Het zit er weer op!quote:Op woensdag 26 december 2018 14:27 schreef ato het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet zulke kerstwanen, hierna nog 5 ' normale' dagen en begint het nieuwe jaar weer.
Daar heb je op zich wel gelijk in, dus zou het nog kunnen dat die langer erin blijft staan.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Duurt te lang heeft ook wel de eigenschap dat het de hele tijd maar in je hoofd blijft hangen.
Kort na de jaarwisseling.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:28 schreef iBenny het volgende:
Moogguh!
Wanneer tuigen jullie de kerstboom af?
au au sterkte! een warme kruik wil nog wel eens helpen. Maar ook blijven bewegen is het beste, ja het doet zeer maar het helpt wel (spreek ik uit ervaring).quote:Op donderdag 27 december 2018 10:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb sinds gisteren mega last van mijn rug, ik kan amper normaal lopen en moet rondstrompelen als een 100-jarige.
Ja ik loop nu een beetje rond in huis, ik ga maar zo min mogelijk zitten (want het komt door zitten in een slechte houding).quote:Op donderdag 27 december 2018 10:28 schreef summer52 het volgende:
[..]
au au sterkte! een warme kruik wil nog wel eens helpen. Maar ook blijven bewegen is het beste, ja het doet zeer maar het helpt wel (spreek ik uit ervaring).
Ja teveel in een slechte houding gehangen. Gisteren ging ik een half uur buiten wandelen omdat ik beweging moest van mezelf, maar toen ik thuiskwam werd het langzaam erger. Gisteren voor ik naar bed ging kon ik zowat niks meer.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:50 schreef ijs_beer het volgende:
Da's mooi rug ehh ruk Guanabana! Enig idee hoe het gekomen is?
quote:Op donderdag 27 december 2018 10:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb sinds gisteren mega last van mijn rug, ik kan amper normaal lopen en moet rondstrompelen als een 100-jarige.
Ja, je kunt dan even helemaal niks inderdaad. Vooral afwisselen tussen (veel) lopen en liggen. Zo min mogelijk zitten en staan. En als je zit, op het puntje van de stoel gaan zitten, niet achterover gaan leunen.quote:Op donderdag 27 december 2018 11:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik loop nu een beetje rond in huis, ik ga maar zo min mogelijk zitten (want het komt door zitten in een slechte houding).
Mijn vriend moest me helpen met sokken en alles aandoen![]()
maarja wel fijn dat ik niet alleen woon.
Jij bent toch ook bekend met rugklachten, Redefine?quote:Op donderdag 27 december 2018 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, je kunt dan even helemaal niks inderdaad. Vooral afwisselen tussen (veel) lopen en liggen. Zo min mogelijk zitten en staan. En als je zit, op het puntje van de stoel gaan zitten, niet achterover gaan leunen.
Dat klopt. Helaas wel ja. Nu gelukkig al een tijd niet meer (*klopt af*).quote:Op donderdag 27 december 2018 23:45 schreef ato het volgende:
[..]
Jij bent toch ook bekend met rugklachten, Redefine?
quote:
Dat zien we nog welquote:Op vrijdag 28 december 2018 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]Al weet ik nog niet hoelang nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |