Leuk!!!quote:Op woensdag 26 december 2018 14:58 schreef Samzz het volgende:
Ik mocht van mezelf voor 50 euro een jurk uitzoeken. Omdat kerst. En omdat nieuwjaar en omdat ik zielig ben.
Heb er met de enorme kortingen bij Lady V twee kunnen kopen.
Een rode teadress met bloemen, en een blauwe pencildress (geen bodycon) in een print die ik al heb en die ik práchtig vind.
Kaaklijn hoort daar ook bijquote:Op woensdag 26 december 2018 14:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Leuk leuk
[..]
Ik had het over je gezicht
Wat gaaf, die jurkenquote:Op woensdag 26 december 2018 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaaklijn hoort daar ook bij.
Ik heb ook nog veel littekentjes van de acne vroeger.
Ik wil volgend jaar microdermabrasie proberen.
Ja een soort chemische peel, maar dan met kristallen of zo.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat gaaf, die jurkenVeel plezier ervan
Is dat een soort peeling?
Ik zit nu aan de antibiotica, merk dat het iets gaat doen. Afgelopen week juist een extreme uitbarsting gehad en het kalmeert nu weer. Mocht dit niet helpen dan moet ik ook naar de dermatoloog, die zal ook wel zoiets doen dan.
Beter!quote:Op woensdag 26 december 2018 14:58 schreef Samzz het volgende:
Ik mocht van mezelf voor 50 euro een jurk uitzoeken. Omdat kerst. En omdat nieuwjaar en omdat ik zielig ben.
Heb er met de enorme kortingen bij Lady V twee kunnen kopen.
Een rode teadress met bloemen, en een blauwe pencildress (geen bodycon) in een print die ik al heb en die ik práchtig vind.
Nou ik hoop in mijn geval dat de acné en ontstekingen nu weggaan en wegblijven. Huid zelf is niet perfect, maar dat is m'n eigen schuldquote:Op woensdag 26 december 2018 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja een soort chemische peel, maar dan met kristallen of zo.
Iig natuurlijke grondstoffen.
Zal eens foto's zoeken.
Ik hoop t ook voor jequote:Op woensdag 26 december 2018 15:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou ik hoop in mijn geval dat de acné en ontstekingen nu weggaan en wegblijven. Huid zelf is niet perfect, maar dat is m'n eigen schuld
Ja hequote:
En ze waren samen maar vijftig euro?quote:Op woensdag 26 december 2018 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he. Die eerste print heb ik een Hepburn dress van
.
54. Maar met extra 10% kortingquote:Op woensdag 26 december 2018 15:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
En ze waren samen maar vijftig euro?
Wauw, mooie collectiequote:Op woensdag 26 december 2018 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is de site: www.ladyvlondon.com
Probeer eens een mooie Lady V jurkquote:Op woensdag 26 december 2018 15:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wauw, mooie collectie
Ik ben voor de honderdste keer m'n 77shop winkelmandje aan het vullen
Nope, daar is m'n dagelijks leven niet geschikt voorquote:Op woensdag 26 december 2018 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer eens een mooie Lady V jurk. Super kwaliteit. En met deze kortingen
.
Pfffffrt.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nope, daar is m'n dagelijks leven niet geschikt voor
I need mom clothes.
Onzin.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nope, daar is m'n dagelijks leven niet geschikt voor
I need mom clothes.
Ik heb ook niks tegen m'n eigen kledingkeuze hoor, maar Samzz haar outfits zijn veel te chique voor mij.quote:Op woensdag 26 december 2018 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onzin.
Toffe* kleding maakt mijn dag in ieder geval net wat leuker.![]()
*naar eigen smaak in te vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |