Snurkenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Met dit liedje kan ik dus helemaal niets
Que?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Met dit liedje kan ik dus helemaal niets
hij komt volgend uur nog een keer, maar dan slaap ik gelukkigquote:Op woensdag 26 december 2018 01:21 schreef PzKpfw het volgende:
Oh zo'n dertien in een dozijn zangertje met een gevoelig nummer. Ben ik even blij dat er zoiets is als een mute/pauze-knop.
Zul je zien dat ze bij You Want It Darker of zo uit hun dak gaan.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven op nog enige vorm van leven in het publiek deze week, en zal ook niet opkijken als ze wel bij een heerlijke Nederlandse hit de polonaise gaan doen of bij een zwoel nummer de handen omhoog doen.
Die van mij loopt live meequote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef skysherrif het volgende:
Ligt het aan mij of zie je in de playlist alleen de nummers die geweest zijn en niet die nog komen
Dat klopt ja.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef skysherrif het volgende:
Ligt het aan mij of zie je in de playlist alleen de nummers die geweest zijn en niet die nog komen
Ooit was er een polonaise bij Through the Barricades.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb de hoop opgegeven op nog enige vorm van leven in het publiek deze week, en zal ook niet opkijken als ze wel bij een heerlijke Nederlandse hit de polonaise gaan doen of bij een zwoel nummer de handen omhoog doen.
Is ze niet gewoon de oudere versie van Amber Kortzorg?quote:
Dat is wel het laatste nummer waar ze los moeten gaanquote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze bij You Want It Darker of zo uit hun dak gaan.
Nope, zwaar irritant.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef skysherrif het volgende:
Donderdag ga ik erheen! Maar niet echt tijdens liedjes waar je los kan gaanquote:Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
Wel de laatste, gelukkigquote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij komt volgend uur nog een keer, maar dan slaap ik gelukkig
Welk uurtje?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Donderdag ga ik erheen! Maar niet echt tijdens liedjes waar je los kan gaan
Is dat niet Do You Feel Like We Do?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik heb deze in de 13 minuten versie op Expert uitgespeeld in Guitar Hero.
Dat was Do You Feel Like We Do?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:23 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik heb deze in de 13 minuten versie op Expert uitgespeeld in Guitar Hero.
Het is je vergeven bij dezequote:Op woensdag 26 december 2018 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Donderdag ga ik erheen! Maar niet echt tijdens liedjes waar je los kan gaan
Klopt ja. Ik dacht toen het nummer speelde al: dit klopt niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is dat niet Do You Feel Like We Do?
Wel echt een nummer waar ik ongeduldig van kan worden. Als luisteraar is het wel een fantastisch nummer om te horen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:25 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik dacht toen het nummer speelde al: dit klopt niet.
Oh, dat doe ik wel en dat vindt mevrouw Pippen niet leuk.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Klinkt erger dan dat het is, ik Fok! sowieso mobiel en ik kan heel goed meerdere dingen tegelijkhet is niet dat ik als een asociale zombie alleen maar naar jullie kijk
Of misschien bij Lazarus van Bowie...quote:Op woensdag 26 december 2018 01:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste nummer waar ze los moeten gaan
Dat is Cohen's zwanenzang
Misschien kan ik wel bij een lied, waar het niet bij hoort, de polonaise starten!quote:
Dat is zowat het minimale wat ik van ze eisquote:Op woensdag 26 december 2018 01:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of misschien bij Lazarus van Bowie...
Maar ik hoop dat ze dan wel enig respect kunnen tonen.
YTquote:Op woensdag 26 december 2018 01:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ga zo maar eens slapen. Zou graag nog Ultravox en Genesis meepakken maar ga die meuk ertussenin niet trekken.
Klinkt als een meergepigmenteerde trouwens.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:27 schreef JaneDoe het volgende:
volgend jaar dus weer shawn mendes in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |