Raad het je niet aan om het 3 keer in 3 jaar te doen haha.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Oh wauw, het is écht bijna zover!
Al die ellende ben je zo vergeten, joh. Mensen blijven maar verhuizen en kinderen baren - en dat heeft een reden!
Ik heb er twee in circa twee jaar geworpen. Was het allemaal ook waard. Al is er nooit een derde gekomen...quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Raad het je niet aan om het 3 keer in 3 naar te doen haha.
Verhuizen dan. Baren heb ik nog niet gedaan
Zal het hopelijk ooit ondervinden haha.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er twee in circa twee jaar geworpen. Was het allemaal ook waard. Al is er nooit een derde gekomen...
Is het ook! Vind ik ook. Je laat zekerheid achter en gaat onzekerheid tegemoet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal het hopelijk ooit ondervinden haha.
Ik vind het ook allemaal gewoon heel erg spannendnieuwe wijk, nieuwe buren alles weer leren kennen.
Nou precies dat. En wij hebben in het verleden niet altijd even veel geluk gehad met buren dus ik ben daar altijd wat gespannen over.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het ook! Vind ik ook. Je laat zekerheid achter en gaat onzekerheid tegemoet.
Hadden we in ons vorige huis ook. Ik vind ze fantastisch. Al vind ik ze wel behoorlijk aan de prijs. Maarja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:28 schreef monsterd. het volgende:
Zo’n inzetkast is echt een geniaal idee!
Dankjewel en ik hoop het.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:51 schreef monsterd. het volgende:
Succes met de verhuizing. Gaat vast goedkomen.
Dan besef je pas hoeveel spullen je eigenlijk hebtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dankjewel allemaal. Wat een bende zeg
De spullen staan binnen en dat was het welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:41 schreef Brighteyes het volgende:
En? Over?
Ik ben nog wel benieuwd naar waar je de inzetkast vandaan hebt? Is dat dat bedrijf dat hier al vaak langs kwam op FOK?
I wants it too!Ik heb zelfs twee van dit soort kasten!
En klopt.. Teveel spullenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:43 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dan besef je pas hoeveel spullen je eigenlijk hebt![]()
Tx! Gebookmarked!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De spullen staan binnen en dat was het wel
Kast komt van handigekasten.nl
[..]
En klopt.. Teveel spullen
Oh lief dat je er dan bij blijftquote:Op zondag 24 maart 2019 07:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo eerste nacht in ons nieuwe huis is een feit. Heb prima geslapen hoor helaas niet in mijn eigen bed. Maar onze hond hebben we pas vrij laat op kunnen halen en die wilde ik niet meteen alleen laten op een vreemde plek.
Die heeft lekker in bed geslapen want zijn rug was kaduuk.quote:Op zondag 24 maart 2019 08:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh lief dat je er dan bij blijft
Fijn dat je goed geslapen hebt! Meneer Think-Pinkk ook goed geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |