Ja. Mijn muur is een beetje de zelfde kleurquote:Op donderdag 27 december 2018 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel een mooie kleur paars.
quote:Op donderdag 27 december 2018 17:51 schreef Poes. het volgende:
Hebben jullie ook goede voornemens voor 2019?![]()
''Mijn goede voornemen voor 2018 was 10 kilo afvallen, nog 15 te gaan!''
Klinkt als een goed voornemenquote:Op donderdag 27 december 2018 18:03 schreef Poes. het volgende:
Ik wil leren om meer geld aan mezelf uit te geven![]()
Ga morgen op sport-bh jacht, even kijken of ik ook een leuk merk modelletje kan vinden in de sportzaken
Ik stond op het punt m'n 77shop winkelmandje te kopen, maar toen bleken de verzendkosten 6,95 te zijn. Tja. Ja. Nee.quote:
Hmm ja dat is soms wel lastigquote:Op donderdag 27 december 2018 18:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik stond op het punt m'n 77shop winkelmandje te kopen, maar toen bleken de verzendkosten 6,95 te zijn. Tja. Ja. Nee.
Daarom hou ik meer van offline shoppen.. Stofjes voelen, passen, niet vooruit hoeven betalen en moeten wachten op verrekening, geen verzendkosten..quote:
Dan naar de Primark. Of de Zeeman. Of de Hema.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daarom hou ik meer van offline shoppen.. Stofjes voelen, passen, niet vooruit hoeven betalen en moeten wachten op verrekening, geen verzendkosten..
Centrum is 3 minuten fietsen, dus gratis parkeren ook nog
Primark is niet echt m'n smaak, al draag ik nu wel een super tof tuniekje van zequote:Op donderdag 27 december 2018 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan naar de Primark. Of de Zeeman. Of de Hema.
Bij die laatste heb ik twee toffe zijde-achtige blouses weg.
Lekkerquote:Op donderdag 27 december 2018 18:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Primark is niet echt m'n smaak, al draag ik nu wel een super tof tuniekje van ze![]()
Zeeman had opruiming, we hebben een H&M én Hema. Morgen even lekker op de strún
Jaaaa nu ''mag'' het van mijquote:Op donderdag 27 december 2018 18:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
LekkerIk ga volgende week ff los in de Primark denk ik
quote:Op donderdag 27 december 2018 18:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat kwartje viel pas bij het uitpakken van je cadeautje :'D
Het is een leuke winkel maar veeeel te veel keusquote:Op donderdag 27 december 2018 18:58 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben nog nooit een Primark binnen geweest
Moet ik toch eens doen als ik in Eindhoven ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |