Alleen nog maar positieve dingen over gehoordquote:Op maandag 24 december 2018 17:40 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond maar naar de bioscoop. Bohemian rhapsody kijken.Ben wel benieuwd of dat nou echt zo'n toffe film is, alhoewel dat bijna niet anders kan met de muziek van Queen.
Oh daar heb je de zure zeikerd weerquote:Op maandag 24 december 2018 17:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde met een 'Bohemian Rhapsody was mwa' comment komen, maar onderhand ben ik echt een beetje de zure zeikerd geworden hier, als het om films gaat
Hoe vind je de Sound of Music?quote:Op maandag 24 december 2018 17:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik wilde met een 'Bohemian Rhapsody was mwa' comment komen, maar onderhand ben ik echt een beetje de zure zeikerd geworden hier, als het om films gaat
Mamááá, just lost my watch... lalallaalalaaquote:Op maandag 24 december 2018 17:46 schreef ato het volgende:
[..]
Oh daar heb je de zure zeikerd weer![]()
Het is een geniaal nummer, maar voor mij zijn er beter nummers.
Ik ben benieuwd of het nou juist rustig is in de bioscoop op Kerstavond, of juist superdruk.quote:Op maandag 24 december 2018 17:40 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond maar naar de bioscoop. Bohemian rhapsody kijken.Ben wel benieuwd of dat nou echt zo'n toffe film is, alhoewel dat bijna niet anders kan met de muziek van Queen.
Bijna 18quote:Op maandag 24 december 2018 18:04 schreef Dave het volgende:
Want er wordt natuurlijk weer door 15 miljoen mensen op dit hele kleine stukje aarde naar de AYNIL-kerstspecial gekeken.
Heftig. Druk. Mooie foto's. Mooie muziek. En nog wat dingen die ik liever keertje live vertel.quote:
Nog nooit gezien, maar ik denk dat er weer behoorlijke kijkcijfers gaan komen jaquote:Op maandag 24 december 2018 18:04 schreef Dave het volgende:
Want er wordt natuurlijk weer door 15 miljoen mensen op dit hele kleine stukje aarde naar de AYNIL-kerstspecial gekeken.
pfieuw.. als je SOM zou hebben afgekraakt..quote:Op maandag 24 december 2018 17:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De eerste helft wel oke, de tweede helft duurtlang.
Ik heb de Franse liedjes nog niet gehoord, maar ben nu wel benieuwd! Vaak als jij een nummer mooi vindt, dan vind ik dat ook.quote:Op maandag 24 december 2018 19:13 schreef Greys het volgende:
Ik heb met één van de voorrondeliedjes van Frankrijk een lichte obsessie. Nog niet zo erg als toen met Salvador (en dat wordt het waarschijnlijk ook niet hoor) maar de melodie zit echt dagenlang in m'n hoofd. Zo mooi
Oh ik ben benieuwd, bedoel je die Franse dame?quote:Op maandag 24 december 2018 19:13 schreef Greys het volgende:
Ik heb met één van de voorrondeliedjes van Frankrijk een lichte obsessie. Nog niet zo erg als toen met Salvador (en dat wordt het waarschijnlijk ook niet hoor) maar de melodie zit echt dagenlang in m'n hoofd. Zo mooi
De melodie vind ik echt betoverend mooi zo met die piano.quote:Op maandag 24 december 2018 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb de Franse liedjes nog niet gehoord, maar ben nu wel benieuwd! Vaak als jij een nummer mooi vindt, dan vind ik dat ook.
Over vijf minuten heb je een nieuwe kans om m te zienquote:Op maandag 24 december 2018 19:28 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb de sound of music nog nooit gezien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |