Ja wel goed eigenlijk. Maar heb om 13:30 richting mijn ouders gereden dus maar een half dagje haha.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
En, hoe was jullie eerste dag in jullie nieuwe huis?
Mooiquote:Op maandag 25 maart 2019 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké het is een zooi.. Maar ik sta wel lekker te koken in mijn eigen keuken![]()
[ afbeelding ]
thanksquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:42 schreef Puala het volgende:
Nice, dit ziet er goed uit TP![]()
En mijn koffie apparaat staat in het keukenkastje boven de magnetron en die pak ik als ik bezoek heb wat koffie drinkt.
Haha klopt! Voor die lamp aan het plafond moet nog een mooie hangende komen en dan kan de vloerlamp elders komen te staan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:06 schreef monsterd. het volgende:
Wooowha, kijk aan. Dat ziet er meteen huiselijk uit! Mooi detail, de vloerlamp over de tafel heen en daarboven nog een licht. Maar het ziet er goed uit hoor!
hebben we aan gedacht idd. Proefplankje erbij gehouden en het trekt nergens op helaas. Had handig geweest voor mijn kookboeken, vijzel enz.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zijn jullie al gesetteld!
Zijn plankjes in de keuken een idee?
Dan is in een lade zetten misschien een idee, als het maar dichtbij staat en makkelijk te pakken is. Ik doe dat bijvoorbeeld met de citruspers. Je kunt proberen wat meer ruimte in de keuken te creëren door een deel van de spullen elders te zetten, denk aan voorraden. Wij hebben die in onzequote:Op donderdag 28 maart 2019 17:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
hebben we aan gedacht idd. Proefplankje erbij gehouden en het trekt nergens op helaas. Had handig geweest voor mijn kookboeken, vijzel enz.
Voorraden staan hier ook in de inzetkast.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan is in een lade zetten misschien een idee, als het maar dichtbij staat en makkelijk te pakken is. Ik doe dat bijvoorbeeld met de citruspers. Je kunt proberen wat meer ruimte in de keuken te creëren door een deel van de spullen elders te zetten, denk aan voorraden. Wij hebben die in onzeinzetkast
staan.
Komt teveel naar voren. Ik denk dat als er plankjes komen ik ze laat maken in hetzelfde materiaal als het aanrechtblad via de keukenboer. Maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:34 schreef Leandra het volgende:
Dat is denk ik idd heel erg ondiep ja.... en anders van die blokken?
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/37556/
Dit idee... al dan niet een aantal naast elkaar.
Dan kun je in en op het blok dingen zetten.
haha dankjewel, sommige kamers zijn nog wat minder op orde vooral mijn man zijn kantoor. Maar dat zal hij echt zelf moeten doen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:01 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk om te zien TP! Lekker gesettled al idd!
dankjewelquote:
Ja mijn man is er ook happy mee en ik ook met de breedte. Want ik heb ruimte om me heen nodig als ik slaap haha.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:38 schreef Angelfrouk het volgende:
Heerlijk, zo'n lang bed! Hebben wij ook, beste beslissing ooit!
Oh ja die trekken in de winter toch ook de grond in?quote:Op woensdag 3 april 2019 17:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Hosta's zijn lekker bont en doen het prima in de schaduw. Wij hebben er hier ook een x aantal in de voortuin staan. Ik zie dat de buren het lekker onderhoudsarm hebben gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |