Oh chips nee inderdaad, straks beginnen we weer bij ep 4quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
En dit jaar niet vergeten dat er vanaf volgende zondag elke week een nieuwe ep uitkomt
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh chips nee inderdaad, straks beginnen we weer bij ep 4
Same!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:39 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Ik ga me op de bank nestelen. Veel plezier/jankze!
Bij mij staat gewoon kwart voorquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou, BBC staat aan, begint pas om 21.00
Huuh? Was een of ander kerstshow op ;p ik heb hem ook op BBC One en begint nuquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Raaar, hier speelt nu een oude aflevering![]()
BBC One heb ik hem op staan.
Aaahquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:45 schreef Poes. het volgende:
Ik lieg, BBC First. Dus mét NL ondertiteling
Ik doe met je mee dan lopen we gelijkquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik doe met je mee dan lopen we gelijk
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:46 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Ik huil al bij het muziekje van de intro
je kan nog snel overschakelenquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik besef me net dat BBC First wél reclames heeft, kut
Nou ja, nu te laat
quote:
Hij zit niet in het nieuwe seizoen las ik net.quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar nu komt Trixie terug en komt m'n voorspelling van vorig jaar echt wel uit
Oh dat is me toch een partij kutquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hij zit niet in het nieuwe seizoen las ik net.
Dus helaasquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 25 december 2018 20:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou het wordt vast weer prachtig fantastich ontroerend prachtig nog eens prachtig mooi
quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dan ben je een uur eerder klaar dan mij![]()
Ik zit in m'n tweede reclamequote:
Hahah ;p dat is wel weer het voordeel van BBC Onequote:Op dinsdag 25 december 2018 21:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zit in m'n tweede reclame
Volgende keer kijk ik het wel terug, kan ik alle reclames doorspoelen
Ja maar ik heb NL ondertitelingquote:Op dinsdag 25 december 2018 21:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah ;p dat is wel weer het voordeel van BBC One
Hahah ik mis het gelukkig niet ;Pquote:
Jaa hij was mooi hequote:Op dinsdag 25 december 2018 22:50 schreef Poes. het volgende:
Hij was weer zo mooi![]()
![]()
Due soon, vorig jaar begon het ergens in januari. Dus de tvgids maar in de gaten houden
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat arme meisje MayGelukkig hebben we de Turners
Ik dacht ook nog heel even dat Fred het meisje met down mee zou nemenquote:
Voor mijn CtM begon was de l;aatste aflevering er voor, met sister Monica Joan's verjaardag en die dia's/filmpjes etc. Dus ook die met Barbara. Janken jongehquote:
Dacht ik ook even jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik dacht ook nog heel even dat Fred het meisje met down mee zou nemen
[..]
Voor mijn CtM begon was de l;aatste aflevering er voor, met sister Monica Joan's verjaardag en die dia's/filmpjes etc. Dus ook die met Barbara. Janken jongeh
Ja dat zullen we voorlopig nog wel even houden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dacht ik ook even ja
Aaah huilennn, hij komt best vaak op BBC First, ik kan er niet naar kijken zonder te janken inderdaad.
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dat zullen we voorlopig nog wel even houden.
Was ook enorm opgelucht voor Juilienne
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:03 schreef Poes. het volgende:
Maar ik rol echt richting bed nu, ben zo moe![]()
Weltrusten allemaal
Ik snap de hype rond glühwein niet, heb het laatst voor het eerst geproefd en vond het zo viesquote:Op woensdag 26 december 2018 00:21 schreef sararaats het volgende:
Net thuis.
Beetje teveel glühwein gedronken. BURP
Een van de weinig alcoholische dranken die ik ook niet lekker vindquote:Op woensdag 26 december 2018 10:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik snap de hype rond glühwein niet, heb het laatst voor het eerst geproefd en vond het zo vies
Ik ben in de breezerperiode blijven hangen denk ikquote:Op woensdag 26 december 2018 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een van de weinig alcoholische dranken die ik ook niet lekker vind
Lucky youquote:Op woensdag 26 december 2018 11:34 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb Louis weer opBazin appte me dat ze iets verkeerds heeft gegeten en ziek is, ik ga vanmiddag alleen ff naar een cliënt maar voor de rest dus vrij vandaag
Hehehquote:Op woensdag 26 december 2018 11:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lucky youJammer van je werkgeefster
![]()
Ik heb Transgender Kids net gekeken, heel mooiEen meisje van 5 die al 100% zeker wist dat ze in het verkeerde lichaam is geboren, fijn dat ze straks een makkelijkere transitie door kan maken.
En een jongetje die stiekem gewoon een crossdresser was, heeft wel mooi het huwelijk van z'n ouders vernaggeld![]()
Shiloh Pitt was er ook heel vroeg bij, maar ze brengen niet zoveel informatie naar buiten over hem en of hij in transitie is/gegaan.
Ja manquote:Op woensdag 26 december 2018 11:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HehehIk kijk nu Scientology. Fasinerend.
Ik vind het wel mooi hoe accepterend ze zijn met Shiloh.
Was ik ook van plan jaquote:Op woensdag 26 december 2018 11:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja manBinnenkort ook weer een nieuw seizoen Hij is een Zij, vind ik ook mooi om te zien. Wordt ook heel integer gemaakt
![]()
Als je tijd over hebt ''moet'' je die Scientology docu op Netflix ook even kijken.
Oh Leahquote:Op woensdag 26 december 2018 11:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Was ik ook van plan jaStaat in mijn lijst! Heb ook een paar afleveringen gezien van de docu die Leah Remini maaktte. Heel bizar iets hoor.
Die heb ik gister gezienquote:Op woensdag 26 december 2018 11:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh LeahDie was ik alweer vergeten
![]()
Ik kijk nu de autisme aflevering.
Jaquote:Op woensdag 26 december 2018 12:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb na 10 minuten al het gevoel dan B's autisme peanuts is
Je hebt autisme en je hebt autisme. Gelukkig zit de mijne aan een héééle andere kant van het spectrumquote:
Haha jaquote:Op woensdag 26 december 2018 12:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je hebt autisme en je hebt autisme. Gelukkig zit de mijne aan een héééle andere kant van het spectrum
Ja die aflevering was wel heftigquote:Op woensdag 26 december 2018 12:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb na 10 minuten al het gevoel dan B's autisme peanuts is
Ik krijg zó vaak te horen; ''maar hij ziet er niet autistisch uit..''quote:Op woensdag 26 december 2018 12:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die aflevering was wel heftig
Gelukkig is het bij B anders
Hehe, sterkte!quote:Op woensdag 26 december 2018 12:22 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag trouwens kerst bij schoonfamilie, nog geen zin in
Morgen helemaal alleen thuis, dan gaat mijn man na 3 weken weer werken
Kijk er nu al naar uit
quote:Op woensdag 26 december 2018 12:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
En kijk je er nou naar uit dat je het huis weer voor jezelf hebt?
Want als hij thuis is zitten jullie 24/7 bij elkaar op de lip? nee toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 12:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd wel na de vakanties
Ookal is het maar 1 dag en is ie dan weer t/m dinsdag thuis
Tijdens de vakantie eigenlijk wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 12:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Want als hij thuis is zitten jullie 24/7 bij elkaar op de lip? nee toch?
Jeetje, dan snap ik dat je even behoefte aan tijd voor jezelf hebtquote:Op woensdag 26 december 2018 12:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tijdens de vakantie eigenlijk wel.
Denk dat we zo'n 3x 1 uur niet samen zijn geweest.
Beetje wat in het huishouden doen en verder weet ik nog niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 12:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jeetje, dan snap ik dat je even behoefte aan tijd voor jezelf hebt
Heb je al wat ingepland voor morgen?
Klinkt goedquote:Op woensdag 26 december 2018 13:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje wat in het huishouden doen en verder weet ik nog niet.
Denk een beetje haken (eindelijk weer begonnen), wandelen en lezen.
Nee, van Louis heb ik alles en de rest trekt me nog niet echtquote:Op woensdag 26 december 2018 13:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klinkt goedHeb jij al een NPO+ abo genomen?
quote:Op woensdag 26 december 2018 13:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, van Louis heb ik alles en de rest trekt me nog niet echt
Wat tof!quote:Op woensdag 26 december 2018 13:45 schreef Poes. het volgende:
Ik krijg via het kerstpakkettentopic een verse maaltijd vanavondEcht zo lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |