Echt, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:34 schreef PJ het volgende:
Dat scheelt inderdaad een stuk en kan je ook heel goed zelf doen.
Bv met dit https://www.bouwmaat.nl/w(...)cGNc5IYaAsOVEALw_wcBquote:Op maandag 18 maart 2019 19:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt, dat wist ik niet.
Zal dat eens uitzoeken dankjewel!
Dat stopcontact en die schakelaar zaten er al. We hebben niks aan die muur gedaan anders hadden we dat idd allemaal wel om een raam gezet.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Mooie kleur voor die muur zeg ! De plinten steken er ook mooi bij af
Ik vind die lamp stiekem ook best gaaf ! Is het een bewuste keuze trouwens om dat dubbele stopcontact niet samen met die schakelaar onder één afdekraam te maken ?
Heel mooi!quote:Op maandag 18 maart 2019 19:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We hebben plinten![]()
Vooral goed te zien op de groene muur.
[ afbeelding ]
We zijn overal weer lampen aan het ophangen. Dus in de slaapkamer hangt hij ook weer. Ben nog steeds zo gek op deze lamp![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook, het heeft gewoon wat !quote:Op maandag 18 maart 2019 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stiekem vind ik dat echt zo awesome he zo'n gekleurde muur en dan van die witte plinten. Vind mijn hoofd leuk
Dankjewelquote:
Thanks, mijn man dacht eerst toen we die lamp een paar jaar geleden kochten dat je allemaal enge takken schaduwen op de muren zou krijgen haha.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, het heeft gewoon wat !![]()
Jullie slaapkamerlamp geeft ook een mooi schaduwspel aan het plafond
Thanks. Is gewoon Early dew van Flexa haha. Zo in de avond oogt hij donkerder dan overdag ik vind dat wel mooi. Overdag lekker fris en in de avond warmquote:Op maandag 18 maart 2019 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat ook heel chique staan zo, met die witte plinten.Mooie kleur muur ook hoor!
Dankjewelquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:13 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Wauw, wat begint het mooi te worden! ❤
Die is op de een of andere manier vanzelf recht gegaan. Of waarschijnlijk hangt nu de plint een beetje door ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:13 schreef Angelfrouk het volgende:
Hoe hebben jullie het nu opgelost met die plint?
Mooi zo!quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die is op de een of andere manier vanzelf recht gegaan. Of waarschijnlijk hangt nu de plint een beetje door ofzo
Nog maar 3 nachten zelfs,quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
N0g 4 nachtjes!Ben zo benieuwd hoe het straks voor jullie is als het helemaal ingericht is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |