abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 14:00:27 #226
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183939911
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 13:24 schreef Guanabana het volgende:
Nou, ik kan ook meedoen met een kapperverhaal:

ik ben na een uur wachten maar weer onverrichter zake vertrokken :')
De dag voor kerst is bij de kapper vragen voo problemen. :P _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 24 december 2018 @ 14:35:36 #227
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183940493
Wat een stress en paniek in die AH zeg, om je kapot te lachen. _O-

Mensen met ellenlange lijsten en complete paniek in de ogen als er iets uitverkocht blijkt.
Schappen vol vers fuit, staat er een met een trillipje bijna te janken omdat er geen verse bramen meer zijn. Kom op zeg. _O-

Echt, de dag voor kerst naar de supermarkt = top entertainment. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_183940647
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2018 14:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

De dag voor kerst is bij de kapper vragen voo problemen. :P _O-
Ja wellicht was ik ook wat naïef daarin, maar ik had uiteraard gewoon een afspraak. Ze waren gewoon mega onderbezet. Toen hield ik het maar voor gezien na een uur omdat het misschien nog wel een uur ging duren, dat ging me te ver.
Koel en donker bewaren
pi_183940670
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2018 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een stress en paniek in die AH zeg, om je kapot te lachen. _O-

Mensen met ellenlange lijsten en complete paniek in de ogen als er iets uitverkocht blijkt.
Schappen vol vers fuit, staat er een met een trillipje bijna te janken omdat er geen verse bramen meer zijn. Kom op zeg. _O-

Echt, de dag voor kerst naar de supermarkt = top entertainment. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen maken zichzelf knettergek. Kerst draait alleen nog maar om eten en [insert allerlei cliché maatschappijkritiek]
Koel en donker bewaren
pi_183940920
Wat ben ik blij dat ik alle boodschappen thuis heb laten bezorgen (doe ik sowieso elke maand). Ik moest vanmorgen alleen nog even naar de dierenwinkel. Het is mooi weer dus met Senna er naar toe gelopen (is toch gauw een half uur lopen). In de dierenwinkel was het rustig (alhoewel het met Senna in een dierenwinkel nooit rustig is, al die speeltjes, en ja ze mag er dan altijd eentje uitzoeken, dus gekkenhuis) maar de terugweg heb ik een andere route genomen omdat ik dan door het park kan lopen en kwam toen langs de AH XL, daar loopt een blauw geschilderd pad van de parkeerplaats naar de winkel, jeetje ze hadden er wel een verkeersregelaar neer kunnen zetten, het was zo druk met verdwaasde mensen met volle karretjes dat je nauwelijks het blauwe pad over kon steken. Wat een gekkenhuis, en dan staat er met grote letters dat de winkel op 2e Kerstdag gewoon open is. :)
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 15:03:27 #231
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183940947
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 14:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja wellicht was ik ook wat naïef daarin, maar ik had uiteraard gewoon een afspraak. Ze waren gewoon mega onderbezet. Toen hield ik het maar voor gezien na een uur omdat het misschien nog wel een uur ging duren, dat ging me te ver.
Oh met een afspraak is anders ja! Dan is t gewoon beroerd van de kapper.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 15:04:18 #232
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183940956
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2018 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een stress en paniek in die AH zeg, om je kapot te lachen. _O-

Mensen met ellenlange lijsten en complete paniek in de ogen als er iets uitverkocht blijkt.
Schappen vol vers fuit, staat er een met een trillipje bijna te janken omdat er geen verse bramen meer zijn. Kom op zeg. _O-

Echt, de dag voor kerst naar de supermarkt = top entertainment. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 24 december 2018 @ 15:09:15 #233
39237 crew  H_T
2733
pi_183941047
Een supermarkt hier in de buurt is zelfs morgen gewoon open :o Wel korter dan normaal, maar toch
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 24 december 2018 @ 15:09:33 #234
2681 Dave
Aardig op drave
pi_183941057
Het was vanochtend al lekker 'gezellig' winkelwagentjes-file-rijden in de supermarkt. Gelukkig hoefde ik nog maar een paar kleine (algemene) dingen, condooms enzo. Winkelwagens die 'op' zijn, Van die personen die dan een meterslang boodschappenlijstje tevoorschijn toveren... De horror om dat allemaal een dag van te voren nog te moeten doen. En dan de manager tegen een vrouw horen zeggen: "nee mevrouw, daar hoeft u echt niët meer naar te zoeken, dat hebben we niet meer.". Ik dacht dat ze een zenuwinzinking kreeg.
Iemand mijn horloge trouwens gevonden?
:o)
pi_183941424
Ik weet niet of dit al eerder geplaatst is: Raatgever nog even over de ruzie met Waylon, ach ja hij moet nu eenmaal het laatste woord hebben.

https://www.ad.nl/video/d(...)s-uit-de-hand~p60608
pi_183941435
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2018 15:09 schreef Dave het volgende:
Het was vanochtend al lekker 'gezellig' winkelwagentjes-file-rijden in de supermarkt. Gelukkig hoefde ik nog maar een paar kleine (algemene) dingen, condooms enzo. Winkelwagens die 'op' zijn, Van die personen die dan een meterslang boodschappenlijstje tevoorschijn toveren... De horror om dat allemaal een dag van te voren nog te moeten doen. En dan de manager tegen een vrouw horen zeggen: "nee mevrouw, daar hoeft u echt niët meer naar te zoeken, dat hebben we niet meer.". Ik dacht dat ze een zenuwinzinking kreeg.
Iemand mijn horloge trouwens gevonden?
Gelukkig heb je voor die condooms geen winkelwagentje nodig, tenminste...…. ;)
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 15:32:51 #237
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183941455
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 15:30 schreef summer52 het volgende:
Ik weet niet of dit al eerder geplaatst is: Raatgever nog even over de ruzie met Waylon, ach ja hij moet nu eenmaal het laatste woord hebben.

https://www.ad.nl/video/d(...)s-uit-de-hand~p60608
Dat ga ik bewust maar niet kijken aangezien ik dan waarschijnlijk dingen naar Raatgever ga uiten die niet echt kerstig zijn. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_183941474
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2018 15:32 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dat ga ik bewust maar niet kijken aangezien ik dan waarschijnlijk dingen naar Raatgever ga uiten die niet echt kerstig zijn. :')
_O-
  maandag 24 december 2018 @ 16:14:09 #239
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_183942121
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2018 15:09 schreef Dave het volgende:
Het was vanochtend al lekker 'gezellig' winkelwagentjes-file-rijden in de supermarkt. Gelukkig hoefde ik nog maar een paar kleine (algemene) dingen, condooms enzo. Winkelwagens die 'op' zijn, Van die personen die dan een meterslang boodschappenlijstje tevoorschijn toveren... De horror om dat allemaal een dag van te voren nog te moeten doen. En dan de manager tegen een vrouw horen zeggen: "nee mevrouw, daar hoeft u echt niët meer naar te zoeken, dat hebben we niet meer.". Ik dacht dat ze een zenuwinzinking kreeg.
Iemand mijn horloge trouwens gevonden?
:P loeder! Arme meiske laten wachten. Zij staat nu natuurlijk ook voor een schap uitverkochte quinoasalade nadat ze eeuwen op je horloge heeft gepast.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2018 @ 16:45:35 #240
163650 Greys
pi_183942611
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 15:30 schreef summer52 het volgende:
Ik weet niet of dit al eerder geplaatst is: Raatgever nog even over de ruzie met Waylon, ach ja hij moet nu eenmaal het laatste woord hebben.

https://www.ad.nl/video/d(...)s-uit-de-hand~p60608
Van m'n bloeddruk mag ik hier niet naar kijken. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 24 december 2018 @ 17:02:13 #241
368283 ato
pi_183942985
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 11:02 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Neem een sneeuwschep mee. :Y kun je zowel mee schuiven als mee meppen. *O*
Het viel mij mee, laar ik hoef ook niet zoveel. Merry christmas..ho, ho,ho
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 24 december 2018 @ 17:04:57 #242
368283 ato
pi_183943044
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2018 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een stress en paniek in die AH zeg, om je kapot te lachen. _O-

Mensen met ellenlange lijsten en complete paniek in de ogen als er iets uitverkocht blijkt.
Schappen vol vers fuit, staat er een met een trillipje bijna te janken omdat er geen verse bramen meer zijn. Kom op zeg. _O-

Echt, de dag voor kerst naar de supermarkt = top entertainment. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- je had moeten zeggen, morgen weer een nieuwe dag met pruil lip. _O-
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 24 december 2018 @ 17:07:18 #243
368283 ato
pi_183943087
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2018 15:09 schreef Dave het volgende:
Het was vanochtend al lekker 'gezellig' winkelwagentjes-file-rijden in de supermarkt. Gelukkig hoefde ik nog maar een paar kleine (algemene) dingen, condooms enzo. Winkelwagens die 'op' zijn, Van die personen die dan een meterslang boodschappenlijstje tevoorschijn toveren... De horror om dat allemaal een dag van te voren nog te moeten doen. En dan de manager tegen een vrouw horen zeggen: "nee mevrouw, daar hoeft u echt niët meer naar te zoeken, dat hebben we niet meer.". Ik dacht dat ze een zenuwinzinking kreeg.
Iemand mijn horloge trouwens gevonden?
_O-

Ja, maar ik heb het doorverkocht voor een paar condooms.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2018 @ 17:08:43 #244
163650 Greys
pi_183943112
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 15:01 schreef summer52 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik alle boodschappen thuis heb laten bezorgen (doe ik sowieso elke maand). Ik moest vanmorgen alleen nog even naar de dierenwinkel. Het is mooi weer dus met Senna er naar toe gelopen (is toch gauw een half uur lopen). In de dierenwinkel was het rustig (alhoewel het met Senna in een dierenwinkel nooit rustig is, al die speeltjes, en ja ze mag er dan altijd eentje uitzoeken, dus gekkenhuis) maar de terugweg heb ik een andere route genomen omdat ik dan door het park kan lopen en kwam toen langs de AH XL, daar loopt een blauw geschilderd pad van de parkeerplaats naar de winkel, jeetje ze hadden er wel een verkeersregelaar neer kunnen zetten, het was zo druk met verdwaasde mensen met volle karretjes dat je nauwelijks het blauwe pad over kon steken. Wat een gekkenhuis, en dan staat er met grote letters dat de winkel op 2e Kerstdag gewoon open is. :)
Wat lief dat Senna zelf iets mag uitzoeken O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 24 december 2018 @ 17:09:54 #245
39237 crew  H_T
2733
pi_183943140
Zo, Heel Holland Bakt teruggekeken, ik ben weer bij :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2018 @ 17:10:17 #246
163650 Greys
pi_183943145
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2018 15:09 schreef Dave het volgende:
Iemand mijn horloge trouwens gevonden?
_O- _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183943188
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2018 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een stress en paniek in die AH zeg, om je kapot te lachen. _O-

Mensen met ellenlange lijsten en complete paniek in de ogen als er iets uitverkocht blijkt.
Schappen vol vers fuit, staat er een met een trillipje bijna te janken omdat er geen verse bramen meer zijn. Kom op zeg. _O-

Echt, de dag voor kerst naar de supermarkt = top entertainment. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ook nog even met een groepje vrienden de kerstinkopen gedaan in Leeuwarden (Jumbo Cambuurplein). Het idee om met de auto te gaan heb ik ze maar snel uit het hoofd gepraat (ik was er al langsgereden).

Lopend met een paar tassen (dat bleken er 6 te zijn) is dan toch sneller :P

In de supermarkt was het best druk :7
En dan toch nog bejaarden die rustig midden in het gangpad een praatje met elkaar gaan houden 8)7

Maar goed, weer gelukt :) Omdat er 2 van de 7 geen vlees eten geheel vegetarisch dit jaar, ben benieuwd :)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 december 2018 @ 17:15:36 #248
163650 Greys
pi_183943249
Zes tassen :P :D
Voor één kerstdag? Of voor twee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183943274
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 17:15 schreef Greys het volgende:
Zes tassen :P :D
Voor één kerstdag? Of voor twee?
Haha, moest ook nog wat meenemen voor m'n moeder (2e kerstdag) en ze hadden zelf ook nog een gourmetavondje. Maar ik was wel verbaasd over de hoeveelheid. Zat ook een zak aardappelen en frisdrank bij, dan gaat het wel hard natuurlijk :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 24 december 2018 @ 17:17:27 #250
39237 crew  H_T
2733
pi_183943283
Bij het inkopen doen gisteren heb ik af en toe ook mijn mandje neergezet om een of twee paden verderop alleen te halen wat ik daar wilde hebben. Dat scheelde al tijd, kan me voorstellen dat het anders nog erger is.

Ik ga zo nog even de supermarkt in. Kijken wat er van over is :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')