Dit is niet zo'n boeiend liedje van ze inderdaad.quote:
Beter dan die Bietelsquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:26 schreef MTheBassman het volgende:
Oh god, heb je Jagger en consorten weer
nee joh... stones zijn ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:28 schreef Chiappucci het volgende:
Bij de Beatles kan ik die 40 nummers nog wel hebben, maar van de Stones mogen er wat mij betreft wel 15 uit de lijst.
Ja, doe er maar eentje dan!quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:28 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal oke. Hij is dieprood en smaakt prima. Trots op eigen brouwsel
Ik kan me ook niet direct voorstellen dat je als fan juist deze kiest.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet zo'n boeiend liedje van ze inderdaad.
Ja, ik vind dat ze goede nummers maar er zit ook zoveel nummers zoals deze in die van mij niet hoeven.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:28 schreef Chiappucci het volgende:
Bij de Beatles kan ik die 40 nummers nog wel hebben, maar van de Stones mogen er wat mij betreft wel 15 uit de lijst.
Zelfs ik als Stones fan zou deze niet missen als ie eruit isquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:28 schreef Chiappucci het volgende:
Ik wil Crystal Ship terug in de lijstquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
te weinig... dan zal You're lost little girl er wel niet in staan.
Och, als je relatie net stuk is en je bent Stones fan ...quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet direct voorstellen dat je als fan juist deze kiest.
jij hebt liever shaw mendes, bastille of ed sjeeren?quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ze goede nummers maar er zit ook zoveel nummers zoals deze in die van mij niet hoeven.
Denk dat dit meer jeugdsentiment is voor babyboomers, was ook hun eerste grote hit denk ikquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet direct voorstellen dat je als fan juist deze kiest.
Sorry, zal d'r volgende keer een cheerleader bij zettenquote:
ik ook en ik wil you're lost little girl erinquote:
Au, pijnlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:26 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De hotelbar sloot vanwege kerstavond om elf uur. Zit je op je kamer met een blikje Heineken...
Dealquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook en ik wil you're lost little girl erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |