woensdag 26 december 2018 00:57 schreef Kyran het volgende:
Ook schande dat Sky Is A Neighborhood he niet gehaald heeft. Mogen wel eens wat nieuwe Foo nummers in. Zag die hier best vaak voorbijkomen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
6 of 60quote:Op woensdag 26 december 2018 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
En dan ben ik er de laatste 3 dagen ook nog eens niet. Is toch al gauw 6 topics minder.
Maar wel jammer hoor, gaan je wel missen![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat gaat m dan niet worden vrees ik.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik ben er morgen de hele dag en na donderdag weer. Komt goedquote:Op woensdag 26 december 2018 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
En dan ben ik er de laatste 3 dagen ook nog eens niet. Is toch al gauw 6 topics minder.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Op 1 januari in de finale genot.quote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Lekker up-tempo, heerlijk voor de autoquote:Op woensdag 26 december 2018 00:57 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit is wel een leuk nummertje.
~FEYENOORD~
Ik luister gewoon bazenmuziek ondertussen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zal me verder een worst wezenquote:
Mooiste nummers afgelopen uur:
1. Of Monsters And Men - Little Talks
2. Bomfunk MCs - Freestyler
3. Pet Shop Boys - West End Girl![]()
Hun Woodstock concertquote:Op woensdag 26 december 2018 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister gewoon bazenmuziek ondertussen.![]()
![]()
![]()
Ze waren helemaal stoned maar speelde toch nog geweldig![]()
![]()
1784 Woman From Tokyo Deep Purple 1973
1783 A Slow Song Joe Jackson 1982
1782 Black Magic Woman Fleetwood Mac 1968
1781 Mercy Shawn Mendes 2016
1780 Show Me The Way Peter Frampton 1976
1779 Sunny Afternoon Kinks 1966
1778 Story Of My Life One Direction 2013
1777 Monkey Gone To Heaven Pixies 1989
1776 Invisible Touch Genesis 1986
1775 Sing Ed Sheeran 2014
1774 Mijn Van Straat Geredde Roos De Dijk 2008
1773 Silence (Tiesto Mix) Delerium ft. Sarah McLachlan 1997
1772 Dancing With Tears In My Eyes Ultravox 1984
1771 Meer Dan Een Ander Van Dik Hout 1994♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De DJ's?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:59 schreef MaxTheDog het volgende:
Die muts met bril in t café, lachen zeg.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Er is er ook 1 geborenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:00 schreef matthijst het volgende:
Pf;;;"
Er is een jongetje gestorven op aard.~FEYENOORD~
Jammer, anders bingo.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vorig jaar bleef je altijd tot heel laat! En nu ga je over een half uur al naar bed?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik doe met je mee, daarna komt er best veel meuk aan.![]()
![]()
1784 Woman From Tokyo Deep Purple 1973![]()
1783 A Slow Song Joe Jackson 1982![]()
1782 Black Magic Woman Fleetwood Mac 1968![]()
1781 Mercy Shawn Mendes 2016![]()
1780 Show Me The Way Peter Frampton 1976![]()
1779 Sunny Afternoon Kinks 1966![]()
1778 Story Of My Life One Direction 2013![]()
1777 Monkey Gone To Heaven Pixies 1989![]()
1776 Invisible Touch Genesis 1986![]()
1775 Sing Ed Sheeran 2014![]()
1774 Mijn Van Straat Geredde Roos De Dijk 2008![]()
1773 Silence (Tiesto Mix) Delerium ft. Sarah McLachlan 1997![]()
1772 Dancing With Tears In My Eyes Ultravox 1984![]()
1771 Meer Dan Een Ander Van Dik Hout 1994
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Dit. Wellicht verstandig want we moeten nog een stukje.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:01 schreef alopio het volgende:
Komt nu wel een matig uurtje aan, twijfel of ik ook maar eens ga slapenT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
1784 Woman From Tokyo Deep Purple 1973
1783 A Slow Song Joe Jackson 1982
1782 Black Magic Woman Fleetwood Mac 1968
1781 Mercy Shawn Mendes 2016
1780 Show Me The Way Peter Frampton 1976
1779 Sunny Afternoon Kinks 1966
1778 Story Of My Life One Direction 2013
1777 Monkey Gone To Heaven Pixies 1989
1776 Invisible Touch Genesis 1986
1775 Sing Ed Sheeran 2014
1774 Mijn Van Straat Geredde Roos De Dijk 2008
1772 Dancing With Tears In My Eyes Ultravox 1984
1771 Meer Dan Een Ander Van Dik Hout 1994![]()
![]()
Ik heb een wat minder extreem slaappatroon aangeleerd, werd toch niet echt gezond meer in combinatie met studeren en andere activiteitenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorig jaar bleef je altijd tot heel laat! En nu ga je over een half uur al naar bed?
Wel tof dat deze van donkerpaars er nog in staat
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
1784 Woman From Tokyo Deep Purple 1973 ken ik die?
1773 Silence (Tiesto Mix) Delerium ft. Sarah McLachlan 1997 euhmmm..
![]()
![]()
Deep Purple!
Is echt mijn favoriete band!
Ik hoop nog steeds Highway Star een keer in de lijst te krijgen.My friends all drive horses![]()
Daarom, keuzen maken en doseren is het toverwoordquote:Op woensdag 26 december 2018 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit. Wellicht verstandig want we moeten nog een stukje.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEEP PURPLE
Slim! En herkenbaar, ik blijf nu ook niet vaak meer zo lang op.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb een wat minder extreem slaappatroon aangeleerd, werd toch niet echt gezond meer in combinatie met studeren en andere activiteiten![]()
Deep Purple, Genesis en Ultravox
Op 't randje en erover.
Ik vind Sing van Edje trouwens heel erg leuk.
-Scorpion_17![]()
Hmmm, niet echt iets wat ik wil horen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:01 schreef peaceman het volgende:
1784 Woman From Tokyo Deep Purple 1973![]()
1773 Silence (Tiesto Mix) Delerium ft. Sarah McLachlan 1997![]()
U heeft goede smaakquote:Op woensdag 26 december 2018 01:03 schreef PippenScottie het volgende:
Deep Purple!
Ik hoop nog steeds Highway Star een keer in de lijst te krijgen.
Gooi het hele Made in Japan album maar integraal in de Top 2000.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wij zijn verstandig en zulksquote:Op woensdag 26 december 2018 01:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Daarom, keuzen maken en doseren is het toverwoord
-Scorpion_17![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
Gooi het hele Made in Japan album maar integraal in de Top 2000.![]()
Bizar dat die er niet in staat. Burn of Hush mag er ook wel in.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:03 schreef PippenScottie het volgende:
Deep Purple!
Of Lazy.![]()
![]()
Die vind ik ook nog wel wat hebbenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:03 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind Sing van Edje trouwens heel erg leuk.
Daar heb ik in het verleden wel vaker op gestemd.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:03 schreef PippenScottie het volgende:
Deep Purple!
Op 't randje en erover.
Ik ookquote:Op woensdag 26 december 2018 01:03 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind Sing van Edje trouwens heel erg leuk.![]()
![]()
20 minuten Space Trucking!!!quote:Op woensdag 26 december 2018 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
Gooi het hele Made in Japan album maar integraal in de Top 2000.
My friends all drive horses![]()
Wat een baas was dat. Burn blijft mijn favoriete solo van hem, hoewel Highway Star en Rat Bat Baloo ook echt bazensolo's heeft.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:04 schreef PippenScottie het volgende:
Jon Lord op orgel is echt een God.
RIP Jon Lord..."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Glenn Hughes (paar jaar bassist bij Deep Purple) was dit jaar in Nederland voor een paar concerten.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:04 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Bizar dat die er niet in staat. Burn of Hush mag er ook wel in.
Of Lazy.
Speelde onder andere Burn.
Helaas niet geweest, want iedereen ziek thuis.
Alweer in de 1700... Dit gaat snel jongens!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
De Dijk ook nog straks. 18 keer live gezien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Daarna pak ik Ultravox nog ff mee en dan ga ik slapen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:06 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Voor je het weet tellen we weer af op de eindnoten van Bohemian Rhapsodyquote:Op woensdag 26 december 2018 01:06 schreef PzKpfw het volgende:
Alweer in de 1700... Dit gaat snel jongens!
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:05 schreef JaneDoe het volgende:
dit wordt mn laatste uur voordat ik ga slapen denk ik
~FEYENOORD~
Ritchie Blackmore, mijn favoriete gitarist
Heb DP paar jaar geleden in Brussel gezien. Daar speelden ze o.a. Lazy, Burn en Space Trucking. Was gaaf.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Glenn Hughes (paar jaar bassist bij Deep Purple) was dit jaar in Nederland voor een paar concerten.
Speelde onder andere Burn.
Helaas niet geweest, want iedereen ziek thuis.![]()
![]()
Morgenochtend om 9 uur Born to be Alive van de Village People.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Half uur voor mijn wekkerquote:Op woensdag 26 december 2018 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Morgenochtend om 9 uur Born to be Alive van de Village People.~FEYENOORD~
Heerlijke tracks zijn dat ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:07 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Heb DP paar jaar geleden in Brussel gezien. Daar speelden ze o.a. Lazy, Burn en Space Trucking. Was gaaf.
Ik heb Burn en Stormbringer ook nog live gezien, alleen dan wel bij een Whitesnake concert
daar kijk je naar uit?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Morgenochtend om 9 uur Born to be Alive van de Village People.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Wauw, mensen in Indonesië die luisteren. Te gek!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zo. Mevrouw Pippen is naar bed.
Ik ga mijn flesje Deveron even opentrekken.My friends all drive horses![]()
Heb vandaag hooguit vier uurtjes kunnen luisteren ofzo.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Voor je het weet tellen we weer af op de eindnoten van Bohemian Rhapsody
Op 't randje en erover.
Nou ik ga mijn wekker er niet voor zetten denk ikquote:Op woensdag 26 december 2018 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Daar is het toch van!?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Morgenochtend om 9 uur Born to be Alive van de Village People."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
je zou denken dat ze daar nu andere dingen aan hun hoofd hebbenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wauw, mensen in Indonesië die luisteren. Te gek!![]()
Proost!quote:Op woensdag 26 december 2018 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga mijn flesje Deveron even opentrekken.
~FEYENOORD~
Mooi moment om 't weer op te pakken.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Morgenochtend om 9 uur Born to be Alive van de Village People.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Daar zal Mistreated ook wel langs zijn gekomen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heerlijke tracks zijn dat ook.
Ik heb Burn en Stormbringer ook nog live gezien, alleen dan wel bij een Whitesnake concert
En You Keep on Moving?
Coverdale classics!My friends all drive horses![]()
Ik sta denk ik maar op met 2 Unlimitedquote:Op woensdag 26 december 2018 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Morgenochtend om 9 uur Born to be Alive van de Village People.
Op 't randje en erover.
Proost! Geniet ervanquote:Op woensdag 26 december 2018 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga mijn flesje Deveron even opentrekken.![]()
quote:quote:Klootviolen, Born to be Alive is van Patrick Hernandez.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ik ga mijn wekker er niet voor zetten denk ik|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En zo te zien in een goed uur vier keer Koudspel, mochten mensen twijfelen of ze de wekker willen zetten.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 26 december 2018 01:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja dat hou ik mezelf ook voor, ach als we het zelf maar geloven toch
-Scorpion_17![]()
Ik voel me jong hier.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ben bang van nietquote:Op woensdag 26 december 2018 01:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar zal Mistreated ook wel langs zijn gekomen.
En You Keep on Moving?
Coverdale classics!
Hij was al op leeftijd en zijn stem was al vrij naar de klote na 2 operaties dus die paste zijn repertoir een beetje aan op de nieuwere muziek die wat meer in zijn bereik toen lag.
Alsnog heerlijk concert gehad
Oh, beter uurtje later dan.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En zo te zien in een goed uur vier keer Koudspel, mochten mensen twijfelen of ze de wekker willen zetten.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ja hallo na bijne de hele dag skyradio kerstmeuk en om 01:00’uur snachts ben ik een beetje suf jaquote:Op woensdag 26 december 2018 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klootviolen, Born to be Alive is van Patrick Hernandez.![]()
![]()
Wat doen jullie allemaal morgen?
Familie? Rust? Uitbuilen op het strand? Hele dag in bed top 2000 luisteren?My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja hallo na bijne de hele dag skyradio kerstmeuk en om 01:00’uur snachts ben ik een beetje suf ja|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hele dag in bed top 2000 luisteren?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Familie? Rust? Uitbuilen op het strand? Hele dag in bed top 2000 luisteren?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Tot 17:00 top2000, daarna uit eten en dan rol ik zo de top2000 weer inquote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Familie? Rust? Uitbuilen op het strand? Hele dag in bed top 2000 luisteren?
~FEYENOORD~
Oma en zus komen langs. Ik zal af en toe me wel laten verschijnen maar dit wordt waarschijnlijk mijn minst actieve dag, en dat is op zich ook even niet ergquote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Familie, daarna rust en de top 2000 luisterenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Familie? Rust? Uitbuilen op het strand? Hele dag in bed top 2000 luisteren?![]()
![]()
in de middag/avond familiebezoek zonder t2kquote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Familie? Rust? Uitbuilen op het strand? Hele dag in bed top 2000 luisteren?![]()
![]()
Naar familiequote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Familie en WEER geen top2000quote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is inderdaad niet echt een nummer op hoog tempo te noemen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
De titel maakt zijn woorden waarquote:Op woensdag 26 december 2018 01:14 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is inderdaad niet echt een nummer op hoog tempo te noemen.
~FEYENOORD~
Ik ga bij mijn ouders eten.
Daarna blijven de kleine Pippies daar een paar dagen logeren en ga ik ongegeneerd veel
Top 2000 luisteren. Twee dagen lang in elk geval.My friends all drive horses![]()
Rond lunchtijd een wandeling op Wieringen enneh 's avonds ietwat uitgebreid thuis eten zonder verdere familie en dan in de avond de stad in tot ik dood neerval.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Familie? Rust? Uitbuilen op het strand? Hele dag in bed top 2000 luisteren?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
't was dit of blöfquote:Op woensdag 26 december 2018 01:15 schreef LekkerWeertje het volgende:
Deze van Joe had niet gehoeven.Haters everywhere but I don't really care.![]()
spreek voor jezelf zegquote:Op woensdag 26 december 2018 01:15 schreef LekkerWeertje het volgende:
Deze van Joe had niet gehoeven.![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 december 2018 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga bij mijn ouders eten.
Daarna blijven de kleine Pippies daar een paar dagen logeren en ga ik ongegeneerd veel
Top 2000 luisteren. Twee dagen lang in elk geval.
Geen verplichtingen morgen, dus lekker de hele dag luisteren, dacht ik zo.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Daarna gaan we hier ook een paar dagen weg, dus morgen zal voorlopig ook wel de laatste dag zijn om flink uren te maken.
Oudjaarsdag dan ook weer geen verplichtingen, dus laatste kan ik wel lekker meekrijgen.
(En ja, mijn leven is idd saai)
![]()
Lekker in verrotte bananen knijpenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Heerlijk die mastermovies
“Hier AB...je negergun”
Nog even trouwens, dit nummer moet ook in de Top 2000.
Episch.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Met de andere kant van de familie uit eten.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Familie? Rust? Uitbuilen op het strand? Hele dag in bed top 2000 luisteren?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Beter schaffen ze dat gebueren wat kerst heet gewoon af~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lekker in verrotte bananen knijpen![]()
![]()
Slang, weet jij waar de slacentrifuuuge is?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lekker in verrotte bananen knijpen![]()
Erg blij dat deze van Mac er nog inzit
Eh, neequote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef R-woud88 het volgende:
Beter schaffen ze dat gebueren wat kerst heet gewoon af![]()
Jaquote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even trouwens, dit nummer moet ook in de Top 2000.
Episch.![]()
![]()
![]()
Hey, dit is die cover van Santana.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee joh.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
(En ja, mijn leven is idd saai)
Alleen maar omdat je verwachtingen hebt van wat je zou moeten doen.
Fuck verwachtingen en doe gewoon je eigen ding.
En laat niemand zeggen dat je saai bent.My friends all drive horses![]()
Wel het origineel.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef ok01 het volgende:
Black Magic woman![]()
Niet de beste versie alleen
Santana I presume?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Kan iemand een lijkwagen bestellen voor dat publiek.
Sjongejonge.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Stukje schoonfamilie nog, naar huis en dan bed/bankquote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Familie? Rust? Uitbuilen op het strand? Hele dag in bed top 2000 luisteren?. Iedereen hier moet donderdag weer vroeg werken dus het is niet anders.
-Scorpion_17![]()
Yesquote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel het origineel.
Santana I presume?![]()
![]()
Slang, ondergewaardeerde voice over van zequote:Op woensdag 26 december 2018 01:17 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Slang, weet jij waar de slacentrifuuuge is?
Is te laat..quote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge.I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
Zo was toch nog ff gezellig, maar ik ga slapen nu, komt toch niet veel boeiends aan de rest van het uur.
Fijne nacht verder allen, geniet ervan en tot morgen![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, daar moet je nog even het nodige geduld voor opbrengen.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:19 schreef alopio het volgende:
Zo was toch nog ff gezellig, maar ik ga slapen nu, komt toch niet veel boeiends aan de rest van het uur.
![]()
~FEYENOORD~
![]()
Je kan het ze niet eens echt kwalijk nemen, het is nogal geforceerd daar allemaal.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge.![]()
Evelien is wel echt een Milf
Op 't randje en erover.
Dit is denk ik het meest inspirerende tekst wat ik tot nu toe in deze reeks gezien hebquote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee joh.
En laat niemand zeggen dat je saai bent.![]()
![]()
Ik heb de hoop opgegeven op nog enige vorm van leven in het publiek deze week, en zal ook niet opkijken als ze wel bij een heerlijke Nederlandse hit de polonaise gaan doen of bij een zwoel nummer de handen omhoog doen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wat is dit voor een hemeltergende bagger.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Trustequote:Op woensdag 26 december 2018 01:19 schreef alopio het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat vindt meneer Houdjemond er eigenlijk van dat je de hele dag zit te Fokken?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Stukje schoonfamilie nog, naar huis en dan bed/bank. Iedereen hier moet donderdag weer vroeg werken dus het is niet anders.
Ze staan er vrijwillig toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan het ze niet eens echt kwalijk nemen, het is nogal geforceerd daar allemaal.
Ga dan naar een uitvaart.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Meh, te kleine bruine tepelsquote:~FEYENOORD~
![]()
trusten!
-Scorpion_17![]()
Ik had zelf best wel nog wat meer willen doen, maar al die mensen hebben al plannen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee joh.
En laat niemand zeggen dat je saai bent.
Zie dit weekend wel nog wat vrienden, dat vult dat gat nog wel mooi op.![]()
![]()
maf zequote:Op woensdag 26 december 2018 01:19 schreef alopio het volgende:
![]()
Komt goedquote:Op woensdag 26 december 2018 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, daar moet je nog even het nodige geduld voor opbrengen.![]()
![]()
Oh zo'n dertien in een dozijn zangertje met een gevoelig nummer. Ben ik even blij dat er zoiets is als een mute/pauze-knop.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
![]()
En dit staat dan boven Woman From Tokyoquote:Op woensdag 26 december 2018 01:21 schreef PzKpfw het volgende:
Oh zo'n dertien in een dozijn zangertje met een gevoelig nummer. Ben ik even blij dat er zoiets is als een mute/pauze-knop.![]()
![]()
Klinkt erger dan dat het is, ik Fok! sowieso mobiel en ik kan heel goed meerdere dingen tegelijkquote:Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat vindt meneer Houdjemond er eigenlijk van dat je de hele dag zit te Fokken?het is niet dat ik als een asociale zombie alleen maar naar jullie kijk
-Scorpion_17![]()
Snurkenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Met dit liedje kan ik dus helemaal nietsHaters everywhere but I don't really care.![]()
Que?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Met dit liedje kan ik dus helemaal nietsT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Gelukkig nu tijd voor Petertje
hij komt volgend uur nog een keer, maar dan slaap ik gelukkigquote:Op woensdag 26 december 2018 01:21 schreef PzKpfw het volgende:
Oh zo'n dertien in een dozijn zangertje met een gevoelig nummer. Ben ik even blij dat er zoiets is als een mute/pauze-knop.![]()
Zul je zien dat ze bij You Want It Darker of zo uit hun dak gaan.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven op nog enige vorm van leven in het publiek deze week, en zal ook niet opkijken als ze wel bij een heerlijke Nederlandse hit de polonaise gaan doen of bij een zwoel nummer de handen omhoog doen.
Die van mij loopt live meequote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef skysherrif het volgende:
Ligt het aan mij of zie je in de playlist alleen de nummers die geweest zijn en niet die nog komen~FEYENOORD~
Dat klopt ja.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef skysherrif het volgende:
Ligt het aan mij of zie je in de playlist alleen de nummers die geweest zijn en niet die nog komenAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ooit was er een polonaise bij Through the Barricades.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven op nog enige vorm van leven in het publiek deze week, en zal ook niet opkijken als ze wel bij een heerlijke Nederlandse hit de polonaise gaan doen of bij een zwoel nummer de handen omhoog doen.
Toen heb ik bijna mijn Nederlanderschap opgegeven, maar ik realiseerde me dat dat ook geen oplossing was.My friends all drive horses![]()
Is ze niet gewoon de oudere versie van Amber Kortzorg?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat is wel het laatste nummer waar ze los moeten gaanquote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze bij You Want It Darker of zo uit hun dak gaan.
Dat is Cohen's zwanenzang
Nope, zwaar irritant.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef skysherrif het volgende:
Ligt het aan mij of zie je in de playlist alleen de nummers die geweest zijn en niet die nog komen![]()
Donderdag ga ik erheen! Maar niet echt tijdens liedjes waar je los kan gaanquote:Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven op nog enige vorm van leven in het publiek deze week, en zal ook niet opkijken als ze wel bij een heerlijke Nederlandse hit de polonaise gaan doen of bij een zwoel nummer de handen omhoog doen.![]()
![]()
Wel de laatste, gelukkigquote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij komt volgend uur nog een keer, maar dan slaap ik gelukkig![]()
Welk uurtje?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Donderdag ga ik erheen! Maar niet echt tijdens liedjes waar je los kan gaan
-Scorpion_17![]()
Is dat niet Do You Feel Like We Do?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik heb deze in de 13 minuten versie op Expert uitgespeeld in Guitar Hero."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit is zo'n nummer die ik wel kende maar geen naam bij wist.Wel een lekker plaatje
Op 't randje en erover.
Dat was Do You Feel Like We Do?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik heb deze in de 13 minuten versie op Expert uitgespeeld in Guitar Hero.![]()
Het is je vergeven bij dezequote:Op woensdag 26 december 2018 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Donderdag ga ik erheen! Maar niet echt tijdens liedjes waar je los kan gaan
Klopt ja. Ik dacht toen het nummer speelde al: dit klopt niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is dat niet Do You Feel Like We Do?![]()
![]()
Wel echt een nummer waar ik ongeduldig van kan worden. Als luisteraar is het wel een fantastisch nummer om te horen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:25 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik dacht toen het nummer speelde al: dit klopt niet."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Oh, dat doe ik wel en dat vindt mevrouw Pippen niet leuk.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Klinkt erger dan dat het is, ik Fok! sowieso mobiel en ik kan heel goed meerdere dingen tegelijkhet is niet dat ik als een asociale zombie alleen maar naar jullie kijk
Vandaag ziet ze het door de vingers omdat ik een viergangendiner heb gekookt voor haar ouders, broer, oom en tante. En me als een voorbeeldige gastheer heb gedragen. En er zelfs goed uitzag in pak.
Maar de rest van de week zal ik het wat rustiger aan moeten doen.My friends all drive horses![]()
Of misschien bij Lazarus van Bowie...quote:Op woensdag 26 december 2018 01:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste nummer waar ze los moeten gaan
Dat is Cohen's zwanenzang
Maar ik hoop dat ze dan wel enig respect kunnen tonen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Misschien kan ik wel bij een lied, waar het niet bij hoort, de polonaise starten!quote:
After Midnight van JJ Cale zou wel een goede zijn.![]()
Ga zo maar eens slapen. Zou graag nog Ultravox en Genesis meepakken maar ga die meuk ertussenin niet trekken.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dat is zowat het minimale wat ik van ze eisquote:Op woensdag 26 december 2018 01:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of misschien bij Lazarus van Bowie...
Maar ik hoop dat ze dan wel enig respect kunnen tonen.
YTquote:Op woensdag 26 december 2018 01:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ga zo maar eens slapen. Zou graag nog Ultravox en Genesis meepakken maar ga die meuk ertussenin niet trekken.![]()
![]()
Deze moet er gewoon in blijven."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Genot.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
The Kinks
Klinkt als een meergepigmenteerde trouwens.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:27 schreef JaneDoe het volgende:
volgend jaar dus weer shawn mendes in de lijstAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Zo'n beetje welquote:Op woensdag 26 december 2018 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
Kinks!
Die zijn helemaal aan het verdwijnen uit de lijst toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |