Oh chips nee inderdaad, straks beginnen we weer bij ep 4quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
En dit jaar niet vergeten dat er vanaf volgende zondag elke week een nieuwe ep uitkomt
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh chips nee inderdaad, straks beginnen we weer bij ep 4
Same!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:39 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Ik ga me op de bank nestelen. Veel plezier/jankze!
Bij mij staat gewoon kwart voorquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou, BBC staat aan, begint pas om 21.00
Huuh? Was een of ander kerstshow op ;p ik heb hem ook op BBC One en begint nuquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Raaar, hier speelt nu een oude aflevering![]()
BBC One heb ik hem op staan.
Aaahquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:45 schreef Poes. het volgende:
Ik lieg, BBC First. Dus mét NL ondertiteling
Ik doe met je mee dan lopen we gelijkquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik doe met je mee dan lopen we gelijk
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Ik huil al bij het muziekje van de intro
je kan nog snel overschakelenquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik besef me net dat BBC First wél reclames heeft, kut
Nou ja, nu te laat
quote:
Hij zit niet in het nieuwe seizoen las ik net.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar nu komt Trixie terug en komt m'n voorspelling van vorig jaar echt wel uit
Oh dat is me toch een partij kutquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hij zit niet in het nieuwe seizoen las ik net.
Dus helaasquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou het wordt vast weer prachtig fantastich ontroerend prachtig nog eens prachtig mooi
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan ben je een uur eerder klaar dan mij![]()
Ik zit in m'n tweede reclamequote:
Hahah ;p dat is wel weer het voordeel van BBC Onequote:Op dinsdag 25 december 2018 21:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zit in m'n tweede reclame
Volgende keer kijk ik het wel terug, kan ik alle reclames doorspoelen
Ja maar ik heb NL ondertitelingquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah ;p dat is wel weer het voordeel van BBC One
Hahah ik mis het gelukkig niet ;Pquote:
Jaa hij was mooi hequote:Op dinsdag 25 december 2018 22:50 schreef Poes. het volgende:
Hij was weer zo mooi![]()
![]()
Due soon, vorig jaar begon het ergens in januari. Dus de tvgids maar in de gaten houden
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat arme meisje MayGelukkig hebben we de Turners
Ik dacht ook nog heel even dat Fred het meisje met down mee zou nemenquote:
Voor mijn CtM begon was de l;aatste aflevering er voor, met sister Monica Joan's verjaardag en die dia's/filmpjes etc. Dus ook die met Barbara. Janken jongehquote:
Dacht ik ook even jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik dacht ook nog heel even dat Fred het meisje met down mee zou nemen
[..]
Voor mijn CtM begon was de l;aatste aflevering er voor, met sister Monica Joan's verjaardag en die dia's/filmpjes etc. Dus ook die met Barbara. Janken jongeh
Ja dat zullen we voorlopig nog wel even houden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dacht ik ook even ja
Aaah huilennn, hij komt best vaak op BBC First, ik kan er niet naar kijken zonder te janken inderdaad.
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat zullen we voorlopig nog wel even houden.
Was ook enorm opgelucht voor Juilienne
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:03 schreef Poes. het volgende:
Maar ik rol echt richting bed nu, ben zo moe![]()
Weltrusten allemaal
Ik snap de hype rond glühwein niet, heb het laatst voor het eerst geproefd en vond het zo viesquote:Op woensdag 26 december 2018 00:21 schreef sararaats het volgende:
Net thuis.
Beetje teveel glühwein gedronken. BURP
Een van de weinig alcoholische dranken die ik ook niet lekker vindquote:Op woensdag 26 december 2018 10:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik snap de hype rond glühwein niet, heb het laatst voor het eerst geproefd en vond het zo vies
Ik ben in de breezerperiode blijven hangen denk ikquote:Op woensdag 26 december 2018 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een van de weinig alcoholische dranken die ik ook niet lekker vind
Lucky youquote:Op woensdag 26 december 2018 11:34 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb Louis weer opBazin appte me dat ze iets verkeerds heeft gegeten en ziek is, ik ga vanmiddag alleen ff naar een cliënt maar voor de rest dus vrij vandaag
Hehehquote:Op woensdag 26 december 2018 11:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lucky youJammer van je werkgeefster
![]()
Ik heb Transgender Kids net gekeken, heel mooiEen meisje van 5 die al 100% zeker wist dat ze in het verkeerde lichaam is geboren, fijn dat ze straks een makkelijkere transitie door kan maken.
En een jongetje die stiekem gewoon een crossdresser was, heeft wel mooi het huwelijk van z'n ouders vernaggeld![]()
Shiloh Pitt was er ook heel vroeg bij, maar ze brengen niet zoveel informatie naar buiten over hem en of hij in transitie is/gegaan.
Ja manquote:Op woensdag 26 december 2018 11:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HehehIk kijk nu Scientology. Fasinerend.
Ik vind het wel mooi hoe accepterend ze zijn met Shiloh.
Was ik ook van plan jaquote:Op woensdag 26 december 2018 11:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja manBinnenkort ook weer een nieuw seizoen Hij is een Zij, vind ik ook mooi om te zien. Wordt ook heel integer gemaakt
![]()
Als je tijd over hebt ''moet'' je die Scientology docu op Netflix ook even kijken.
Oh Leahquote:Op woensdag 26 december 2018 11:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Was ik ook van plan jaStaat in mijn lijst! Heb ook een paar afleveringen gezien van de docu die Leah Remini maaktte. Heel bizar iets hoor.
Die heb ik gister gezienquote:Op woensdag 26 december 2018 11:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh LeahDie was ik alweer vergeten
![]()
Ik kijk nu de autisme aflevering.
Jaquote:Op woensdag 26 december 2018 12:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb na 10 minuten al het gevoel dan B's autisme peanuts is
Je hebt autisme en je hebt autisme. Gelukkig zit de mijne aan een héééle andere kant van het spectrumquote:
Haha jaquote:Op woensdag 26 december 2018 12:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je hebt autisme en je hebt autisme. Gelukkig zit de mijne aan een héééle andere kant van het spectrum
Ja die aflevering was wel heftigquote:Op woensdag 26 december 2018 12:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb na 10 minuten al het gevoel dan B's autisme peanuts is
Ik krijg zó vaak te horen; ''maar hij ziet er niet autistisch uit..''quote:Op woensdag 26 december 2018 12:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die aflevering was wel heftig
Gelukkig is het bij B anders
Hehe, sterkte!quote:Op woensdag 26 december 2018 12:22 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag trouwens kerst bij schoonfamilie, nog geen zin in
Morgen helemaal alleen thuis, dan gaat mijn man na 3 weken weer werken
Kijk er nu al naar uit
quote:Op woensdag 26 december 2018 12:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
En kijk je er nou naar uit dat je het huis weer voor jezelf hebt?
Want als hij thuis is zitten jullie 24/7 bij elkaar op de lip? nee toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd wel na de vakanties
Ookal is het maar 1 dag en is ie dan weer t/m dinsdag thuis
Tijdens de vakantie eigenlijk wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 12:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Want als hij thuis is zitten jullie 24/7 bij elkaar op de lip? nee toch?
Jeetje, dan snap ik dat je even behoefte aan tijd voor jezelf hebtquote:Op woensdag 26 december 2018 12:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tijdens de vakantie eigenlijk wel.
Denk dat we zo'n 3x 1 uur niet samen zijn geweest.
Beetje wat in het huishouden doen en verder weet ik nog niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 12:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jeetje, dan snap ik dat je even behoefte aan tijd voor jezelf hebt
Heb je al wat ingepland voor morgen?
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 december 2018 13:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje wat in het huishouden doen en verder weet ik nog niet.
Denk een beetje haken (eindelijk weer begonnen), wandelen en lezen.
Nee, van Louis heb ik alles en de rest trekt me nog niet echtquote:Op woensdag 26 december 2018 13:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klinkt goedHeb jij al een NPO+ abo genomen?
quote:Op woensdag 26 december 2018 13:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, van Louis heb ik alles en de rest trekt me nog niet echt
Wat tof!quote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef Poes. het volgende:
Ik krijg via het kerstpakkettentopic een verse maaltijd vanavondEcht zo lief
quote:Op woensdag 26 december 2018 13:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Falafel-houmous pitabroodjes van de grill
Ja die zijn zó lekkerquote:
Het is ook duur jaquote:Op woensdag 26 december 2018 13:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja die zijn zó lekker![]()
Maar ik kan zo moeilijk thuisbezorgd voor mezelf bestellenDuur dit dat.
Dus dit is een heel mooi aanbod!
Ja want mijn stoommaaltijd van gisteren was overdatumquote:Op woensdag 26 december 2018 13:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is ook duur jaMaar dit is mooi
Oh bleghquote:Op woensdag 26 december 2018 14:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja want mijn stoommaaltijd van gisteren was overdatumHeb later nog maar 2 tosti's gemaakt.
Nicequote:Op woensdag 26 december 2018 13:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Falafel-houmous pitabroodjes van de grill
Heerlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 14:04 schreef Samzz het volgende:
Ik fiets met m'n mannen door de polder
quote:Op woensdag 26 december 2018 14:04 schreef Samzz het volgende:
Geniet er vanquote:Op woensdag 26 december 2018 14:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja die kerels maken de lekkerste houmous OOIT.
Ken de afkomst niet, maar gok mediterraans.
Strak blauwe lucht en zonquote:Op woensdag 26 december 2018 14:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heerlijk
Beetje mooi weer daar?
Hier grijs, grauw en ietwat mistig.
Heerlijk, ook fijn voor hunquote:Op woensdag 26 december 2018 14:04 schreef Samzz het volgende:
Hier ook inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2018 14:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heerlijk
Beetje mooi weer daar?
Hier grijs, grauw en ietwat mistig.
Ik ben Maza fanquote:Op woensdag 26 december 2018 14:06 schreef Samzz het volgende:
Oeh, hummus, lekker.
Nou ja, niet alle. Vind die van de Appie lekkerder dan die van de Jumbo.
Ja die vind ik ook het lekkerstquote:
I know, ben ik alleen slecht in.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:07 schreef Poes. het volgende:
Bohh lekker Samzz
Sterkte SarabiJe hóeft niet alles te eten natuurlijk.
Is ook moeilijk als het voor je staat.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I know, ben ik alleen slecht in.
Denk dat ik het toetje sowieso oversla, hou niet zo van zoet.
Of je neemt gewoon van alles de helft, kun je er toch nog van genietenquote:Op woensdag 26 december 2018 14:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I know, ben ik alleen slecht in.
Denk dat ik het toetje sowieso oversla, hou niet zo van zoet.
Als ik dat kan was ik niet zo zwaarquote:Op woensdag 26 december 2018 14:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon van alles de helft, kun je er toch nog van genieten
Touchéquote:Op woensdag 26 december 2018 14:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik dat kan was ik niet zo zwaar
Ach komt ook wel goed
Nu eerst tijd voor een gin tonicen dan maar eens gaan douchen
quote:
Nou zeg, waar was dat nou weer goed voor?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik heb de meerkoetjes wel een beetje bang gemaakt.
Een stukje de berm in lopen voor een leuke foto was genoegquote:Op woensdag 26 december 2018 14:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou zeg, waar was dat nou weer goed voor?
Ik zou net zeggen, zo angstaanjagend zie je er nou ook weer niet uit. Of had je geen make-up op?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een stukje de berm in lopen voor een leuke foto was genoeg.
Ik drink het enkel met Kerst en als gevolg 2 redelijk zware aanvallen maar rustig door blijven ademen.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik snap de hype rond glühwein niet, heb het laatst voor het eerst geproefd en vond het zo vies
Mooi!quote:
Ik draag, behalve mascara en wenkbrauwpotlood, nooit make-upquote:Op woensdag 26 december 2018 14:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, zo angstaanjagend zie je er nou ook weer niet uit. Of had je geen make-up op?
Dan ben ik extra jaloersquote:Op woensdag 26 december 2018 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik draag, behalve mascara en wenkbrauwpotlood, nooit make-up.
Huh? why?quote:Op woensdag 26 december 2018 14:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
DM jij Rmco87 even met je thuisbezorgdlijstje?
Omdat ik te weinig besteldequote:
Nou valt tegen hoor. Ik heb een hele slechte huid helaasquote:Op woensdag 26 december 2018 14:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan ben ik extra jaloers
Je bent zo mooi
Dat is niet te zien op je foto's!quote:Op woensdag 26 december 2018 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou valt tegen hoor. Ik heb een hele slechte huid helaas.
Hahah wat lief!quote:Op woensdag 26 december 2018 14:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Omdat ik te weinig besteldeHij drong aan op meer/luxer maar dat krijg ik toch niet op. Dus gevraagd of jij dan ook wat mocht
Nee klopt. Is voornamelijk in mijn hals, net onder de kaaklijn.quote:
Leuk leukquote:Op woensdag 26 december 2018 14:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah wat lief!Ik zal hem eens een DM sturen.
Ik had het over je gezichtquote:Op woensdag 26 december 2018 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee klopt. Is voornamelijk in mijn hals, net onder de kaaklijn.
Leuk!!!quote:Op woensdag 26 december 2018 14:58 schreef Samzz het volgende:
Ik mocht van mezelf voor 50 euro een jurk uitzoeken. Omdat kerst. En omdat nieuwjaar en omdat ik zielig ben.
Heb er met de enorme kortingen bij Lady V twee kunnen kopen.
Een rode teadress met bloemen, en een blauwe pencildress (geen bodycon) in een print die ik al heb en die ik práchtig vind.
Kaaklijn hoort daar ook bijquote:Op woensdag 26 december 2018 14:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Leuk leuk
[..]
Ik had het over je gezicht
Wat gaaf, die jurkenquote:Op woensdag 26 december 2018 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaaklijn hoort daar ook bij.
Ik heb ook nog veel littekentjes van de acne vroeger.
Ik wil volgend jaar microdermabrasie proberen.
Ja een soort chemische peel, maar dan met kristallen of zo.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat gaaf, die jurkenVeel plezier ervan
Is dat een soort peeling?
Ik zit nu aan de antibiotica, merk dat het iets gaat doen. Afgelopen week juist een extreme uitbarsting gehad en het kalmeert nu weer. Mocht dit niet helpen dan moet ik ook naar de dermatoloog, die zal ook wel zoiets doen dan.
Beter!quote:Op woensdag 26 december 2018 14:58 schreef Samzz het volgende:
Ik mocht van mezelf voor 50 euro een jurk uitzoeken. Omdat kerst. En omdat nieuwjaar en omdat ik zielig ben.
Heb er met de enorme kortingen bij Lady V twee kunnen kopen.
Een rode teadress met bloemen, en een blauwe pencildress (geen bodycon) in een print die ik al heb en die ik práchtig vind.
Nou ik hoop in mijn geval dat de acné en ontstekingen nu weggaan en wegblijven. Huid zelf is niet perfect, maar dat is m'n eigen schuldquote:Op woensdag 26 december 2018 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja een soort chemische peel, maar dan met kristallen of zo.
Iig natuurlijke grondstoffen.
Zal eens foto's zoeken.
Ik hoop t ook voor jequote:Op woensdag 26 december 2018 15:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou ik hoop in mijn geval dat de acné en ontstekingen nu weggaan en wegblijven. Huid zelf is niet perfect, maar dat is m'n eigen schuld
Ja hequote:
En ze waren samen maar vijftig euro?quote:Op woensdag 26 december 2018 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he. Die eerste print heb ik een Hepburn dress van
.
54. Maar met extra 10% kortingquote:Op woensdag 26 december 2018 15:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
En ze waren samen maar vijftig euro?
Wauw, mooie collectiequote:Op woensdag 26 december 2018 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is de site: www.ladyvlondon.com
Probeer eens een mooie Lady V jurkquote:Op woensdag 26 december 2018 15:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wauw, mooie collectie
Ik ben voor de honderdste keer m'n 77shop winkelmandje aan het vullen
Nope, daar is m'n dagelijks leven niet geschikt voorquote:Op woensdag 26 december 2018 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer eens een mooie Lady V jurk. Super kwaliteit. En met deze kortingen
.
Pfffffrt.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nope, daar is m'n dagelijks leven niet geschikt voor
I need mom clothes.
Onzin.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nope, daar is m'n dagelijks leven niet geschikt voor
I need mom clothes.
Ik heb ook niks tegen m'n eigen kledingkeuze hoor, maar Samzz haar outfits zijn veel te chique voor mij.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onzin.
Toffe* kleding maakt mijn dag in ieder geval net wat leuker.![]()
*naar eigen smaak in te vullen
Zijn leuke frisse outfits. Met pumps chic, met leuke ballerina's cute en casual.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen m'n eigen kledingkeuze hoor, maar Samzz haar outfits zijn veel te chique voor mij.
Plus, ik doe niet aan blote benen. En een legging maakt zo'n outfit dan weer net-niet zeg maar.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn leuke frisse outfits. Met pumps chic, met leuke ballerina's cute en casual.
Pantyquote:Op woensdag 26 december 2018 15:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Plus, ik doe niet aan blote benen. En een legging maakt zo'n outfit dan weer net-niet zeg maar.
Lange benen hiero, heb áltijd laag hangende kruizen in pantysquote:Op woensdag 26 december 2018 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Panty. En in de zomer blote benen ja.
Kattenshirtquote:Op woensdag 26 december 2018 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben benieuwd wat de schoonfamilie van mijn kledingkeuze deze kerst vindt.
Allemaal nieuwe kledingstukken maar niet chic.
Normaal heb ik TopVintage jurkjes tijdens de kerst.
Nu een ruime boyfriend jeans met scheuren en kattenshirt.
Maatje groter en een broekje eroverquote:Op woensdag 26 december 2018 15:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lange benen hiero, heb áltijd laag hangende kruizen in pantys
quote:Op woensdag 26 december 2018 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maatje groter en een broekje erover.
Oh doe ik wel altijd. Of hold-ups. Zit prima.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:44 schreef Poes. het volgende:
[..]Niks hoor.
Dat klinkt een stuk relaxter SarabiFoto's willen we!
Jaquote:
Maar da's alweer een heel ander verhaal dan "mom clothes moeten"!quote:Op woensdag 26 december 2018 15:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen m'n eigen kledingkeuze hoor, maar Samzz haar outfits zijn veel te chique voor mij.
Daarmee bedoel ik; lekker zittende kleding.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's alweer een heel ander verhaal dan "mom clothes moeten"!
Ik krijg altijd een beetje jeuk als mensen vinden dat bepaalde kleding "niet meer kan" zodra ze x leeftijd hebben of als ze kinderen hebben, vandaar. Gewoon lekker doen wat je zelf wil.
quote:Op woensdag 26 december 2018 15:59 schreef Samzz het volgende:
Bij Mom clothes denk ik aan een verdragen spijkerbroek met chocopastavlekken, een zakdoek vol snot in de broekzak en een oversized blouse die half in de broek gepropt is.
Dat dusquote:Op woensdag 26 december 2018 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's alweer een heel ander verhaal dan "mom clothes moeten"!
Ik krijg altijd een beetje jeuk als mensen vinden dat bepaalde kleding "niet meer kan" zodra ze x leeftijd hebben of als ze kinderen hebben, vandaar. Gewoon lekker doen wat je zelf wil.
Ik vind mijn jurken makkelijk en praktischquote:Op woensdag 26 december 2018 16:00 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
In mijn beleving; makkelijke en praktische kleding![]()
Hier, legging met rokje en shirt of een mooi jurkje. Maar mijn definitie van mooi jurkje is weer anders dan die van jullie
Ik zie een lege winkelmandquote:Op woensdag 26 december 2018 16:01 schreef Poes. het volgende:
https://www.77onlineshop.(...)fmd5%257d#changemark
Zoiets, dit ligt nu in mn winkelmandje.
Jouw bouw is ook héél anders dan de mijne, ik word een zak aardappels.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn jurken makkelijk en praktisch. Gooi je zo aan, hoppate.
Leuk!!quote:Op woensdag 26 december 2018 16:06 schreef Poes. het volgende:
https://www.77onlineshop.(...)n-schwarz-melange-12
Oh wauwquote:Op woensdag 26 december 2018 16:09 schreef LPFAN het volgende:
Ik kreeg gister ook een opmerking van mijn moeder dat ik een stuk dikker ben geworden
Jup. Ik weet het dat ik erg ben aangekomen. Maar komt wel lekker binnen ookquote:
Van je moeder moet je het hebbenquote:Op woensdag 26 december 2018 16:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jup. Ik weet het dat ik erg ben aangekomen. Maar komt wel lekker binnen ook
Hahah nouquote:
Goh, aardig van dr.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:09 schreef LPFAN het volgende:
Ik kreeg gister ook een opmerking van mijn moeder dat ik een stuk dikker ben geworden
Jupquote:
Vriendelijk wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:09 schreef LPFAN het volgende:
Je moet het zélf willen, niet omdat een ander het vindt.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:19 schreef LPFAN het volgende:
Ja ach ben het wel gewend ;p Maar wel weer een reminder dat ik toch echt bezig moet ;p
Jaquote:Op woensdag 26 december 2018 16:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je moet het zélf willen, niet omdat een ander het vindt.
Geinig ding.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:06 schreef Poes. het volgende:
https://www.77onlineshop.(...)n-schwarz-melange-12
Hahaquote:Op woensdag 26 december 2018 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geinig ding.
Ik zit al te lang naar mijn diamond painting te staren, het duurde serieus lang voor ik doorhad dat ik met een glas bezig was.
quote:Op woensdag 26 december 2018 16:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je moet het zélf willen, niet omdat een ander het vindt.
Beste tip die ik geven kan: pak steeds een klein ding wat je wilt veranderen. Dan is het veel makkelijker om vol te houden.quote:
Jaquote:Op woensdag 26 december 2018 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beste tip die ik geven kan: pak steeds een klein ding wat je wilt veranderen. Dan is het veel makkelijker om vol te houden.
Heb je iemand om t samen mee te doen?quote:Op woensdag 26 december 2018 16:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaIk weet niet wat het is dat ik niet die knop kan omzetten. Ik probeer het steeds weer en houdt weer op
Hier ook al vaker over gehad. Ik weet dat het ook gedeeltelijk aan mijn medicijnen ligt maar meeste zit toch tussen de oren. Ik ga iig proberen 1 keer in de week te zwemmen.
Nee.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je iemand om t samen mee te doen?
Ik ga er sowieso volgende maand over hebben met mijn nefroloog bij het UMCG en hopelijk kan ik daar terecht.quote:Op woensdag 26 december 2018 16:27 schreef Poes. het volgende:
En anders toch een doorverwijzing vragen naar een diëtiste/coach, dat kan ook enorm helpen. Laat je niet tegenhouden door een nare ervaring.
Kan altijd helpenquote:
Stap 1quote:Op woensdag 26 december 2018 16:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso volgende maand over hebben met mijn nefroloog bij het UMCG en hopelijk kan ik daar terecht.
Jaquote:
Jahquote:
Ik wil weer gaan hardlopen. Zullen we elkaars stok zijnquote:
Deal!quote:Op woensdag 26 december 2018 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil weer gaan hardlopen. Zullen we elkaars stok zijn?
Hoe is t met Chester?
quote:Op woensdag 26 december 2018 16:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Deal!![]()
Met Chester gaat alles goed. Staat op een mooie plek
Jaquote:Op woensdag 26 december 2018 17:59 schreef Poes. het volgende:
Hahaha![]()
Was het lekker LP?
Ik zit ook vol
Oeh lucky you!quote:Op woensdag 26 december 2018 18:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaHeb nog genoeg over voor lunch morgen
quote:Op woensdag 26 december 2018 18:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oeh lucky you!
Ik kreeg een extra milkshake voor Ben nog een potje Ben en Jerry's
![]()
FOK!kers zijn the bestWe hebben echt een offline community nodig
Ja dit was geen halfslachtig werkquote:Op woensdag 26 december 2018 18:06 schreef LPFAN het volgende:
En zat ook nog soep bij en een extra blikje drinken
Ik zou het zo doenquote:Op woensdag 26 december 2018 18:06 schreef Poes. het volgende:
Een kleine sekte ofzo, allemaal samen in een weiland wonen
Neequote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 18:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En dan allemaal verschillende kampjes
En blijkbaar bigass porties dat je er 2x van kunt etenquote:Op woensdag 26 december 2018 18:10 schreef LPFAN het volgende:
Maar ga wel vaker bij deze plek bestellen. Lekker en relatief gezond ook nog.
Haha ja inderdaadquote:Op woensdag 26 december 2018 18:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
En blijkbaar bigass porties dat je er 2x van kunt eten
Ik had een strawberry cheesecake B&J's, nog nooit gehad maar viel goed in de smaak.
Lekker man.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja inderdaadHeb iets minder dan de helft over
Maar heb dus ook nog een beker soep er bij
Die is lekker ja!
Jaquote:
quote:
Ja absoluutquote:
Aaaahquote:Op woensdag 26 december 2018 19:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja absoluutZit vol verhalen
Maar wil ook weten wat ik allemaal heb gedaan haha. Was blij met z'n milkshake en cadeautje (HotWheel) onder de boom én met ''LP's échte poesomgggg__1!!1 -kaartje''
En mijn autist heeft oog voor detail, zag gelijk dat ik een nieuwe tandenborstel had, dat er een cadeautje onder de boom lag, dat er nieuwe dingen in de boom hingenquote:
Hahahquote:Op woensdag 26 december 2018 19:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
En mijn autist heeft oog voor detail, zag gelijk dat ik een nieuwe tandenborstel had, dat er een cadeautje onder de boom lag, dat er nieuwe dingen in de boom hingen![]()
Zo gaat het meestal na een weekend/week weg, huis scannen en gelijk zien wat er anders is
Ik ben ook compleet in de warquote:Op donderdag 27 december 2018 09:14 schreef Poes. het volgende:
Goedemorgen deze maandag! Of donderdag..
Gáán we weer
Het voelt in ieder geval als een maandagquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2018 09:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het voelt in ieder geval als een maandag
Straks even het centrum in en dan vanmiddag lekker niks doen.
Daarna ben ik er ook wel weer klaar meequote:Op donderdag 27 december 2018 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Wel fijn te weten dat er twee vrije dagen aan komen.
Morgen winterfeest in t durp.
Live muziek, standjes, eten, optredens, een schaapskudde door t dorpquote:Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef Poes. het volgende:
Winterfeest klinkt leuk, wat is er allemaal te doen?
Oh dat klinkt zeker tofquote:Op donderdag 27 december 2018 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Live muziek, standjes, eten, optredens, een schaapskudde door t dorp.
Alles verlicht met ledjes en vuurkorfen en zo. Heel tof.
Oeh, succes!quote:Op donderdag 27 december 2018 09:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh dat klinkt zeker tofVeel plezier!
Ik ben aan het kijken of ik kaartjes voor het wintercircus kan scoren. Normale prijzen zijn mij véél te duur, maar 1 januari kunnen we tegen gereduceerd tarief. Fingers crossed.
Ja ik vind het altijd zo kaalquote:Op donderdag 27 december 2018 09:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dit weekend langzaam beginnen met de kerstboom aftuigen. Dan staat ie met oud en nieuw alleen meg lampjes.
En dan volgend weekend weg ermee. Ergens wel jammer, maar ergens ook wel lekker.
Ik ben eigenlijk anti dieren circus, maar hier hebben ze alleen huisdieren, geen exotisch spul. En wil B ook eens zo'n ervaring meegeven, ben vroeger zelf ook meerdere keren naar het circus geweest.quote:
Ja ik twijfel. Normaal doe ik met 3 koningen. Maar op 1 januari worden de bomen opgehaald voor t nieuwjaarsvuur en dat scheelt mij de grofvuildienst bellen.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja ik vind het altijd zo kaalHier is 4 januari standaard de opruimdag, dan gaat alles in 1x.
Ik laat m'n rotan hertje nog even staan, gewoon omdat het kan
[..]
Ik ben eigenlijk anti dieren circus, maar hier hebben ze alleen huisdieren, geen exotisch spul. En wil B ook eens zo'n ervaring meegeven, ben vroeger zelf ook meerdere keren naar het circus geweest.
Oh dan had ik dat ook gedaan inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2018 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik twijfel. Normaal doe ik met 3 koningen. Maar op 1 januari worden de bomen opgehaald voor t nieuwjaarsvuur en dat scheelt mij de grofvuildienst bellen.
Dat is gelukkig ook verboden nuquote:Op donderdag 27 december 2018 10:03 schreef Samzz het volgende:
Circus met dieren heb ik niks mee... Huisdieren zijn wel anders.
Ja denk dat ik m wel de 1e aan straat zet.quote:Op donderdag 27 december 2018 10:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh dan had ik dat ook gedaan inderdaad![]()
Hier moest je hem zelf wegbrengen vorig jaar, dus hij's in stukjes in de GFT kliko beland
[..]
Dat is gelukkig ook verboden nuHier hebben ze geitjes, paarden en van die lama-achtige beesten, alpaca's?
Wil je hem niet tot ná oud&nieuw laten staan?quote:Op donderdag 27 december 2018 10:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik weet nog niet wanneer ik de kerstboom ga opruimen
Zondag is misschien er wel een goede dag voor, of een week later.
Yeah, you can do itquote:Op donderdag 27 december 2018 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Ow en gisteren het toetje laten staanen van hoofdgerecht gewoon maar de helft opgeschept van een portie
Ja dat klinkt logischquote:Op donderdag 27 december 2018 10:58 schreef Sarabi het volgende:
Willen op zich wel maar het is elke dag een gevecht met de katten. Dus ben er ook een beetje klaar mee.
Gisteren had ik als voorgerecht carpaccio. Bij het hoofdgerecht had ik wat kalkoen met cranberrysaus en boontjesaltijd lekker
Wat nou dan?quote:Op donderdag 27 december 2018 11:45 schreef Samzz het volgende:
HA! Vanmiddag onverwacht lekker vrij.
Dolletjes.
Compensatie omdat ik gisteren heb gewerkt.quote:
Netjesquote:Op donderdag 27 december 2018 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Compensatie omdat ik gisteren heb gewerkt.
Leuk, hopelijk vind je vandaag al wat!quote:Op donderdag 27 december 2018 12:27 schreef LPFAN het volgende:
Nu ff eten en dan zometeen op bankenjacht
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 27 december 2018 12:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Leuk, hopelijk vind je vandaag al wat!
Leukquote:Op donderdag 27 december 2018 12:27 schreef LPFAN het volgende:
Nu ff eten en dan zometeen op bankenjacht
Jah even langs een aantal kringlopenquote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:54 schreef Poes. het volgende:
Kruidvat (en Trekpleister) hebben nu 3 halen 1 betalen op alle Kerstmeuk![]()
Heb voor 3 euro nogwat een lading hangers, ballen en lichtjes gehaald
Leuk!!quote:Op donderdag 27 december 2018 14:54 schreef Poes. het volgende:
Kruidvat (en Trekpleister) hebben nu 3 halen 1 betalen op alle Kerstmeuk![]()
Heb voor 3 euro nogwat een lading hangers, ballen en lichtjes gehaald
Woeiiquote:Op donderdag 27 december 2018 15:24 schreef LPFAN het volgende:
Geen bank gevonden helaas, wel nieuwe eettafel
Jaquote:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op donderdag 27 december 2018 15:48 schreef LPFAN het volgende:
Nu hopelijk binnenkort een bank ergens.
quote:Op donderdag 27 december 2018 15:53 schreef Poes. het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
Alles paars
Oh ik vind dat wel een mooie kleur paarsquote:Op donderdag 27 december 2018 15:53 schreef Poes. het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
Alles paars
Ja. Mijn muur is een beetje de zelfde kleurquote:Op donderdag 27 december 2018 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel een mooie kleur paars.
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:51 schreef Poes. het volgende:
Hebben jullie ook goede voornemens voor 2019?![]()
''Mijn goede voornemen voor 2018 was 10 kilo afvallen, nog 15 te gaan!''
Klinkt als een goed voornemenquote:Op donderdag 27 december 2018 18:03 schreef Poes. het volgende:
Ik wil leren om meer geld aan mezelf uit te geven![]()
Ga morgen op sport-bh jacht, even kijken of ik ook een leuk merk modelletje kan vinden in de sportzaken
Ik stond op het punt m'n 77shop winkelmandje te kopen, maar toen bleken de verzendkosten 6,95 te zijn. Tja. Ja. Nee.quote:
Hmm ja dat is soms wel lastigquote:Op donderdag 27 december 2018 18:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik stond op het punt m'n 77shop winkelmandje te kopen, maar toen bleken de verzendkosten 6,95 te zijn. Tja. Ja. Nee.
Daarom hou ik meer van offline shoppen.. Stofjes voelen, passen, niet vooruit hoeven betalen en moeten wachten op verrekening, geen verzendkosten..quote:
Dan naar de Primark. Of de Zeeman. Of de Hema.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daarom hou ik meer van offline shoppen.. Stofjes voelen, passen, niet vooruit hoeven betalen en moeten wachten op verrekening, geen verzendkosten..
Centrum is 3 minuten fietsen, dus gratis parkeren ook nog
Primark is niet echt m'n smaak, al draag ik nu wel een super tof tuniekje van zequote:Op donderdag 27 december 2018 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan naar de Primark. Of de Zeeman. Of de Hema.
Bij die laatste heb ik twee toffe zijde-achtige blouses weg.
Lekkerquote:Op donderdag 27 december 2018 18:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Primark is niet echt m'n smaak, al draag ik nu wel een super tof tuniekje van ze![]()
Zeeman had opruiming, we hebben een H&M én Hema. Morgen even lekker op de strún
Jaaaa nu ''mag'' het van mijquote:Op donderdag 27 december 2018 18:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
LekkerIk ga volgende week ff los in de Primark denk ik
quote:
Hahahquote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 18:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat kwartje viel pas bij het uitpakken van je cadeautje :'D
Het is een leuke winkel maar veeeel te veel keusquote:Op donderdag 27 december 2018 18:58 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nog nooit een Primark binnen geweest
Moet ik toch eens doen als ik in Eindhoven ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |