Das wel knap (en tevens erg prettig) dat ze dat even konden uitvogelenquote:Op woensdag 13 maart 2019 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even terug over dat mietig tafelzeiltje wat ons garagedak moet voorstellen. Ik ben er via een andere dakdekker achter gekomen welk bedrijf het heeft gelegd. En ze komen het onder garantie maken.
Durp he dan krijg je datquote:Op woensdag 13 maart 2019 17:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Das wel knap (en tevens erg prettig) dat ze dat even konden uitvogelen
Goezzo!quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even terug over dat mietig tafelzeiltje wat ons garagedak moet voorstellen. Ik ben er via een andere dakdekker achter gekomen welk bedrijf het heeft gelegd. En ze komen het onder garantie maken.
Ons kent onsquote:
Oh wat fijn zeg!quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bijgaand:quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh nee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb echt weer een kneuzen actie gehad..
Zo zie je maar ik ben echt geen klusser.
Mijn taak nu is alle punten aftekenen waar geboord moet worden voor de plinten clips.
Beneden hebben wij hoge plinten van 12cm die moeten afgetekend worden op gaatje 3 van het malletje.
Boven hebben wij plinten van 9cm die moeten op gaatje 2.
Maar ik was al twee avonden bezig geweest met gaatje 3 en heb dus boven vrolijk ook alles afgetekend op gaatje 3. Mijn man was halverwege de bovenverdieping en ik bijna klaar met de laatste kamer toen het begon te dagen in mijn hoofd..
God wat voel ik mij een kneus..
Oh dat valt echt reuze mee en met een extra laagje verf zou je er idd niks meer van zien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:36 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Bijgaand:
[ afbeelding ]
Herinnert me wel dat ik eigenlijk nog even een tweede keer moet lakken. Had geen grondverf en direct op gevuld hout verven dekt nooit in 1 keer echt mooi eigenlijk zie je dat alleen als je erop let dus vermoedelijk gaat dat nooit gebeuren
Anyway voor het idee zie je dat het prima werkt qua opvangen van het hoogte verschil.
Als je al wonende een extra verdieping erop laat zetten en ook nog de hele eerste verdieping verbouwt + een tweeling hebt van 1,5 jaar en een derde op komst dan is een tweede keer verven iets wat heel laag op de to do list komtquote:Op woensdag 13 maart 2019 19:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat valt echt reuze mee en met een extra laagje verf zou je er idd niks meer van zien.
Ik ken dat wel hoor dat zulke klusjes blijven liggen. Daarom probeer ik nu ook zoveel mogelijk te doen voor de verhuizing
Wij gaan straks naar een durp met 1200 inwonersquote:
Plinten ruilen voor de hoge variant?quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn taak nu is alle punten aftekenen waar geboord moet worden voor de plinten clips.
Beneden hebben wij hoge plinten van 12cm die moeten afgetekend worden op gaatje 3 van het malletje.
Maar ik was al twee avonden bezig geweest met gaatje 3 en heb dus boven vrolijk ook alles afgetekend op gaatje 3. Mijn man was halverwege de bovenverdieping en ik bijna klaar met de laatste kamer toen het begon te dagen in mijn hoofd..
quote:Op woensdag 13 maart 2019 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dear wat doe je jezelf aan haha. Hier woont zo'n 30.000 man.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij gaan straks naar een durp met 1200 inwonersOp het nabijgelegen vakantiepark zitten gemiddeld meer mensen denk ik
Oh ja ik snap wel dat je prioriteit niet bij de plinten lag haha.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:54 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Als je al wonende een extra verdieping erop laat zetten en ook nog de hele eerste verdieping verbouwt + een tweeling hebt van 1,5 jaar en een derde op komst dan is een tweede keer verven iets wat heel laag op de to do list komt
Dus slim om alles te doen voor de verhuizing!
Heb het nagekeken en met de goede gaten eronder zou de plint over die te hoge gaten heen moeten vallen. Fingers crossed. Hogere plinten zouden echt niet goed uitvallen met de radiators namelijk. En zijn weer extra kosten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:08 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Plinten ruilen voor de hoge variant?
quote:Op woensdag 13 maart 2019 18:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Echt, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:34 schreef PJ het volgende:
Dat scheelt inderdaad een stuk en kan je ook heel goed zelf doen.
Bv met dit https://www.bouwmaat.nl/w(...)cGNc5IYaAsOVEALw_wcBquote:Op maandag 18 maart 2019 19:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt, dat wist ik niet.
Zal dat eens uitzoeken dankjewel!
Dat stopcontact en die schakelaar zaten er al. We hebben niks aan die muur gedaan anders hadden we dat idd allemaal wel om een raam gezet.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Mooie kleur voor die muur zeg ! De plinten steken er ook mooi bij af
Ik vind die lamp stiekem ook best gaaf ! Is het een bewuste keuze trouwens om dat dubbele stopcontact niet samen met die schakelaar onder één afdekraam te maken ?
Heel mooi!quote:Op maandag 18 maart 2019 19:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We hebben plinten![]()
Vooral goed te zien op de groene muur.
[ afbeelding ]
We zijn overal weer lampen aan het ophangen. Dus in de slaapkamer hangt hij ook weer. Ben nog steeds zo gek op deze lamp![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook, het heeft gewoon wat !quote:Op maandag 18 maart 2019 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stiekem vind ik dat echt zo awesome he zo'n gekleurde muur en dan van die witte plinten. Vind mijn hoofd leuk
Dankjewelquote:
Thanks, mijn man dacht eerst toen we die lamp een paar jaar geleden kochten dat je allemaal enge takken schaduwen op de muren zou krijgen haha.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, het heeft gewoon wat !![]()
Jullie slaapkamerlamp geeft ook een mooi schaduwspel aan het plafond
Thanks. Is gewoon Early dew van Flexa haha. Zo in de avond oogt hij donkerder dan overdag ik vind dat wel mooi. Overdag lekker fris en in de avond warmquote:Op maandag 18 maart 2019 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat ook heel chique staan zo, met die witte plinten.Mooie kleur muur ook hoor!
Dankjewelquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:13 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Wauw, wat begint het mooi te worden! ❤
Die is op de een of andere manier vanzelf recht gegaan. Of waarschijnlijk hangt nu de plint een beetje door ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:13 schreef Angelfrouk het volgende:
Hoe hebben jullie het nu opgelost met die plint?
Mooi zo!quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die is op de een of andere manier vanzelf recht gegaan. Of waarschijnlijk hangt nu de plint een beetje door ofzo
Nog maar 3 nachten zelfs,quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
N0g 4 nachtjes!Ben zo benieuwd hoe het straks voor jullie is als het helemaal ingericht is!
Raad het je niet aan om het 3 keer in 3 jaar te doen haha.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Oh wauw, het is écht bijna zover!
Al die ellende ben je zo vergeten, joh. Mensen blijven maar verhuizen en kinderen baren - en dat heeft een reden!
Ik heb er twee in circa twee jaar geworpen. Was het allemaal ook waard. Al is er nooit een derde gekomen...quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Raad het je niet aan om het 3 keer in 3 naar te doen haha.
Verhuizen dan. Baren heb ik nog niet gedaan
Zal het hopelijk ooit ondervinden haha.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er twee in circa twee jaar geworpen. Was het allemaal ook waard. Al is er nooit een derde gekomen...
Is het ook! Vind ik ook. Je laat zekerheid achter en gaat onzekerheid tegemoet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal het hopelijk ooit ondervinden haha.
Ik vind het ook allemaal gewoon heel erg spannendnieuwe wijk, nieuwe buren alles weer leren kennen.
Nou precies dat. En wij hebben in het verleden niet altijd even veel geluk gehad met buren dus ik ben daar altijd wat gespannen over.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het ook! Vind ik ook. Je laat zekerheid achter en gaat onzekerheid tegemoet.
Hadden we in ons vorige huis ook. Ik vind ze fantastisch. Al vind ik ze wel behoorlijk aan de prijs. Maarja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:28 schreef monsterd. het volgende:
Zo’n inzetkast is echt een geniaal idee!
Dankjewel en ik hoop het.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:51 schreef monsterd. het volgende:
Succes met de verhuizing. Gaat vast goedkomen.
Dan besef je pas hoeveel spullen je eigenlijk hebtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dankjewel allemaal. Wat een bende zeg
De spullen staan binnen en dat was het welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:41 schreef Brighteyes het volgende:
En? Over?
Ik ben nog wel benieuwd naar waar je de inzetkast vandaan hebt? Is dat dat bedrijf dat hier al vaak langs kwam op FOK?
I wants it too!Ik heb zelfs twee van dit soort kasten!
En klopt.. Teveel spullenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:43 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dan besef je pas hoeveel spullen je eigenlijk hebt![]()
Tx! Gebookmarked!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De spullen staan binnen en dat was het wel
Kast komt van handigekasten.nl
[..]
En klopt.. Teveel spullen
Oh lief dat je er dan bij blijftquote:Op zondag 24 maart 2019 07:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo eerste nacht in ons nieuwe huis is een feit. Heb prima geslapen hoor helaas niet in mijn eigen bed. Maar onze hond hebben we pas vrij laat op kunnen halen en die wilde ik niet meteen alleen laten op een vreemde plek.
Die heeft lekker in bed geslapen want zijn rug was kaduuk.quote:Op zondag 24 maart 2019 08:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh lief dat je er dan bij blijft
Fijn dat je goed geslapen hebt! Meneer Think-Pinkk ook goed geslapen?
Ja wel goed eigenlijk. Maar heb om 13:30 richting mijn ouders gereden dus maar een half dagje haha.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
En, hoe was jullie eerste dag in jullie nieuwe huis?
Mooiquote:Op maandag 25 maart 2019 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké het is een zooi.. Maar ik sta wel lekker te koken in mijn eigen keuken![]()
[ afbeelding ]
thanksquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:42 schreef Puala het volgende:
Nice, dit ziet er goed uit TP![]()
En mijn koffie apparaat staat in het keukenkastje boven de magnetron en die pak ik als ik bezoek heb wat koffie drinkt.
Haha klopt! Voor die lamp aan het plafond moet nog een mooie hangende komen en dan kan de vloerlamp elders komen te staan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:06 schreef monsterd. het volgende:
Wooowha, kijk aan. Dat ziet er meteen huiselijk uit! Mooi detail, de vloerlamp over de tafel heen en daarboven nog een licht. Maar het ziet er goed uit hoor!
hebben we aan gedacht idd. Proefplankje erbij gehouden en het trekt nergens op helaas. Had handig geweest voor mijn kookboeken, vijzel enz.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zijn jullie al gesetteld!
Zijn plankjes in de keuken een idee?
Dan is in een lade zetten misschien een idee, als het maar dichtbij staat en makkelijk te pakken is. Ik doe dat bijvoorbeeld met de citruspers. Je kunt proberen wat meer ruimte in de keuken te creëren door een deel van de spullen elders te zetten, denk aan voorraden. Wij hebben die in onzequote:Op donderdag 28 maart 2019 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
hebben we aan gedacht idd. Proefplankje erbij gehouden en het trekt nergens op helaas. Had handig geweest voor mijn kookboeken, vijzel enz.
Voorraden staan hier ook in de inzetkast.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan is in een lade zetten misschien een idee, als het maar dichtbij staat en makkelijk te pakken is. Ik doe dat bijvoorbeeld met de citruspers. Je kunt proberen wat meer ruimte in de keuken te creëren door een deel van de spullen elders te zetten, denk aan voorraden. Wij hebben die in onzeinzetkast
staan.
Komt teveel naar voren. Ik denk dat als er plankjes komen ik ze laat maken in hetzelfde materiaal als het aanrechtblad via de keukenboer. Maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:34 schreef Leandra het volgende:
Dat is denk ik idd heel erg ondiep ja.... en anders van die blokken?
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/37556/
Dit idee... al dan niet een aantal naast elkaar.
Dan kun je in en op het blok dingen zetten.
haha dankjewel, sommige kamers zijn nog wat minder op orde vooral mijn man zijn kantoor. Maar dat zal hij echt zelf moeten doen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:01 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk om te zien TP! Lekker gesettled al idd!
dankjewelquote:
Ja mijn man is er ook happy mee en ik ook met de breedte. Want ik heb ruimte om me heen nodig als ik slaap haha.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:38 schreef Angelfrouk het volgende:
Heerlijk, zo'n lang bed! Hebben wij ook, beste beslissing ooit!
Oh ja die trekken in de winter toch ook de grond in?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Hosta's zijn lekker bont en doen het prima in de schaduw. Wij hebben er hier ook een x aantal in de voortuin staan. Ik zie dat de buren het lekker onderhoudsarm hebben gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |