https://www.instagram.com/sophiazomer/?hl=nlquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Achternaam en instagram graag
Vakantie, maar zou hier (Ameland) zo kunnen wonenquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker. Vakantie of woon je hier?
Doet ie altijd tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Matijn heeft elk uur een andere trui aan.![]()
Doe mij Carmen maarquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Matijn heeft elk uur een andere trui aan.![]()
Al moet ik zeggen dat ik Out Of Space niet een van de beste vind, met name door de sample van Max Romeo - Chase The Devil (die niet in de lijst staat).quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, wat een frustratie
Maar dan zonder trui?quote:
Leuke meidquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/sophiazomer/?hl=nl
Ja, dat vonden er vorig jaar wel meer..quote:
Ameland?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtige DJ lineup in de op wel. Hulde.
Ik moest even mijn ontkenningsfase doorvoeren. Gijs. Bestaat. Nietquote:
18+, speel bewustquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goddomme, wat zijn die reclames toch gericht op ouwe lullo's.
Ik ook, ik ga gewoon ook ruiterlijk toegeven dat ik z'n vlogs sinds kort volg en ze leuk vind.quote:
Van de zomer met mijn moeder (Den Helder>) Texel > Vlieland > Terschelling (> Harlingen > Den Helder) gedaan met de fiets. Aanrader.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vakantie, maar zou hier (Ameland) zo kunnen wonen
Waterfiets dan toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de zomer met mijn moeder (Den Helder>) Texel > Vlieland > Terschelling (> Harlingen > Den Helder) gedaan met de fiets. Aanrader.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga gewoon ook ruiterlijk toegeven dat ik z'n vlogs sinds kort volg en ze leuk vind.
Els
Bram
Nouja, kenner. Ik weet dat die daar roodwit is. Maar er gaat niets boven de Lange Jaap, heb er zelfs een UI van:quote:
Misschien weet piño dit wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:08 schreef Cee het volgende:
Even o/t, misschien is er hulp hier:
Heeft er iemand een tip hoe ik meerdere foto's (bijvoorbeeld foto's van een bepaalde datum) tegelijk kan selecteren vanaf mijn desktop op iCloud om ze te downloaden? Zit ze nu een voor een aan te klikken en dat red ik niet voor Bohemian Rhapsody.
Ze komen vast nog een keer voorbijquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik moet echt meer Boston gaan luisteren
Ik gooi er even een app tegenaan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien weet piño dit wel.
Hou niet zo van fietsen. Zou het eerder wandelen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de zomer met mijn moeder (Den Helder>) Texel > Vlieland > Terschelling (> Harlingen > Den Helder) gedaan met de fiets. Aanrader.
Dat heb ik ook eens geprobeerd en dat lukte mij niet (meer). Eerder kon dat wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:08 schreef Cee het volgende:
Even o/t, misschien is er hulp hier:
Heeft er iemand een tip hoe ik meerdere foto's (bijvoorbeeld foto's van een bepaalde datum) tegelijk kan selecteren vanaf mijn desktop op iCloud om ze te downloaden? Zit ze nu een voor een aan te klikken en dat red ik niet voor Bohemian Rhapsody.
Ik heb ook zo'n gevoel. Wat zeg ik, meer nog.quote:
Vriendschap is een illusiequote:Op dinsdag 25 december 2018 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met De Vriendschap naar Vlieland en de rest met Doeksen.
[ afbeelding ]
Nou, denk je dat More Than A Feeling er nog wel instaat?quote:
daar ben ik ook nog nooit geweest. Wel in Houston en Dallas.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Jazeker! Erg leuke mensen ook. Veel historie, grote stad maar zonder de hysterie van NYC.
Proost!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |