abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 januari 2019 @ 18:03:43 #201
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184576922
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 17:32 schreef maily het volgende:

[..]

Waarom? Heeft ze nog een baan naast de kinderen?
Je weet toch dat je slapeloze nachten hebt met kleine kinderen?
Dus dan is het oke dat je man het erg druk heeft, vele nachten van huis is en daarmee ook niet wil minderen?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker woensdag 23 januari 2019 @ 18:06:01 #202
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184576968
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:03 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dus dan is het oke dat je man het erg druk heeft, vele nachten van huis is en daarmee ook niet wil minderen?
Nee is niet oke. Maar als hij niet wil minderen zal het huwelijk inderdaad klappen .... of ze nemen een nanny in dienst ....
pi_184577222
Vreemd. Dj'en doe je niet van 10.00 tot 15.00 uur. Dat gebeurt 's avonds/'s nachts. Er moet toch brood op de plank komen. En als ze uit elkaar gaan, dan wordt het wel beter voor haar?
pi_184578232
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 17:48 schreef vencodark het volgende:
Jammer hoor. Zeker met een dochtertje van 5 maanden. Ik weet er uiteraard het fijne niet van maar crisis na het krijgen van een baby is toch niet heel bijzonder? Althans: problemen en gedoe lijken mij niet bijzonder.
Het eerste jaar met een baby kan bijzonder pittig zijn en dan is het soms even doorbikkelen ja.
Niet te snel opgeven hoor (of je moet het echt gigantisch verkloten). :P
Van wat ik begrijp is zij eerst zwanger geraakt en daarna is zijn tweede (derde?vierde?) carrière omhoog geschoten. Vermoed niet dat het in de pittigheid van het eerste jaar zit, maar in het feit dat je partner er ineens niet is en overdag vast zal slapen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 januari 2019 @ 19:10:06 #205
22592 crew  Ole
pi_184578273
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 15:33 schreef alors het volgende:

[..]

Mijn gedachte ook, maar zulke jonge kinderen, sneu...
zag hem vandaag met zijn dochter in Amstelveen. Hij deed nogal schuw. Logisch ook wel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_184578324
quote:
15s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:20 schreef DavidTwente het volgende:
Vreemd. Dj'en doe je niet van 10.00 tot 15.00 uur. Dat gebeurt 's avonds/'s nachts. Er moet toch brood op de plank komen. En als ze uit elkaar gaan, dan wordt het wel beter voor haar?
Dat is 's nachts ja. En het reizen erbij. En het slapen overdag. Want als je 's nachts niet slaapt, dan moet je overdag opladen. Dus dan heb je niet de tijd om van 10 tot 15 met de kinderen bezig te zijn.

Mijn vermoeden. Zij heeft altijd het brood op de plank gebracht en hij wat aangekloot. En zorgden samen voor het kind. Nu is kind 2 er, en een man die niet thuis is of rust als hij thuis is en niet van plan iets hierin te veranderen. Kan me voorstellen dat zij dan iets minder geamuseerd is en daar problemen over kunnen ontstaan.
pi_184579216
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:03 schreef Mrmime het volgende:
Hij deed ook nog mee aan Robinson tijdens die tweede zwangerschap :{
Vond ik al heel vreemd (en verdacht) trouwens.
  Spellchecker woensdag 23 januari 2019 @ 20:02:08 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184579608
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:03 schreef Mrmime het volgende:
Hij deed ook nog mee aan Robinson tijdens die tweede zwangerschap :{
Dat vind ik bedenkelijk ....
Zou zij hem DE vraag gesteld hebben? :+
pi_184581478
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 17:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het is wel een prima test of je als stel geschikt bent als papa en mama :P
Ja dat dus :X De eerste paar maanden met onze dochter waren echt de ultieme relatietest hier. Maar van wat ik lees in dit interview lijkt hij niet echt water bij de wijn te willen doen om haar bij te staan, het is toch niet meer van deze tijd dat een moeder hoofdzakelijk voor de kinderen zorgt, zeker als ze ook een baan heeft.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 januari 2019 @ 22:12:00 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184582902
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vond ik al heel vreemd (en verdacht) trouwens.
Braboneger had dat ook maar die hadden er vooraf uitgebreid over gepraat of het wel kon
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 23 januari 2019 @ 23:01:36 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184583984
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Braboneger had dat ook maar die hadden er vooraf uitgebreid over gepraat of het wel kon
Zijn vrouw was toch niet hoogzwanger?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184584339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 23:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn vrouw was toch niet hoogzwanger?
Wel zwanger in ieder geval :P

https://www.rtlnieuws.nl/(...)nswijk-door-zwangere
  donderdag 24 januari 2019 @ 00:13:00 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184585376
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 23:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Wel zwanger in ieder geval :P

https://www.rtlnieuws.nl/(...)nswijk-door-zwangere
En zo te zien zijn die baby's een week na elkaar geboren, dus net zo zwanger idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184692671
Hmm deze kon vanochtend nog in "Celebrity bruiloften" maar nu hier:

quote:
Op de dag dat ze aan Privé vertellen uit te kijken naar de bruiloft in Portugal, laat acteur Everon Jackson Hooi vandaag weten alsnog een streep te zetten door hun mooiste dag.

„Met heel veel pijn en verdriet in mijn hart wil ik jullie mededelen dat Jozua en ik uit elkaar zijn.” Voor menigeen komt de breuk als donderslag bij heldere hemel, maar beiden lijken wel op vriendschappelijke wijze uit elkaar te zijn gegaan.



[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 29-01-2019 17:53:27 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 januari 2019 @ 14:33:26 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184692792
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hmm deze kon vanochtend of in "Celebrity bruiloften" maar nu hier:

[..]

lol wat? Ze stonden met een interview in de privé over het huwelijke en nu zijn ze al uit elkaar?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_184693702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 13:04 schreef kvd het volgende:
Saskia Noort en Kluun zijn uit elkaar
Saskia Noort en Kluun hebben relatie verbroken https://www.nu.nl/achterk(...)latie-verbroken.html (via @NUnl)
Vond ze wel bij elkaar passen. Allebei even slechte schrijvers en irritante persoonlijkheden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 29 januari 2019 @ 16:14:43 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184694724
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Vond ze wel bij elkaar passen. Allebei even slechte schrijvers en irritante persoonlijkheden.
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_184695650
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

lol wat? Ze stonden met een interview in de privé over het huwelijke en nu zijn ze al uit elkaar?
Redelijk bizarre timing ja... Ze lijken wel nog bevriend, wat mij altijd doet afvragen of mensen het gevoel van liefde niet ook een beetje overschatten en als het niet meer die primaire wilde verliefdheid is er dan maar een punt achter zetten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 januari 2019 @ 18:43:54 #219
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184697389
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Redelijk bizarre timing ja... Ze lijken wel nog bevriend, wat mij altijd doet afvragen of mensen het gevoel van liefde niet ook een beetje overschatten en als het niet meer die primaire wilde verliefdheid is er dan maar een punt achter zetten.
er moet toch wel iets gebeurd zijn bij zo'n plotselinge ommezwaai
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_184701155
Ze waren ook al lang samen toch?
Kwak
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:38:23 #221
123170 alors
zlata1234
pi_184703098
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 14:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hmm deze kon vanochtend nog in "Celebrity bruiloften" maar nu hier:

[..]

lolwat?

Ik las vanochtend nog een artikel op nu.nl dat hij er zo naar uitkeek en dat hij na 5 jaar al laat vond, over kinderen nadacht... alleen dat hij echt hoefde samenwonen met zij aanstaande man vond ik wel een beetje vreemd, maar ieder zn ding.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_184707690
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 18:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er moet toch wel iets gebeurd zijn bij zo'n plotselinge ommezwaai
Als het zo kort na de verloving is, kan het misschien ook dat zo'n definitieve stap 1 van de mannen of beide toch afschrik. Hetzij door koudwatervrees hetzij doordat de gedachte aan een leven lang samen een reflectief moment bracht. Soms komen onderdrukte twijfels dan juist naar boven.
pi_184708395
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 23:38 schreef alors het volgende:

[..]

lolwat?

Ik las vanochtend nog een artikel op nu.nl dat hij er zo naar uitkeek en dat hij na 5 jaar al laat vond, over kinderen nadacht... alleen dat hij echt hoefde samenwonen met zij aanstaande man vond ik wel een beetje vreemd, maar ieder zn ding.
dit was blijkbaar een oud interview van vorig jaar.
pi_184709997
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 11:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dit was blijkbaar een oud interview van vorig jaar.
volgens de telegraaf zelf is het interview 2 weken geleden afgenomen
pi_184710303
Reactie van Everon. Jozua was in 2018 druk met studeren. Hij met GTST en een onderbroekenlijn. Pittige tijden die ervoor zorgden dat het niet meer ging
https://www.flaironline.n(...)hartig-relatiebreuk/
pi_184711339
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:25 schreef kvd het volgende:
Reactie van Everon. Jozua was in 2018 druk met studeren. Hij met GTST en een onderbroekenlijn. Pittige tijden die ervoor zorgden dat het niet meer ging
https://www.flaironline.n(...)hartig-relatiebreuk/
Zonde, was wel een verdomd knap stel samen O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184944130
Ik heb een sterk vermoeden dat dit huwelijk het eind van het jaar niet gaat halen. Ze schijnen ook in relatietherapie te zitten. Is helemaal prima natuurlijk maar zo snel...

quote:
Hailey Baldwin: Mijn huwelijk met Bieber is niet perfect
Justin Bieber en Hailey Baldwin hebben een boekje open gedaan over hun relatie in Vogue. In het interview vertellen de twintigers, die in september vorig jaar na een romance van twaalf weken in het huwelijksbootje stapten, over de eerste maanden van hun huwelijk. In maart prijken de twee op de cover van het magazine.



Een opvallende uitspraak van het stel is dat Bieber celibatair was toen hij Baldwin in juni 2018 tegen het lijf liep. ,,Dat was wel één van de redenen om te gaan trouwen’’ geeft de zanger toe. ,,Maar de belangrijkste reden was het niet. Toen ik Hailey tegenkwam in juni besefte ik weer hoeveel ik van haar hou en wat een goede invloed ze op mijn leven heeft.’’

Toch gaat het huwelijk van de twee twintigers niet over rozen. Hailey Baldwin, die sinds september door het leven gaat als Hailey Rhode Bieber, benadrukt dat haar huwelijk met Justin niet perfect in. ,,Het huwelijk is moeilijk. Daar moet dit verhaal echt mee beginnen. Ik ga hier niet liegen en zeggen dat het allemaal een magische fantasie is.’’

Dat komt deels omdat er op sociale media veel mensen zijn die hopen dat het huwelijk strandt. ,,Ik heb lang moeten bidden om vrede te kunnen krijgen met onze keuze. Maar uiteindelijk is het iets moois. Justin is mijn beste vriend, en ik hou heel veel van hem.’’

Superfan
Het popidool en het model kennen elkaar al tien jaar en daten drie jaar geleden kortstondig, maar dat liep op niets uit. Het gerucht gaat regelmatig de ronde dat Baldwin een echter Belieber was, een superfan van Justin. Maar dat ontkent ze stellig. ,,Ik vond hem leuk, meer was het niet. Ik was geen gillende fan.’’

Het is ruim twee jaar geleden dat de populaire Justin Bieber met een journalist ging zitten voor een lang interview. Toen deed hij dat naar aanleiding van zijn vierde, en daarmee meest recente, album Purpose.

pi_184944357
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:25 schreef kvd het volgende:
Reactie van Everon. Jozua was in 2018 druk met studeren. Hij met GTST en een onderbroekenlijn. Pittige tijden die ervoor zorgden dat het niet meer ging
https://www.flaironline.n(...)hartig-relatiebreuk/
Nice, Pittige Tijden benoemen in combi met deze GTST acteur. :P
pi_184944623
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 20:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb een sterk vermoeden dat dit huwelijk het eind van het jaar niet gaat halen. Ze schijnen ook in relatietherapie te zitten. Is helemaal prima natuurlijk maar zo snel...

[..]

Ik vind het ook altijd hilarisch als van die broekies denken de wijsheid in pacht te hebben, “het huwelijk is moeilijk”. Ik gok ook dat dit geen stand gaat houden, als je na zo’n korte tijd al in therapie moet.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_184949587
Ik ben al verbaasd dat ze nog bij elkaar zijn. Maar goed, fijn voor ze natuurlijk. Ik zou ook alle haters het tegendeel willen bewijzen.
  Spellchecker maandag 11 februari 2019 @ 07:34:54 #231
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184949754
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 06:45 schreef Tegan het volgende:
Ik ben al verbaasd dat ze nog bij elkaar zijn. Maar goed, fijn voor ze natuurlijk. Ik zou ook alle haters het tegendeel willen bewijzen.
Ik was al verbaasd dat ze gingen trouwen ....
pi_184949782
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 07:34 schreef maily het volgende:

[..]

Ik was al verbaasd dat ze gingen trouwen ....
Voor sommige celebs is dat gewoon een publiciteitsstunt. Eerst groots verloven, dat uitmelken, dan trouwen. Zeker met opmerkelijke leeftijd of leeftijdsverschil is succes.
pi_184950838
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 07:41 schreef Tegan het volgende:

[..]

Voor sommige celebs is dat gewoon een publiciteitsstunt. Eerst groots verloven, dat uitmelken, dan trouwen. Zeker met opmerkelijke leeftijd of leeftijdsverschil is succes.
Nu zei hij zelf ook dat 1 van de redenen om al te trouwen is vanwege zijn celibaire houding op dat moment. Dan kan je natuurlijk niet van bil als je niet getrouwd bent. :+
pi_184951418
:{
quote:
Justin en Hailey Bieber zijn sinds september vorig jaar gelukkig getrouwd. Daarvoor waren ze sinds een paar maanden weer terug bij elkaar. Benieuwd wat Justin Bieber in de tussentijd uitspookte? Of beter gezegd: met wie hij iets uitspookte? Het antwoord is simpel: met niemand.

Celibatair
In een interview met Vogue vertelt Justin dat hij voor Hailey een jaar lang celibatair heeft geleefd. Oftewel: geen sex voor het huwelijk. Pas toen hij en Hailey getrouwd waren, deelde hij (weer) het bed met Hailey.

Sexverslaving
Justin vertelt dat hij “een behoorlijk sexprobleem” had. Daarom besloot hij een jaar lang het bed met niemand te delen. “God vraagt ons geen sex te hebben, om ons de pijn ervan te besparen. Ik denk dat sex veel pijn kan veroorzaken,” begint Justin.

Hij gaat verder: “Soms gaan mensen met elkaar naar bed omdat ze zichzelf niet goed genoeg vinden, omdat ze geen eigenwaarde hebben. Vrouwen en mannen doen dat soms.”

Beter voor zijn ziel
De zanger legt uit waarom het hem beter leek om geen sex voor het huwelijk te hebben. “Ik wilde mezelf op deze manier opnieuw aan God wijden, omdat ik dacht dat dat beter was voor mijn ziel. Ik geloof dat God me ter beloning Hailey gegeven heeft,” aldus Justin. “Er zijn voordelen. Goed gedrag wordt beloond.”

Snel getrouwd
Wat wij ons meteen afvragen: verklaart dit waarom Justin en Hailey vrij snel nadat ze weer samen waren besloten te trouwen? Justin geeft toe van wel. “Toen ik haar afgelopen juni zag, was ik vergeten hoe veel ik van haar hield, hoe veel ik haar miste en hoe ze een positieve invloed op mijn leven had,” aldus Justin.
pi_184992492
Joy Beune schijnt de nieuwe vlam van Kjeld Nuis te zijn.

http://joybeune.nl
pi_184992657
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Joy Beune schijnt de nieuwe vlam van Kjeld Nuis te zijn.

http://joybeune.nl
scheelt maar 10 jaar :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 februari 2019 @ 15:06:07 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_184993266
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Joy Beune schijnt de nieuwe vlam van Kjeld Nuis te zijn.

http://joybeune.nl
Kjeld heeft goed op Koen Verweij gelet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_184994395
Ach wat een joy.. Op je 18e stiefmoeder worden. Wel een leuke Twentse deerne om te zien.
Alius aliud dicit
  woensdag 13 februari 2019 @ 16:41:51 #239
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_184994623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:17 schreef letmehearyouscream het volgende:
Joy Beune schijnt de nieuwe vlam van Kjeld Nuis te zijn.

http://joybeune.nl
Voor de goede gesprekken, uiteraard.

Treurig vooral voor ex en kind.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_185010999
Over Kjeld Nuis:

""Ook Jill is niet te spreken over hoe er met de breuk om wordt gegaan en laat eindelijk van zich horen. „Ik heb mij uit de media willen houden maar het blijft maar op mij afkomen en op deze manier krijgt mijn gezin geen rust. De breuk kwam erg plots. Voor mij blijft het gissen wat de reden is en dat is erg zwaar. Dat de media blijft zoeken naar een reden vind ik begrijpelijk maar absoluut niet oké op wat voor manier dit gebeurt.”

(Bron Telegraaf!
https://www.telegraaf.nl/(...)e&utm_medium=organic)

Als dit waar is..dat is toch wreed?? Ze weet niet eens de reden van de breuk !?
Terwijl ze samen een kind hebben

Maar goed ..Telegraaf.. miss heeft ze dat niet gezegd
pi_185011069
T is roddel en achterklap natuurlijk, maar Nuijs wordt er niet echt sympathieker op voor mij.
Kwak
  donderdag 14 februari 2019 @ 12:16:40 #242
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_185011099
Een lul die zijn lul achterna gaat.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 14 februari 2019 @ 12:40:51 #243
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_185011464
Sowieso #teamjill

Valt hier nog een gate uit te peuren?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 februari 2019 @ 12:48:43 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_185011587
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 12:08 schreef velden het volgende:
Over Kjeld Nuis:

""Ook Jill is niet te spreken over hoe er met de breuk om wordt gegaan en laat eindelijk van zich horen. „Ik heb mij uit de media willen houden maar het blijft maar op mij afkomen en op deze manier krijgt mijn gezin geen rust. De breuk kwam erg plots. Voor mij blijft het gissen wat de reden is en dat is erg zwaar. Dat de media blijft zoeken naar een reden vind ik begrijpelijk maar absoluut niet oké op wat voor manier dit gebeurt.”

(Bron Telegraaf!
https://www.telegraaf.nl/(...)e&utm_medium=organic)

Als dit waar is..dat is toch wreed?? Ze weet niet eens de reden van de breuk !?
Terwijl ze samen een kind hebben

Maar goed ..Telegraaf.. miss heeft ze dat niet gezegd
Dit is natuurlijk ook de manier om er zelf goed uit te komen in de media. Kan allemaal net zo goed spel zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_185012643
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 12:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk ook de manier om er zelf goed uit te komen in de media. Kan allemaal net zo goed spel zijn.
Kan. Ik ken hen beide niet echt, behalve het nieuws rondom hun. Maar gebaseerd op hun ‘verklaringen’ en uitstraling ga ik voor team Jill. :P
pi_185129443
2 in 1 bericht.

Lady Gaga heeft haar verloving verbroken.

Tristan van Khloé K zou wéér zijn vreemdgegaan (met de BFF van Kylie J) en zou nu wel de deur zijn gewezen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 20 februari 2019 @ 17:53:52 #247
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185129627
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:47 schreef kvd het volgende:
2 in 1 bericht.

Lady Gaga heeft haar verloving verbroken.

Tristan van Khloé K zou wéér zijn vreemdgegaan (met de BFF van Kylie J) en zou nu wel de deur zijn gewezen
Tja, in haar geval was ze ook wel echt debiel om hem te vergeven. Je verwacht dat 'ie na vijf vrouwen tijdens je zwangerschap nu ineens wel loyaal zou zijn?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 20 februari 2019 @ 17:55:53 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_185129669
W.b. Gaga gaan er geruchten dat ze een stel is met Bradley Cooper en;

quote:
naar verluidt gaan Bradley Cooper (BC) en Gaga samen naar de Oscars aankomende zondag. Als elkaars date. Dat zijn vooralsnog alleen nog geruchten, zondag weten we meer.
Maar goed, meneer heeft nog een relatie dus ik vraag me af hoe dat zou moeten gaan dan, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_185140260
Pfoe dan ben je rond de 40 en al twee keer gescheiden....

quote:
Birgit Schuurman en Arne Toonen gaan na ruim tien jaar huwelijk uit elkaar. Dat hebben zij donderdag via hun agenten bekendgemaakt.

„We hebben samen besloten om niet meer als geliefden door het leven te gaan maar als goede vrienden en trotse, liefhebbende ouders van ons zoontje Chico”, meldt het koppel in een korte verklaring. „Deze keuze is volledig in liefde en respect voor elkaar gemaakt en we gunnen elkaar alle geluk van de wereld.”


Schuurman en Toonen beklemtonen verder geen mededelingen over de breuk te doen. Het tweetal trouwde in juli 2008.

Birgit Schuurman had als actrice rollen in een aantal films van Toonen, zoals Dik Trom, Black Out en De Boskampi’s. Momenteel is zij bezig met de opnamen van Meisje van Plezier 2 (Videoland) en is zij dit voorjaar te zien in de theatervoorstelling De Gevangenis Monologen 2. Toonen werkt momenteel aan Baantjer: Het Begin, de prequel op de succesvolle RTL-serie over inspecteur De Cock. Deze film is half april in de bioscopen te zien.
pi_185140293
quote:
5s.gif Op woensdag 20 februari 2019 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
W.b. Gaga gaan er geruchten dat ze een stel is met Bradley Cooper en;

[..]

Maar goed, meneer heeft nog een relatie dus ik vraag me af hoe dat zou moeten gaan dan, :').
Op de foto’s zie je van hun zag bij andere evenementen straalde zij wel hevige interesse uit naar hem toe ja, zou me niks verbazen. Wel triest voor zijn vriendin en kindje.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')