Oh wauw, niet gezien nog. Wat bedoel je precies eigenlijk? Ik ben recentelijk weer in dat boek gaan lezenquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
Kies dan even een goede route en breng die "short snorter" thuis.
Oeh ff kijkenquote:
Naar de VS op zo'n vrachtschip en jouw "short snorter" aan familie van één van die militairen overhandigen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw, niet gezien nog. Wat bedoel je precies eigenlijk? Ik ben recentelijk weer in dat boek gaan lezen
[..]
Oeh ff kijken
Nja, we hadden in juli '17 de identificatie afgerond en geconstateerd dat de laatste weduwe net in maart '17 overleden was hmm. Dus jah, dat wordt hooguit achter kinderen aan gaan danquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naar de VS op zo'n vrachtschip en jouw "short snorter" aan familie van één van die militairen overhandigen.
True.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, we hadden in juli '17 de identificatie afgerond en geconstateerd dat de laatste weduwe net in maart '17 overleden was hmm. Dus jah, dat wordt hooguit achter kinderen aan gaan danMoeten we die eerst weer opsnorren. Ik.
Eerst maar eens een stukje erover schrijven in het bankbiljettenblad
Gaat zeker niet voor volgend jaar zomer gebeuren hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik juich het toe want dit is kennelijk iets wat je graag zou doen al denk ik dat het niets voor jou is. Je ej!Verheug me alvast op de travelsnack.
Niet alleen betalen, maar eigenlijk: veel meer betalen dan voor het vliegtuig.quote:Op woensdag 24 april 2019 08:32 schreef dagobertE6 het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik wekenlang op een containerschip zou moeten varen, zonder internet, met als enig uitzicht de zee en er ook nog es voor moet BETALEN.
Maar ieder zijn ding
relatief (uurprijs) zal meevallen? Ik gok het vliegtuig tussen de 50 en 100 euro per uurquote:Op woensdag 24 april 2019 19:27 schreef miro86 het volgende:
[..]
Niet alleen betalen, maar eigenlijk: veel meer betalen dan voor het vliegtuig.
Met een beetje geluk zit je intercontinentaal op 20-25 euro per uur (mijn eerste zoektocht leverde 22e/u op). Maar dit is een totaal verkeerde metric. Je wilt zo goedkoop mogelijk ergens zijn en zo snel mogelijk. Je minimaliseert dus prijs per km en als tweede functie maximaliseer je km per uur.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:26 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
relatief (uurprijs) zal meevallen? Ik gok het vliegtuig tussen de 50 en 100 euro per uur
Lol jij kent Fles geloof ik niet. Ongetwijfeld zal het nog wel even duren maar ik denk zeker dat hij het een keer gaat doen.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:36 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik geloof er ook niks van dat-ie het echt gaat doen. Leuk plannetje om een beetje over te dagdromen, verder niet.
ook in het geval van ts?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:59 schreef miro86 het volgende:
[..]
Maar dit is een totaal verkeerde metric. Je wilt zo goedkoop mogelijk ergens zijn en zo snel mogelijk.
Na de Fyra actie in Napels, sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol jij kent Fles geloof ik niet. Ongetwijfeld zal het nog wel even duren maar ik denk zeker dat hij het een keer gaat doen.
Jong0nsquote:
For the uninformedquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:39 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Na de Fyra actie in Napels, sta ik nergens meer van te kijken.
Ik zit nog steeds te hopen dat je het gaat doen. Verheug me nu al op dat reisverslag, wat een genot gaat dat worden zeg. Lijkt me echt fantastisch dit idee, ik snap je wel Flashquote:
Groepsdruk dit dat..quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te hopen dat je het gaat doen.
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 17:36 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik geloof er ook niks van dat-ie het echt gaat doen. Leuk plannetje om een beetje over te dagdromen, verder niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |