Geen verplichtingen morgen, dus lekker de hele dag luisteren, dacht ik zo.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Wat doen jullie allemaal morgen?
Familie? Rust? Uitbuilen op het strand? Hele dag in bed top 2000 luisteren?
Lekker in verrotte bananen knijpenquote:Op woensdag 26 december 2018 01:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Heerlijk die mastermovies
“Hier AB...je negergun”
Met de andere kant van de familie uit eten.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lekker in verrotte bananen knijpen
Slang, weet jij waar de slacentrifuuuge is?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lekker in verrotte bananen knijpen
Eh, neequote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef R-woud88 het volgende:
Beter schaffen ze dat gebueren wat kerst heet gewoon af
Jaquote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even trouwens, dit nummer moet ook in de Top 2000.
Episch.
Nee joh.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
(En ja, mijn leven is idd saai)
Wel het origineel.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef ok01 het volgende:
Black Magic woman![]()
Niet de beste versie alleen
Stukje schoonfamilie nog, naar huis en dan bed/bankquote:Op woensdag 26 december 2018 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
Yesquote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel het origineel.
Santana I presume?
Slang, ondergewaardeerde voice over van zequote:Op woensdag 26 december 2018 01:17 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Slang, weet jij waar de slacentrifuuuge is?
Is te laat..quote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand een lijkwagen bestellen voor dat publiek.
Sjongejonge.
Nou, daar moet je nog even het nodige geduld voor opbrengen.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 01:19 schreef alopio het volgende:
Zo was toch nog ff gezellig, maar ik ga slapen nu, komt toch niet veel boeiends aan de rest van het uur.
Fijne nacht verder allen, geniet ervan en tot morgen![]()
![]()
Zo was toch nog ff gezellig, maar ik ga slapen nu, komt toch niet veel boeiends aan de rest van het uur.
![]()
Je kan het ze niet eens echt kwalijk nemen, het is nogal geforceerd daar allemaal.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand een lijkwagen bestellen voor dat publiek.
Sjongejonge.
Dit is denk ik het meest inspirerende tekst wat ik tot nu toe in deze reeks gezien hebquote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee joh.
Alleen maar omdat je verwachtingen hebt van wat je zou moeten doen.
Fuck verwachtingen en doe gewoon je eigen ding.
En laat niemand zeggen dat je saai bent.
Trustequote:Op woensdag 26 december 2018 01:19 schreef alopio het volgende:
![]()
Wat vindt meneer Houdjemond er eigenlijk van dat je de hele dag zit te Fokken?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Stukje schoonfamilie nog, naar huis en dan bed/bank. Iedereen hier moet donderdag weer vroeg werken dus het is niet anders.
Ze staan er vrijwillig toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan het ze niet eens echt kwalijk nemen, het is nogal geforceerd daar allemaal.
Meh, te kleine bruine tepelsquote:
![]()
Ik had zelf best wel nog wat meer willen doen, maar al die mensen hebben al plannen.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee joh.
Alleen maar omdat je verwachtingen hebt van wat je zou moeten doen.
Fuck verwachtingen en doe gewoon je eigen ding.
En laat niemand zeggen dat je saai bent.
maf zequote:Op woensdag 26 december 2018 01:19 schreef alopio het volgende:
![]()
Komt goedquote:Op woensdag 26 december 2018 01:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, daar moet je nog even het nodige geduld voor opbrengen.
![]()
En dit staat dan boven Woman From Tokyoquote:Op woensdag 26 december 2018 01:21 schreef PzKpfw het volgende:
Oh zo'n dertien in een dozijn zangertje met een gevoelig nummer. Ben ik even blij dat er zoiets is als een mute/pauze-knop.
Klinkt erger dan dat het is, ik Fok! sowieso mobiel en ik kan heel goed meerdere dingen tegelijkquote:Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat vindt meneer Houdjemond er eigenlijk van dat je de hele dag zit te Fokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |