Nee, dit is na 10 jaar wonen en roken dus na deze opknap beurt kan het er weer 10 jaar tegenaan.quote:Op maandag 24 december 2018 04:10 schreef Aventura het volgende:
Succes! Wel schokkend om het contrast met die al geverfde muur te zien. Ga je nu stoppen met roken?
Hey Kanjer, das lang geleden!quote:
Klopt, gelukkig heb ik een lieve pa die me sponsort Hij heeft de verf gekocht, plastic voor op de grond, enz enzquote:Op maandag 24 december 2018 08:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Nou, dat knapt in ieder geval wel heel erg op zo !.
Klussen met feitelijk geen budget is natuurlijk ook al een uitdaging op zich
Thx!quote:
Niet allemaal alleen hoor, de 1e jaren zat ik elke zaterdag met een man of 5 a 6 rokers in huis.quote:Op maandag 24 december 2018 10:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je hebt goed je best gedaan op dat kleurtje op de murenHet Is ontzettend opgeknapt.
Succes
Motivatie op zich wel maar ik zit psychisch niet helemaal lekker en kan vaak de energie niet vinden om verder te gaan. Het gaat dan ook niet echt snel. Sommige dagen doe ik er helemaal niets aanquote:Op maandag 24 december 2018 11:28 schreef kingjotte het volgende:
Lekker bezig!
Geeft het je geen extra motivatie om te zien hoe mooi het opknapt?
Die kast boven de deur vind ik slim gevonden! Heel praktische invulling voor ruimte waar je anders toch niets mee doet. (Ik had zelf iets meer ruimte gehouden boven de deur, maar ik ben vrij lang)
Ga zo door :-)
Ja erg he... Vooral als je dan een plank weg haalt en het verschil ziet met hoe het was. Zoals je rechts nog goed kan zien.quote:Op maandag 24 december 2018 14:09 schreef Seven. het volgende:
Hahaha, sorry maar ik moest zo ontzettend lachen om die aanslag op de muren. Goed bezig! Ik beloof je dat stoppen met roken makkelijker is als je niet meer binnen rookt. Misschien is dat een goeie stok achter de deur?
Ja erg he... Daar heb ik straks weer 10 jaar voor om t weer op niveau te krijgen.quote:Op maandag 24 december 2018 08:12 schreef GX3 het volgende:
Dat knapt op! Maar mèn wat waren die muren bruin geworden.
Thx!quote:Op maandag 24 december 2018 08:22 schreef Messina het volgende:
Dat ziet er al heel wat beter uit inderdaad!
Heb je nog iets gedaan om de naad in de overspanning die uit twee delen bestaat te verstevigen? Met alleen de kopse kanten aan elkaar gelijmd zou ik dat niet vertrouwen met spullen in die kast. Ik zou dan zeker van bovenaf nog een stuk hout ruim over de naad lijmen en schroeven.quote:Op maandag 24 december 2018 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
De grote plank had ik eerst verkeerd gezaagd waardoor ie te klein was, ik had verder niet genoeg hout om een nieuwe te zagen dus heb ik met constructie lijm 3 planken (2 grote en 1 kleintje) aan elkaar gelijmd. Dit kan je zo duidelijk zien :
[ afbeelding ]
Waardoor ik minder ruimte heb ik mijn kast en ik niet makkelijk iets naar achter kan schuiven oid...quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:41 schreef Chaos het volgende:
[..]
Heb je nog iets gedaan om de naad in de overspanning die uit twee delen bestaat te verstevigen? Met alleen de kopse kanten aan elkaar gelijmd zou ik dat niet vertrouwen met spullen in die kast. Ik zou dan zeker van bovenaf nog een stuk hout ruim over de naad lijmen en schroeven.
Dat is best netjes geworden dacht ik zo ! Heb je verder nog plannen ?quote:Op zondag 30 december 2018 02:34 schreef Outpost76 het volgende:
@Vonkenboer mijn oude lade frontjes als muur plankjes :
[ afbeelding ]
Het lijkt alsof ze scheef zitten maar ze zitten alle 3 zo goed als waterpas!
Thx!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 06:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat is best netjes geworden dacht ik zo ! Heb je verder nog plannen ?
Gewoon wit verven, creme wordt ie dan vanzelf.quote:Op donderdag 17 januari 2019 02:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!![]()
Voor deze hoek ben ik wel zo goed als klaar. Al mogen er nog plinten op de vloer en moet ik de kast boven deze deur nog verven. Daarnaast wil ik ooit in de toekomst deze afschuwelijke rode deur creme of wit verven. Maar dat is toekomst muziek.
Ja, dat werkt niet zo met lak, dat is iets anders dan latex.quote:Op donderdag 17 januari 2019 06:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon wit verven, creme wordt ie dan vanzelf.
Oh ja.. Ik kan aan de staat van de kozijnen in mijn nieuwe huis anders prima zien dat er gerookt is in dat huis..brr.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, dat werkt niet zo met lak, dat is iets anders dan latex.
Schoonmaken en poetsen, dan zal het grotendeels weg zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja.. Ik kan aan de staat van de kozijnen in mijn nieuwe huis anders prima zien dat er gerookt is in dat huis..brr.
verf op alkydbasis vergeelt ook, zelfs zonder invloed van zonlicht, hè. nicotine en teer trekken er als het goed is niet in omdat het minimaal poreus is.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja.. Ik kan aan de staat van de kozijnen in mijn nieuwe huis anders prima zien dat er gerookt is in dat huis..brr.
Sterkte..quote:Op vrijdag 10 mei 2019 02:24 schreef Outpost76 het volgende:
Inmiddels maanden verder maar door psychische problemen niet verder....
Ik hoop dat ik binnen kort een update kan geven met progressie...
Dat is heel vervelend om te horen, heel veel sterkte toe gewenst om alles weer op rit te krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 02:24 schreef Outpost76 het volgende:
Doe rustig aan Outpost76.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 02:24 schreef Outpost76 het volgende:
Sterkte, en laat je niet opjutten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 02:24 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 02:24 schreef Outpost76 het volgende:
Dank je,quote:Op vrijdag 10 mei 2019 06:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend om te horen, heel veel sterkte toe gewenst om alles weer op rit te krijgen.
En dat gaat vast goed komen !
Doe ik ook!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:02 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Doe rustig aan Outpost76.
Klussen kan altijd. Beter worden moet nu.
Veel sterkte.
Dat heb ik nog nooit laten gebeuren, ik gooi dan eerder mijn kont in de krib.quote:
Dat maakt mij niet uit, vandaag of morgen... Is het mijn tijd so be it.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het die 10 jaar hoeft te halen als ik bedenk hoe je longen er uit zien 🎉
Niet te kalm, maar het komt goed!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |