SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Nou, dan denkt God ook, "Hier, heb je een nieuwe!"quote:
quote:Op maandag 24 december 2018 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, dan denkt God ook, "Hier, heb je een nieuwe!"
Dat heb je soms met topicsquote:Op maandag 24 december 2018 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, dan denkt God ook, "Hier, heb je een nieuwe!"
Vergelijk je de vriendjes van ok01 nu met topics?quote:
Lul, ik moest lachenquote:Op maandag 24 december 2018 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vergelijk je de vriendjes van ok01 nu met topics?
Lijkt mij wel even fijn toch?quote:
Dat sowieso, af en toe echt even nodig. Maar kan soms wat cru overkomen.quote:Op maandag 24 december 2018 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lijkt mij wel even fijn toch?
quote:Op maandag 24 december 2018 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vergelijk je de vriendjes van ok01 nu met topics?
quote:Op maandag 24 december 2018 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Die aanstaande kerst doet rare dingen met Symph, hij vraagt zojuist of er al een gewei uit zijn hoofd groeit
Die aanstaande kerst doet rare dingen met Symph, hij vraagt zojuist of er al een gewei uit zijn hoofd groeit
quote:
Was net te horen tijdens de aankondiging.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet...
Denk dat we nog een uurtje moeten wachten.
Dit is niet 'Hold Me Back'...
Ow, toen was ik druk met de instellingen voor de opname.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was net te horen tijdens de aankondiging.
Oui, oui, c'est tres forte...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Spraak is wel érg hard daar hè.
Laptop zet ik bij opnames qua output nooit hoger dan 80%, player staat op 50% en de rest regel ik in Audicity.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het volume van de laptop staat ongeveer op een derde en dat van hun player op de helft. En nog komt het keihard binnen.
Hhm, hoe krijg je Audacity met record aan de praat met externe audiobron? Door je externe geluidskaart?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laptop zet ik bij opnames qua output nooit hoger dan 80%, player staat op 50% en de rest regel ik in Audicity.
Die staat nu op 0,63...
Ik was dus niet de enige die dat hoorde.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En de overgang naar het 1e nummer was compleet ruk.
Nee, gewoon via interne geluidskaart...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hhm, hoe krijg je Audacity met record aan de praat met externe audiobron? Door je externe geluidskaart?
Het was ronduit slecht.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die dat hoorde.
En het zijn vooraf opgenomen mixen...![]()
Ik gok er op dat die van Franky een stuk beter zijn...
[ afbeelding ]
Oh, dat wil hier niet, dus maar via Linux Audio Recorder aan de slag gegaan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon via interne geluidskaart...
Omdat de opname nu loopt, kan ik de instellingen even niet checken.
Dank, dank, dank!quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was ronduit slecht.En daar krijgen ze dan dik geld voor.
Je zou verdomme je Winter Mix uit moeten brengen. Dat klinkt even iets beter.
Opname stopgezet hoor. Kom nou toch zeg...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, dank, dank!![]()
Ik ken die Stephan niet, dus ook zijn reguliere werk niet.
Word hier niet echt opgewonden van...
Deze overgang is het ook weer niet, off beat...
Jij ook al?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Opname stopgezet hoor. Kom nou toch zeg...![]()
Rond de 34 minuten op jouw Winter Mix, die overgang.
Weet het niet exact, want je kan bij Mixcloud volgens mij niet het tijdstip waarop je opnieuw wil luisteren instellen. Dan moet je terug naar start.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik wacht wel even op Franky straks...
Rond de 34 minuten?
Da's Winter Flowers (Original Mix) - Ciro Visone & Rita Visone Pres Progrekt -->
Winter - Firedancer
Je kan toch de play positie verplaatsen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet het niet exact, want je kan bij Mixcloud volgens mij niet het tijdstip waarop je opnieuw wil luisteren instellen. Dan moet je terug naar start.Maar ergens rond die tijd is er een wereldovergang.
Ik hoor nu Jaydee, was ook even de uien controleren...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit doet hij dan weer erg fraai.
Dan springt het terug hier. Zal wel weer wat met Linux te maken hebben. Oh wacht....quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan toch de play positie verplaatsen?
Bij mij onthoud 'ie zelfs na het afsluiten van de website of app waar ik gebleven ben...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan springt het terug hier. Zal wel weer wat met Linux te maken hebben. Oh wacht....
Dat gebruik ik dan ook. En de app, zowel onder iOS als Android.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ligt aan Firefox, met Chrome werkt het prima.
Welgeteld 1 mooie overgang meegekregen, maar de muziekkeuze spreekt ook niet erg tot de verbeelding.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebruik ik dan ook. En de app, zowel onder iOS als Android.
Ik vind dit overigens een vrij slappe mix...
De draaier nu is mede eigenaar van dit radiostation.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welgeteld 1 mooie overgang meegekregen, maar de muziekkeuze spreekt ook niet erg tot de verbeelding.
Da's gewoon een slappe fade-in/-out.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hoort in een flow te komen tijdens zo'n mix. Nou èh.![]()
Deze 'overgang'.![]()
![]()
Oooh, vandaar! Ondertussen zit hij een klassieker te verkrachten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De draaier nu is mede eigenaar van dit radiostation.
Misschien verklaart dat iets, de baas mag ook even draaien...
https://stephanewilson.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |