Jij pakt een winkelwagentje voor alleen condooms?quote:Op maandag 24 december 2018 15:09 schreef Dave het volgende:
Het was vanochtend al lekker 'gezellig' winkelwagentjes-file-rijden in de supermarkt. Gelukkig hoefde ik nog maar een paar kleine (algemene) dingen, condooms enzo.
Iedereen geheel vegetarische kerst omdat er twee geen vlees eten? Dat is wel schappelijk van de andere vijfquote:Op maandag 24 december 2018 17:12 schreef MaGNeT het volgende:
Omdat er 2 van de 7 geen vlees eten geheel vegetarisch dit jaar, ben benieuwd
Met een karretje door de paden was ook niet altijd heel praktisch. Ergens op de kop van een schap neerzetten en dan halen ging vaak makkelijker idd.quote:Op maandag 24 december 2018 17:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij het inkopen doen gisteren heb ik af en toe ook mijn mandje neergezet om een of twee paden verderop alleen te halen wat ik daar wilde hebben. Dat scheelde al tijd, kan me voorstellen dat het anders nog erger is.
Ik ga zo nog even de supermarkt in. Kijken wat er van over is
Ik heb zo'n vermoeden dat Dave helemaal geen condooms heeft gekochtquote:Op maandag 24 december 2018 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij pakt een winkelwagentje voor alleen condooms?![]()
Ah, ja, ik geef niet zoveel om vlees en voor de rest is het blijkbaar ook niet zo'n probleem. Voor m'n huisdieren is het noodzakelijk (obligaat carnivoor)quote:Op maandag 24 december 2018 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen geheel vegetarische kerst omdat er twee geen vlees eten? Dat is wel schappelijk van de andere vijfEn zal ongetwijfeld alsnog lekker zijn.
Die moet weer een nieuw horloge kopen denk ikquote:Op maandag 24 december 2018 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Dave helemaal geen condooms heeft gekocht
Zal wel een Condorloge worden.quote:Op maandag 24 december 2018 17:25 schreef ato het volgende:
[..]
Die moet weer een nieuw horloge kopen denk ik
Hehe, goed gedacht.quote:Op maandag 24 december 2018 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Dave helemaal geen condooms heeft gekocht
Hoeveel horloges ben je kwijt geraakt in je leven, beste Dave?quote:
Ze gilt echt de hele boel bij elkaar als ik niet snel genoeg de winkel in loop, en sleurt mij dan ook gelijk naar de schappen met speeltjes. En heeft ze een speeltje uitgezocht dan wil mevrouw ook gelijk weer naar huis. Dus eigenlijk is het niet te doen, want oh het is zo'n verwend nest. En dan sta je bij de kassa te wachten, is er altijd wel iemand die haar wil aaien, nou dat moet je dan niet doen als ze een speeltje in haar bekje heeft. Zucht het is echt een rampenplan Senna en een dierenwinkel, maar ja eens in de zoveel tijd mag ze mee naar de dierenwinkel, en de andere tijd ga ik lekker alleen want met zo'n drama queen…...quote:Op maandag 24 december 2018 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief dat Senna zelf iets mag uitzoeken
quote:Op maandag 24 december 2018 17:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb gisteren nog de gevaren gezien van het dragen van een horloge bij het vullen van een gigantische kalkoen. Wat een gedoe!
quote:Op maandag 24 december 2018 17:32 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ze gilt echt de hele boel bij elkaar als ik niet snel genoeg de winkel in loop, en sleurt mij dan ook gelijk naar de schappen met speeltjes. En heeft ze een speeltje uitgezocht dan wil mevrouw ook gelijk weer naar huis. Dus eigenlijk is het niet te doen, want oh het is zo'n verwend nest. En dan sta je bij de kassa te wachten, is er altijd wel iemand die haar wil aaien, nou dat moet je dan niet doen als ze een speeltje in haar bekje heeft. Zucht het is echt een rampenplan Senna en een dierenwinkel, maar ja eens in de zoveel tijd mag ze mee naar de dierenwinkel, en de andere tijd ga ik lekker alleen want met zo'n drama queen…...
quote:Op maandag 24 december 2018 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Van m'n bloeddruk mag ik hier niet naar kijken.
Dramaqueens mogen er ook zijnquote:Op maandag 24 december 2018 17:32 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ze gilt echt de hele boel bij elkaar als ik niet snel genoeg de winkel in loop, en sleurt mij dan ook gelijk naar de schappen met speeltjes. En heeft ze een speeltje uitgezocht dan wil mevrouw ook gelijk weer naar huis. Dus eigenlijk is het niet te doen, want oh het is zo'n verwend nest. En dan sta je bij de kassa te wachten, is er altijd wel iemand die haar wil aaien, nou dat moet je dan niet doen als ze een speeltje in haar bekje heeft. Zucht het is echt een rampenplan Senna en een dierenwinkel, maar ja eens in de zoveel tijd mag ze mee naar de dierenwinkel, en de andere tijd ga ik lekker alleen want met zo'n drama queen…...
Oh ik vind het heerlijk hoor als ze zo lekker eigenwijs zijn, herken ik mijzelf inquote:Op maandag 24 december 2018 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dramaqueens mogen er ook zijn
(vertel ik mezelf ook altijd maar..)
Geen enkele, en jij beste ato?quote:Op maandag 24 december 2018 17:30 schreef ato het volgende:
[..]
Hoeveel horloges ben je kwijt geraakt in je leven, beste Dave?
Duuurt te laaaahaaahaaaaaang.quote:
Bril-jant!quote:Op maandag 24 december 2018 17:28 schreef MaGNeT het volgende:
Daarom draag ik geen horloge, kan je 'm ook niet vergeten.
Lijkt mij een mooie film, alleen mijn oren kunnen zo slecht tegen het geluid.quote:Op maandag 24 december 2018 17:40 schreef ijs_beer het volgende:
Vanavond maar naar de bioscoop. Bohemian rhapsody kijken.Ben wel benieuwd of dat nou echt zo'n toffe film is, alhoewel dat bijna niet anders kan met de muziek van Queen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |