Hier had hij van mij dan het hele nummer wel vol mogen lullenquote:
Over de muur.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Er zijn mooiere liedjes over Berlijn.
Zolang er zang is is het geen intro!quote:
NPO3 extra bestaat sinds vandaag niet meer, is nu 1 extraquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Net even gekeken via ZiggoGo, heel raar; NPO2 Extra zendt een docu uit, NPO1 EXTRA/Zapp XTRA zendt kinderprogramma's uit en NPO3 Extra zendt de Top2000 uit met een NPO 1 Extra logo in beeld.
Die zou er alleen in de Justice variant in staan, als 'ie er in zou staan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh deze, ik dacht even aan never be alone van simian
Deze is wel kicken
Ze waren toen een keer bij 3FM toen ik de stream aan het kijken was. Topshow.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:49 schreef ijs_beer het volgende:
Heb deze twee jaar geleden nog op zien treden.ouder geworden, maar nog steeds goed.
Vanaf vandaag bestaat NPO 3 Extra niet meer en is het kanaal overgenomen door NPO 1 Extra, Ziggo is alleen te lui om de naam in de gids op tijd aan te passen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Net even gekeken via ZiggoGo, heel raar; NPO2 Extra zendt een docu uit, NPO1 EXTRA/Zapp XTRA zendt kinderprogramma's uit en NPO3 Extra zendt de Top2000 uit met een NPO 1 Extra logo in beeld.
Fijn dat ik niet de enige ben die de top 2000 niet via de tv kan volgenquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Juustiece <3quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou er alleen in de Justice variant in staan, als 'ie er in zou staan.
NPO3 Extra bestaat sinds vandaag niet meer, dat is NPO1 Extra geworden...quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
NPO3 Extra zendt de Top2000 uit met een NPO 1 Extra logo in beeld.
Dank voor de bevestiging...quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
NPO3 extra bestaat sinds vandaag niet meer, is nu 1 extra
hier staat de tv wel aan op die zender, maar ik luister gewoon naar de radioquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet de enige ben die de top 2000 niet via de tv kan volgen
Oh supertof, wist niet dat No Limit erin zatquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
Wel tof dat er tegenwoordig ook plek is voor deze muziek in de lijst. 2 Unlimited, Snap, Party Animals, Haddaway, DJ Paul Elstak... Tot voor 5 jaar geleden stonden ze er allemaal niet in.
Oooh zo, dus Serious Request was de laatste show op NPO1 Extra, got it.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
NPO3 extra bestaat sinds vandaag niet meer, is nu 1 extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |