SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Nou, dan denkt God ook, "Hier, heb je een nieuwe!"quote:
quote:Op maandag 24 december 2018 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, dan denkt God ook, "Hier, heb je een nieuwe!"
Dat heb je soms met topicsquote:Op maandag 24 december 2018 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, dan denkt God ook, "Hier, heb je een nieuwe!"
Vergelijk je de vriendjes van ok01 nu met topics?quote:
Lul, ik moest lachenquote:Op maandag 24 december 2018 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vergelijk je de vriendjes van ok01 nu met topics?
Lijkt mij wel even fijn toch?quote:
Dat sowieso, af en toe echt even nodig. Maar kan soms wat cru overkomen.quote:Op maandag 24 december 2018 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lijkt mij wel even fijn toch?
quote:Op maandag 24 december 2018 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vergelijk je de vriendjes van ok01 nu met topics?
quote:Op maandag 24 december 2018 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Die aanstaande kerst doet rare dingen met Symph, hij vraagt zojuist of er al een gewei uit zijn hoofd groeit
Die aanstaande kerst doet rare dingen met Symph, hij vraagt zojuist of er al een gewei uit zijn hoofd groeit
quote:
Was net te horen tijdens de aankondiging.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet...
Denk dat we nog een uurtje moeten wachten.
Dit is niet 'Hold Me Back'...
Ow, toen was ik druk met de instellingen voor de opname.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was net te horen tijdens de aankondiging.
Oui, oui, c'est tres forte...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Spraak is wel érg hard daar hè.
Laptop zet ik bij opnames qua output nooit hoger dan 80%, player staat op 50% en de rest regel ik in Audicity.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het volume van de laptop staat ongeveer op een derde en dat van hun player op de helft. En nog komt het keihard binnen.
Hhm, hoe krijg je Audacity met record aan de praat met externe audiobron? Door je externe geluidskaart?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laptop zet ik bij opnames qua output nooit hoger dan 80%, player staat op 50% en de rest regel ik in Audicity.
Die staat nu op 0,63...
Ik was dus niet de enige die dat hoorde.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En de overgang naar het 1e nummer was compleet ruk.
Nee, gewoon via interne geluidskaart...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hhm, hoe krijg je Audacity met record aan de praat met externe audiobron? Door je externe geluidskaart?
Het was ronduit slecht.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dat hoorde.
En het zijn vooraf opgenomen mixen...![]()
Ik gok er op dat die van Franky een stuk beter zijn...
[ afbeelding ]
Oh, dat wil hier niet, dus maar via Linux Audio Recorder aan de slag gegaan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon via interne geluidskaart...
Omdat de opname nu loopt, kan ik de instellingen even niet checken.
Dank, dank, dank!quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was ronduit slecht.En daar krijgen ze dan dik geld voor.
Je zou verdomme je Winter Mix uit moeten brengen. Dat klinkt even iets beter.
Opname stopgezet hoor. Kom nou toch zeg...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, dank, dank!![]()
Ik ken die Stephan niet, dus ook zijn reguliere werk niet.
Word hier niet echt opgewonden van...
Deze overgang is het ook weer niet, off beat...
Jij ook al?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Opname stopgezet hoor. Kom nou toch zeg...![]()
Rond de 34 minuten op jouw Winter Mix, die overgang.
Weet het niet exact, want je kan bij Mixcloud volgens mij niet het tijdstip waarop je opnieuw wil luisteren instellen. Dan moet je terug naar start.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik wacht wel even op Franky straks...
Rond de 34 minuten?
Da's Winter Flowers (Original Mix) - Ciro Visone & Rita Visone Pres Progrekt -->
Winter - Firedancer
Je kan toch de play positie verplaatsen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet het niet exact, want je kan bij Mixcloud volgens mij niet het tijdstip waarop je opnieuw wil luisteren instellen. Dan moet je terug naar start.Maar ergens rond die tijd is er een wereldovergang.
Ik hoor nu Jaydee, was ook even de uien controleren...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit doet hij dan weer erg fraai.
Dan springt het terug hier. Zal wel weer wat met Linux te maken hebben. Oh wacht....quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan toch de play positie verplaatsen?
Bij mij onthoud 'ie zelfs na het afsluiten van de website of app waar ik gebleven ben...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan springt het terug hier. Zal wel weer wat met Linux te maken hebben. Oh wacht....
Dat gebruik ik dan ook. En de app, zowel onder iOS als Android.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ligt aan Firefox, met Chrome werkt het prima.
Welgeteld 1 mooie overgang meegekregen, maar de muziekkeuze spreekt ook niet erg tot de verbeelding.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebruik ik dan ook. En de app, zowel onder iOS als Android.
Ik vind dit overigens een vrij slappe mix...
De draaier nu is mede eigenaar van dit radiostation.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welgeteld 1 mooie overgang meegekregen, maar de muziekkeuze spreekt ook niet erg tot de verbeelding.
Da's gewoon een slappe fade-in/-out.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hoort in een flow te komen tijdens zo'n mix. Nou èh.![]()
Deze 'overgang'.![]()
![]()
Oooh, vandaar! Ondertussen zit hij een klassieker te verkrachten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De draaier nu is mede eigenaar van dit radiostation.
Misschien verklaart dat iets, de baas mag ook even draaien...
https://stephanewilson.com/
Dat vermoeden heb ik ook, al zal er waarschijnlijk nog wel een ouwehoer break tussen zitten straks.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij is naar het echte werk aan het toe werken.
Ja, helaas zal het geen reclame en lulloze mix worden, maar dat haal ik er achteraf wel uit.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, al zal er waarschijnlijk nog wel een ouwehoer break tussen zitten straks.
Zijn die Fransen (en Duitsers ook) goed in...
Met een beetje mazzel staan de mixen van Franky later op z'n Soundcloud als download...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, helaas zal het geen reclame en lulloze mix worden, maar dat haal ik er achteraf wel uit.
Ah, jullie waren al in raadselen voor mij aan het praten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bon nuit!
We zitten hier:
http://www.galaxieradio.fr/players-1
Mijn 'held' Franky Jones draait zo tot 4.00 uur 3 mixen van verschillende genres/stijlen...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, jullie waren al in raadselen voor mij aan het praten.
Ja, dat was wel één van haar betere momentenquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dame!Moet nog lachen om het rijmpje van je dochter.
Ga je het volhouden tot 04.00?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:54 schreef MadMaster het volgende:
Het wachten is dus op:
▶️ MIX 1 : HOUSE CLASSICS
01. Westbam - Hold Me Back
02. House Syndicate - Jam The Mace
03. Convert - Nightbird
04. Brett - Freedom, Love & Ectasy
05. Digital Excitation - Pure Pleasure - Rave mix
06. Cameo - Money - Reese Revamp mix
07. Fatboy Slim - What The Fuck - Lo 99 remix
08. Joey Beltram - My Sound
09. Spectrum - Brazil
10. Sonic Solution - On The Move
11. Tronikhouse - Smooth Groove
12. Tones Energy - Phantasm
13. 2 Bald Men - Acid Phonk - Tech House mix
14. Reese - Rock To The Beat - Smith & Selway
15. Green Velvet - Destination Unknown
▶️ MIX 2 : TECHNO CLASSICS
01. Ramin - Brainticket
02. CJ Bolland - Mantra
03. Kevin Saunderson - Pump The Move - remix
04. Ignacio - Virton - Chris Liebing remix
05. Envoy - Dark Manoeuvres - Slam remix
06. Jamie Anderson - Tornado
07. Michael Sanctorum - Mindnight in NewYork
08. Jones & Stephenson - First Rebirth - remix
09. Faithless - We Come 1 - Dave Clarke remix
10. Joey Beltram - Game Form - Armani remix
11. Robert Armani - Blow That Shit Up - remix
12. Drax - Amphetamine - Umek remix
13. Tone King - Pneu - Housetrap remix
14. Rob Acid - Happy Answer - Eric Sneo remix
▶️ MIX 3 : RAVE CLASSICS
01. Members Of Mayday - Enter The Arena
02. Defqon - Blob
03. DJ Looney Tunes - Beatbox - Acieed mix
04. Cherrymoon Trax - Let There Be House
05. Insider - Analog Choir
06. Repulsive 2 - Recactussed
07. Jones & Stephenson - The Sixth Rebirth
08. Mellow Trax - Outa Space
09. Pilldriver - Apocalypse Never
10. DJ Buzz Fuzz - Frequencies - SOS bootleg
11. DJ Bountyhunter - Woops
12. Thunderball - Bonzai Channel One
13. Thunderball - It's Your Dj
14. Jones & Stephenson - The First Rebirth
15. Robert Armani - Hit Hard
▶️ Listen : www.galaxieradio.fr/players-1
Dat weet ik niet, maar de opname gaat zo in ieder geval weer aan.quote:
Zal wel even duren voor ze tot volledige wasdom komt. Kan niet anders met een moeder met zoveel humor.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was wel één van haar betere momenten
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal wel even duren voor ze tot volledige wasdom komt. Kan niet anders met een moeder met zoveel humor.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'Lieve opa en oma
Ik zuip me vanavond in een coma'.
Ik denk geript vinyl dan.quote:
Toch een fijn idee dat het dan geript is van een grijs gedraaide track.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk geript vinyl dan.
Franky draait zelden nog met vinyl en zeker niet als het een prefab mix is...
Ik heb er ook nog aardig wat, sommige tracks en remixen daar weer van zijn nooit op CD uitgekomen...quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch een fijn idee dat het dan geript is van een grijs gedraaide track.
Je hebt nog een berg werk te verrichten, Mad.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog aardig wat, sommige tracks en remixen daar weer van zijn nooit op CD uitgekomen...
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jezus, hoor dan. Talent achter de knoppen.
Wat ik echt digitaal wilde hebben, is inmiddels al geript...quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt nog een berg werk te verrichten, Mad. [ afbeelding ]
Het staat nog niet online.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik echt digitaal wilde hebben, is inmiddels al geript...
Dat was in Antwerpen.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Godsamme, wat kan die man mixen zeg.
Denk dat ik maar eens in moet springen om dergelijke sujetten backstage te dirigeren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was in Antwerpen.
Ik haat die huppelmutsen, net zoals die MC die ze altijd er bij hebben...
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:13 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn nog kaarten voor 19 januari...
OK, dan gaan we naar Bonzai Ardennen of zo...quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, ik sla toch over tot na de winter.
quote:
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan gaan we naar Bonzai Ardennen of zo...
Verdomme, dat lijkt me geweldig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je komt hier naar toe met Wooferland...
Toch ging deze overgang niet heul soepeltjes. Zo beroerd doen wij het nog niet voor een paar amateurs.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch ging deze overgang niet heul soepeltjes. Zo beroerd doen wij het nog niet voor een paar amateurs. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk had het deze horen zijn:
Het is ook heerlijk lesmateriaal...quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Damn, alweer zo'n prachtige overgang. Daar is het wel een meester in hoor. En die hele setlist is
Ik hoor dat allemaal nog niet zo, maar wel dat dit een lekkere mix is.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ook heerlijk lesmateriaal...
Welterusten!quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor dat allemaal nog niet zo, maar wel dat dit een lekkere mix is.
Maar ik ga het niet langer volhouden. Veel plezier nog en welterusten voor straks
Ja, daar zeg je wat. Hij weet op een prachtige manier de nummers bij elkaar te zoeken én te mixen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ook heerlijk lesmateriaal...
hmm, hij begint niet met afspelen als ik op play drukquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.galaxieradio.fr/players-1
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor dat allemaal nog niet zo, maar wel dat dit een lekkere mix is.
Maar ik ga het niet langer volhouden. Veel plezier nog en welterusten voor straks
Dat is naatje.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, hij begint niet met afspelen als ik op play druk
Hij draait al 36 jaar, dan moet je inmiddels ook wel een beetje kunnen...quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat. Hij weet op een prachtige manier de nummers bij elkaar te zoeken én te mixen.
Dit is wel het ultieme old skool nummer...quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eén van de weinige nummers waar zo'n voetbalfluitje gewéldig in klinkt.
Kan zo maar zijn dat je het hier een keer terug kan horen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
kennelijk hebben ze galaxieradio niet met chromebook compatibel gemaakt oid
Kan het me niet voorstellen, de halve wereld gebruikt Android...quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
kennelijk hebben ze galaxieradio niet met chromebook compatibel gemaakt oid
quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is wel het ultieme old skool nummer...
chromebook =! android, maar vraag is dan: kan het ook via een app, want ik kan wel een app installeren van de play store op deze chromebookquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, de halve wereld gebruikt Android...
Via TuneIn wellicht? Galaxie Radio.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
chromebook =! android, maar vraag is dan: kan het ook via een app, want ik kan wel een app installeren van de play store op deze chromebook
Volgens mij heb ik hetquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via TuneIn wellicht? Galaxie Radio.
Geen idee of ze een eigen app hebben...
Ik weet. Dan slaap ik al. Nee, dat nummer kán je niet te vaak draaien.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zit pas in de volgende set.
En die draai ik zelf ook vaak, misschien wel te vaak...
Ik vrees dat ik 4.00 uur ook niet ga halen...quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik weet. Dan slaap ik al. Nee, dat nummer kán je niet te vaak draaien.
manmanmanquote:Op dinsdag 25 december 2018 01:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik 4.00 uur ook niet ga halen...
Neem ik het voortouw wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik 4.00 uur ook niet ga halen...
Groet en slaap ze!quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem ik het voortouw wel.Eigenlijk nog niet veel slaap, maar druk vandaag. Thanks voor deze wereldtip, Mad en trusten straks!
Naatje, veel luisterplezier!
Ah! Gelijk heb je. Oh ja, dan hoor ik nog wel hoe je whisky proeverij vorige week is verlopen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groet en slaap ze!
Ik moet morgenavond de hele avond tafelen en dan wil ik er wel een beetje bij zijn...
slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2018 01:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem ik het voortouw wel.Eigenlijk nog niet veel slaap, maar druk vandaag. Thanks voor deze wereldtip, Mad en trusten straks!
Naatje, veel luisterplezier!
slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2018 02:00 schreef MadMaster het volgende:
De volgende 2 mixen hoor ik morgen wel.
Trusten naatje!
Humbug?quote:Op dinsdag 25 december 2018 07:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bah! Humbug!![]()
Gifjes werken niet die ik wil gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |