Er waren nog twee posts....eentje voor jou en de laatste voor mij.....nu is mijn TT nog niet aan de beurt....quote:Op zondag 23 december 2018 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lapo was toch echt van mij
quote:Op zondag 23 december 2018 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er waren nog twee posts....eentje voor jou en de laatste voor mij.....nu is mijn TT nog niet aan de beurt....
okokquote:Op zondag 23 december 2018 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou heb je wat goed te maken hoor......
Welke?quote:Op zondag 23 december 2018 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ga even een film kijken op rtl4........*huilfilm*
Me before you......moest het boek wat ik eerst las meerdere keren wegleggen...heftig verhaal...quote:
okokquote:Op zondag 23 december 2018 20:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Me before you......moest het boek wat ik eerst las meerdere keren wegleggen...heftig verhaal...
Eigenlijk een film die je niet alleen moet kijken.....quote:
Plofbuikmaatjesquote:Op zondag 23 december 2018 21:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn buik ontploft van de ve tsin, groente en vis
jaaaa!!quote:
siquote:Op maandag 24 december 2018 08:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Goedemorgen!
Beetje lekker geslapen?
Knappe mensen, fijne kerstdagen toegewenst!quote:Op zondag 23 december 2018 23:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ] even snel genieten van onze kerstkaart jongens en meisjes
quote:Op maandag 24 december 2018 09:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Knappe mensen, fijne kerstdagen toegewenst!
jaaaaquote:Op maandag 24 december 2018 09:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kaap je nou ook al m'n post??![]()
lekkerquote:Op maandag 24 december 2018 11:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Zit lekker in bikini op het balkon.
Over een uurtje naar het strand.
quote:Op maandag 24 december 2018 11:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Een straat verder is de boulevard. Honderd meter en we zitten in de zee.
niks mis meequote:Op maandag 24 december 2018 11:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Die foto ziet er heel raar uit zie ik nu....
We zien niet genoeg nogquote:Op maandag 24 december 2018 11:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Het lijkt of ik een badpak aan heb en een bol buikje.
Maar ik heb een bikini aan (en een bol buikje)
haha lekker ben jequote:Op maandag 24 december 2018 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zien niet genoeg nog
quote:Op maandag 24 december 2018 11:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow en oma in de bocht..
"mannen komen van Mars, en vrouwen van de penis"
zal ijken of ik tijd hebquote:
Ben ook net geweest.quote:Op maandag 24 december 2018 14:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het is echt serieus druk bij de supermarkten....ik kon er gelukkig voorbij lopen......nu al hulde voor al die supermarktmedewerkers![]()
waarom niet? Moslims moeten ook etenquote:Op maandag 24 december 2018 15:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zijn er morgen nog supermarkten open dan?
Nee hoor, randstad sowieso wel denk ik.quote:Op maandag 24 december 2018 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat kan alleen in het Haagse land![]()
!
Die hebben hier hun eigen supermarktquote:Op maandag 24 december 2018 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom niet? Moslims moeten ook eten
sahanquote:Op maandag 24 december 2018 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die hebben hier hun eigen supermarkt
Walgelijk ja.quote:Op maandag 24 december 2018 15:25 schreef Jimbo het volgende:
tevens supermarkten op de dag voor kerst![]()
Wou net even heel snel langs de gall en gall, geen parkeerplek in de buurt, dus maar bij de gym gezet (members only parking, als een baas!) en dat stukkie gelopen. Direct gepakt wat ik wou,afrekenen en weer terug. Welke idioten gaan er nou op dit soort dagen nog boodschappen halenDat kunnen écht alleen maar huisvrouwen bedenken
2e kerstdag zeker?quote:Op maandag 24 december 2018 15:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier zijn wel wat supermarkten een deel van de dag open in elk geval....
ghehequote:Op maandag 24 december 2018 15:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan sowieso weer......dan hebben ze eerste kerstdag blijkbaar nog niet genoeg gegeten.....
Waarom bestel je niet dan?quote:Op maandag 24 december 2018 15:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik heb echt nergens zo'n hekel aan als aan boodschappen doen.....dus probeer ik dat echt één keertje per week te doen....
Omdat ik in de supermarkt naar de datum kan kijken en er in de winkel zelf vaak wel betere aanbiedingen zijn......we hebben hier nog een emte....tot die een jumbo wordt....quote:Op maandag 24 december 2018 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom bestel je niet dan?
Ah zoquote:Op maandag 24 december 2018 15:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Omdat ik in de supermarkt naar de datum kan kijken en er in de winkel zelf vaak wel betere aanbiedingen zijn......we hebben hier nog een emte....tot die een jumbo wordt....
Lekkerquote:Op maandag 24 december 2018 15:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lekker topicvullend zo.....
M'n gespuis en ik gaan trouwens gourmetten 2e kerstdag
Moet je wel alles zelf doen op de gourmet of doen ze dat.zelf?quote:Op maandag 24 december 2018 15:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeker! Hoeft mams zich tenminste niet uit te sloven in de keuken
voor een dag lijkt mij dat best geinig werkquote:Op maandag 24 december 2018 15:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom jij het dan brengen?
Joh.... ze zijn 18 en 19....die kunnen al best wat zelluf....quote:Op maandag 24 december 2018 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je wel alles zelf doen op de gourmet of doen ze dat.zelf?
Doe t al jaren hier. Blijft super chill. Enige nadeel is dat niet elke shop ook sterke drank verzendquote:
Jammer.quote:Op maandag 24 december 2018 15:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe t al jaren hier. Blijft super chill. Enige nadeel is dat niet elke shop ook sterke drank verzend
haha maar willen ze het ook?quote:Op maandag 24 december 2018 15:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Joh.... ze zijn 18 en 19....die kunnen al best wat zelluf....![]()
je bent niet goed, daar heb je gewoon een neger van de ah,jumbo of plus voorquote:Op maandag 24 december 2018 15:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kom jij het dan brengen?
Picnicnegerquote:Op maandag 24 december 2018 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent niet goed, daar heb je gewoon een neger van de ah,jumbo of plus voor
Of zoals ik hem noem, onze picknikker (want picknic bestellen dit dat)
Mijn zoon kookt hier vaker dan ik.....quote:Op maandag 24 december 2018 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
haha maar willen ze het ook?
aanloopje nemen, saut de chat over de railing landen op dat ijzer daar achter en door rennen en springen. En dan kan je daarna praktisch de zee in rennen.quote:Op maandag 24 december 2018 11:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Een straat verder is de boulevard. Honderd meter en we zitten in de zee.
5/10quote:Op maandag 24 december 2018 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gezelligheid hier.s
Chillquote:Op maandag 24 december 2018 15:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mijn zoon kookt hier vaker dan ik.....![]()
Die hangt veel in SRquote:Op maandag 24 december 2018 15:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mis naatje al zeker drie óf vier topics....
3fm Sr tijd he, dan is ie wegquote:Op maandag 24 december 2018 15:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mis naatje al zeker drie óf vier topics....
o.a.quote:Op maandag 24 december 2018 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dudor, Mickey, flippjee
bibberende angstquote:Op maandag 24 december 2018 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga zo E.T. kijken.......![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 december 2018 15:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kan echt geen één film noemen die ik te eng of te spannend vond.....
Wat vreselijk irritant.quote:Op maandag 24 december 2018 15:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het is wel heel eng als je met een groepje naar de bios gaat en dat eentje niet durfde te zeggen dat ze die film eng vond......die kon echt angstaanjagend gillen.....en met popcorn strooien......
Bonzend hart gewoon......whahahaquote:Op maandag 24 december 2018 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat vreselijk irritant.
En je zoon?quote:Op maandag 24 december 2018 16:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb wel met zoonlief 'It' in de bios gezien....die vond ik wel oprecht spannend!
gelukkigquote:Op maandag 24 december 2018 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zelfs die vond het spannend......maar niet dat we er niet van konden slapen hoor
Maar we kunnen wel wat hebben wat dat betreft.....we vinden dat soort films vooral heel interessantquote:
quote:Op maandag 24 december 2018 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar we kunnen wel wat hebben wat dat betreft.....we vinden dat soort films vooral heel interessant
Neuquote:Op maandag 24 december 2018 16:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of waardeloos.....als het echt tegenvalt......
wel als ik er voor betaald heb ja.quote:Op maandag 24 december 2018 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet? Wij kunnen soms echt teleurgesteld zijn in een film....
Bummer inderdaad!quote:Op maandag 24 december 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel als ik er voor betaald heb ja.
de film kan er niks aan doenquote:Op maandag 24 december 2018 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet? Wij kunnen soms echt teleurgesteld zijn in een film....
Mooiquote:Op maandag 24 december 2018 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bummer inderdaad!
Hč heerlijk E.T. .....die muziek ook......tijdloos genieten dit!
Ha ha old skoolquote:Op maandag 24 december 2018 17:28 schreef Jimbo het volgende:
Doe mij maar een nieuwe film
Die special effects enzo uit die tijden, pff erger me eerder dood dan vermaak
Omdat iets oud is, is het niet gelijk goedquote:
Jepquote:Op maandag 24 december 2018 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij al klaar voor kerstavond?
Dankjewel schatquote:Op maandag 24 december 2018 17:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Omdat iets oud is, is het niet gelijk goed
Net als vrouwen eigenlijk![]()
quote:Op maandag 24 december 2018 17:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Omdat iets oud is, is het niet gelijk goed
Net als vrouwen eigenlijk![]()
jij snapt deze shit!quote:Op maandag 24 december 2018 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
aanloopje nemen, saut de chat over de railing landen op dat ijzer daar achter en door rennen en springen. En dan kan je daarna praktisch de zee in rennen.
Het komt welquote:Op maandag 24 december 2018 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag langs het man United stadion gereden. Ben ik nu een echte man Jimbo?
quote:
Jaloersssssss......quote:Op maandag 24 december 2018 17:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo. Ik heb lekker liggen bakken op het strand. Windje was een beetje koud, maar de zon was wel heerlijk.
Doe me een lol, en verwijder eens een drol, met deze rol, zo van je holquote:Op maandag 24 december 2018 18:19 schreef Mickytjuh het volgende:
En nu zometeen kado voor oma inpakken.
Een wc rol ga ik inpakken
En zet er dan op
'hier heb jij een rol
waarmee je verwijdert een drol'.
Succes gegarandeerd.
die is ook goed.quote:Op maandag 24 december 2018 19:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe me een lol, en verwijder eens een drol, met deze rol, zo van je hol
Wel een humoristische familie ha ha!quote:Op maandag 24 december 2018 19:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
die is ook goed.
Maar zestig jaar geleden kreeg ze dit gedichtje, maar dan langer, van mijn grootvader met een rol er bij. Met sinterklaas. Dat dan weer wel.
quote:Op maandag 24 december 2018 20:18 schreef Mickytjuh het volgende:
"schatje, als jij af moet wassen, ga je meestal poepen of plassen. Dit duurt dan geruime tijd, en als je terug komt kijk je verblijdt. De afwas is dan aan de kant, waaraan jij dan zo hebt 't land, sint gedenkt je daarom met een rol, waarmee je verwijdert, een drol. Hij hoopt dat daarmee ten einde is gekomen, jouw eindeloze wc dromen."
Aldus mijn oma. Ze kent hem nog uit haar hoofd
Zo romantischquote:Op maandag 24 december 2018 20:18 schreef Mickytjuh het volgende:
"schatje, als jij af moet wassen, ga je meestal poepen of plassen. Dit duurt dan geruime tijd, en als je terug komt kijk je verblijd. De afwas is dan aan de kant, waaraan jij dan zo hebt 't land, sint gedenkt je daarom met een rol, waarmee je verwijdert, een drol. Hij hoopt dat daarmee ten einde zijn gekomen, jouw eindeloze wc dromen."
Aldus mijn oma. Ze kent hem nog uit haar hoofd
niet veel later zijn ze gescheidenquote:
Mooi zo!quote:Op maandag 24 december 2018 20:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Troost je, beiden hebben weer een nieuwe levenspartner gevonden waar ze heel gelukkig mee waren.
Geen man overboord.
En mijn oma kan nog altijd hartelijk lachen om onder andere dit gedichtje.
quote:Op maandag 24 december 2018 23:30 schreef dud0r het volgende:
https://santatracker.google.com/tracker.html
Dan ga je zonder hemquote:Op maandag 24 december 2018 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Mijn man Is saai. Rondje benidorm gedaan. Er is volgens hem niets te doen. Mar genoeg kroegen vol Engelsen.
Daar wil hij niet heen want die zijn vervelend.
Haha eigen schuldquote:Op maandag 24 december 2018 23:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Nu heeft hij spijt. Oma kijkt de nachtmis.
dat durf ik dan weer niet zo goed.quote:
ja maar ik heb er ook last van.quote:
Neem oma mee?quote:Op maandag 24 december 2018 23:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja maar ik heb er ook last van.
nee. Die kijkt nachtmis.quote:
dat is wat minder handig inderdaadquote:Op maandag 24 december 2018 23:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
dat durf ik dan weer niet zo goed.
Weet niet zo goed welke plekken ik hier moet vermijden als vrouw alleen.
In Budapest durf ik wel alleen op stap.
Ik ook, wel een beetje jammer dat t overlapt met The Sound of Music, die film had ik weer graag afgekekenquote:
Die wordt morgen overdag nog een keer uitgezonden.....quote:Op maandag 24 december 2018 23:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ook, wel een beetje jammer dat t overlapt met The Sound of Music, die film had ik weer graag afgekeken
Ik heb die film al weet niet hoeveel -tig keer gezien, maar dat is toch wel mijn guilty pleasurequote:Op maandag 24 december 2018 23:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die wordt morgen overdag nog een keer uitgezonden.....
heyquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb die film al weet niet hoeveel -tig keer gezien, maar dat is toch wel mijn guilty pleasure
Hij is nu in Amsterdam !!quote:Op maandag 24 december 2018 23:30 schreef dud0r het volgende:
https://santatracker.google.com/tracker.html
Jij zelfquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie kan even zorgen dat de verbinding van npo 2 verdwijnt.
dat is te opvallend.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
dat is te opvallend.
Oma zingt steeds willekeurige zinnen mee.
Ga je netflixen of zo en laat je je oma lekker zingen, iedereen blijquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
dat is te opvallend.
Oma zingt steeds willekeurige zinnen mee.
nou nee niet iedereen hoor...quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Ga je netflixen of zo en laat je je oma lekker zingen, iedereen blij
Wees blij dat je nog een oma hebt, ik heb geen grootouders meer en dat mis ik, alhoewel ik ze nooit op zingen heb betrapt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
nou nee niet iedereen hoor...
De buren niet, mijn man niet en haar vriend niet
mijn oma is een schat.quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog een oma hebt, ik heb geen grootouders meer en dat mis ik, alhoewel ik ze nooit op zingen heb betrapt.
Ik ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:18 schreef dud0r het volgende:
Ik heb zowaar geslapen vannachtnet iets meer dan 7 uur.
Nou, dan, voor jullie ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Toch een fijne kerst hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dan, voor jullie ook
[ afbeelding ]
ahhw dat is de meest romantische kerstkaart die ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, dan, voor jullie ook
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit lekker in de let it snow kersttrui op de bank Jimbo.
Manlief wilde zijn andere trui aan.
Let it snow in Benidormquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit lekker in de let it snow kersttrui op de bank Jimbo.
Manlief wilde zijn andere trui aan.
Cheers!quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ahh de vriend van oma heeft sangria gemaakt. Met flink veel cointreau
Owjee.......uitbuiken dan maar......quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Ons kerstdiner is op.
Ik zit #viesdikvol
Heb echt een plofbuik
good for you!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:06 schreef dud0r het volgende:
Ik ga een hot toddy proberen. Als ik niet meer post komt het omdat het smerig was en ik kotsend op de wc zit.
Dit dus. Je zegt toch geen smakelijk als iemand wat gaat drinkenquote:
Sorry.....quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit dus. Je zegt toch geen smakelijk als iemand wat gaat drinken
Slecht! Heel slecht!quote:Op dinsdag 25 december 2018 20:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben dus vergeten foto's te maken in mijn Kerst Jurk, in mijn bikini..
Ik ben een slechte vrouw...
sorry lieverd,, het spijt me echt. Hoe kan ik het goed maken?quote:
naaktfoto'squote:Op dinsdag 25 december 2018 21:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
sorry lieverd,, het spijt me echt. Hoe kan ik het goed maken?
dat mag niet van Danny.quote:
jaaa thanks jij ook!!!!quote:
Wat heb je allemaal voor moois gefixt dit jaar?quote:
Hoi flipquote:
als ik daar in konquote:
Lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Morgen naar de zigeunermarkt hier in 't dorp
we gaan 't zienquote:
Aanvraag topic in fbquote:
Zigeuners kopen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Morgen naar de zigeunermarkt hier in 't dorp
heb je wel een punt natuurlijkquote:
Ik heb RDR2 gekregen van mijn zusjequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor moois gefixt dit jaar?
gedaan. Nu lots of geduldquote:
ook een leuk idee.quote:
Passen leuk bij de kerstverlichting!quote:
Wij gaan morgen eens kijken of er nog ergens een beetje aanbiedingen zijn. Alles inpakken en dan nog even op bezoek bij een vriendin. Dag daarna weer op richting Newcastle en de ferry. Misschien nog even in Newcastle rondwandelen en dan zijn we vrijdag weer thuis. Waar er een heleboel cadeaus spontaan onder de boom verschijnen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ook een leuk idee.
Nee weet nog niet wat eigenlijk
Woont oma echt permanent in Benidorm of overwintert ze alleen maar??quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ook een leuk idee.
Nee weet nog niet wat eigenlijk
ieder jaar overwinteren. Ze wil het liefst permanent gaan wonen maar heeft nog niet de woning gevonden die ze echt wil.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Woont oma echt permanent in Benidorm of overwintert ze alleen maar??
Is dat erg lastig om een woning te vinden daar? Of gewoon nog niet gezien wat ze wil?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ieder jaar overwinteren. Ze wil het liefst permanent gaan wonen maar heeft nog niet de woning gevonden die ze echt wil.
nog niet gezien wat ze wil en veel verhuurders die ze niet vertrouwd.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat erg lastig om een woning te vinden daar? Of gewoon nog niet gezien wat ze wil?
Pff dat zijn wel belangrijke dingetjes.quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
nog niet gezien wat ze wil en veel verhuurders die ze niet vertrouwd.
Dus beetje combinatie van beiden.
Er zijn er veel die sowieso niet voor een heel jaar willen verhuren.
och ze zit hier nu steeds vier maanden, is ook best ok toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pff dat zijn wel belangrijke dingetjes.
Maakt het wel lastiger als ze niet voor een heel jaar ook verhuren
Dat lijkt mij heerlijk!quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
och ze zit hier nu steeds vier maanden, is ook best ok toch?
ik ben ook wel jaloers. Met mijn baan als docent heb ik niet eens de mogelijkheid vier weken hier te zitten in de winter...quote:
nee, beiden hebben geen eigen huis en niet genoeg eigen geld.quote:
Dan is dat geen optie inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2018 23:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
nee, beiden hebben geen eigen huis en niet genoeg eigen geld.
Hypotheek krijgen ze niet meer op hun leeftijd.
En mijn moeder is (dom!) niet bereid er een te kopen en hen er in te laten wonen... Voor een gangbare prijs... Met aftrek gift...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |