Het is echt super slecht te zien. Excuus daarvoor. Maar mijn telefoon heeft wat moeite met scherpstellen van dichtbij.quote:
je zou commandant kunnen proberenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Morgen eens maken als ik weer in het huis ben.
Zou naar een autoschadehersteller gaan en vragen of iemand na het werk zwart wat wil bij verdienen en dit eruit kan polijsten.quote:Het is niet heel diep.
Die suggestie wilde ik ook geven. Begin met de lichtste variant, en dan rustig met een schone doek polijsten/wrijven.quote:
Wordt mooi!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ondertussen zijn wij een vloer aan het leggen. Wat nog niet meevalt met een kop vol snotmaar het knapt er wel goed van op.
[ afbeelding ]
Niet wachten met de plintjes, hè?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja dat is ook een beetje met die tegelvloer die er in ligt. Dan kun je er een nieuwe keuken alles in stoppen maar door die vloer blijft het oud ogen. En zo'n vloer knapt het dan ineens op.
Haha ze liggen klaar. Maar die gaan er wel op want die muren zien er niet uit. Even een zaag tafel huren die in graden afgesteld kan worden. Gaat niet meer dit weekend wordenquote:
Wij gaan voor plintvrij om deze redenenquote:Op zondag 3 maart 2019 10:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ze liggen klaar. Maar die gaan er wel op want die muren zien er niet uit. Even een zaag tafel huren die in graden afgesteld kan worden. Gaat niet meer dit weekend worden
Erg mooie vloer! Maakt het toch alweer meer huisquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ondertussen zijn wij een vloer aan het leggen. Wat nog niet meevalt met een kop vol snotmaar het knapt er wel goed van op.
[ afbeelding ]
Zijn die muren hier niet netjes genoeg voor onderaan. Waren stenen plinten heb die er allemaal afgeslagen. En hadden geen budget om alle muren opnieuw te laten stuccen.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wij gaan voor plintvrij om deze redenen
Dankjewel ben er ook erg happy mee.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:18 schreef Veritas-1 het volgende:
[..]
Erg mooie vloer! Maakt het toch alweer meer huis
Wij hadden in ons vorige huis. Flexx stairs. En dat gaan we weer doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Goed gelukt, de maantjes eraf krijgen! Wat voor verf ga je gebruiken voor de trap?
Dat zit behoorlijk los geloof ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vriend van ons staat naar buiten te kijken. Hij zegt "ben ik nou gek op trilt de zijkant van jullie dakleer.
Ik kijken ja hoor.. Dus dak op even voelen zit hartstikke los aan de zijkanten.
Nu maar op zoek naar een dakdekker.
En de vorige bewoners proberen te bereiken want die zeiden dat het er nog niet zo lang op ligt. Maar met onze pech zal dat wel geen garantie meer zijn.
https://i.imgur.com/AqhKydb.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |