gelukkig welquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou, denk je dat More Than A Feeling er nog wel instaat?
SWEEEEET CAROLINE (OH OH OH)quote:
Volgens mijn Excellijst welquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou, denk je dat More Than A Feeling er nog wel instaat?
Don't we all, don't we all...quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kwam die Caroline van Stenders niet van een suffe kantoorbaan voor ze sidekick werd?
quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:12 schreef MTheBassman het volgende:
Godver, staat dit er nou echt in? Dit hoefde dus niet.
Ze zat ook al jaren op kxradio daarvoor, maar ze komt uit de zakenwereld idd.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kwam die Caroline van Stenders niet van een suffe kantoorbaan voor ze sidekick werd?
Wat mij betreft hoeft hij er helemaal niet in voor te komen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe populair is Edje nou eigenlijk? Waar moeten we hem dumpen in de muziekgeschiedenis?
Leuk voor een paar jaartjes geweest. Ik denk niet dat men over 10 jaar nog zoveel over hem hypet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe populair is Edje nou eigenlijk? Waar moeten we hem dumpen in de muziekgeschiedenis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |