quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:43 schreef Rockfire het volgende:
Ik vind het wel twijfelachtig... Wie zegt dat egoblokje niet 10 verschillende accounts had aangemaakt, eentje per kandidaat? En dan op het allerlaatste moment je aanmelden met het account waar je het meeste kans mee maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het wel twijfelachtig... Wie zegt dat egoblokje niet 10 verschillende accounts had aangemaakt, eentje per kandidaat? En dan op het allerlaatste moment je aanmelden met het account waar je het meeste kans mee maakt
Dan kun je dit volgend jaar met 10 Fok!-accounts doen, ben je er vanaf het begin bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik zal het je sterker vertellen. Ik heb wel 30 accounts aangemaakt, 3 per kandidaat. 3 keer kans op het bordspel uiteindelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit geen deadline op toevoeging aan de poule ofzo, mensen kunnen op ieder moment aanschuiven (vorig jaar ook nog mensen bij de laatste aflevering). Want wat ze in hebben gevuld bij de eerste afleveringen verandert toch niks aan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:29 schreef Amun-Ra het volgende:
[..]
wel jammer dat je zo laat meldt. wat zeggen de voorschriften, Moira
Dat weet je niet. Misschien speelt ze een fanatieke kandidaat en kan ze goed acteren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 17:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar geen zorgen, Merel is toch niet de mol![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Mja, als we een deadline voor de eerste aflevering doen heb je 10 deelnemers.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:04 schreef Peter het volgende:
Kan ik na de bekendmaking ook nog aansluiten?
Volgend jaar wel een deadline stellen
Als egoblokje dit gedaan heeft dan vind ik het wel geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje zuur voor Amun-Ra wanneer Merel de Mol blijkt te zijn...
Om dit soort dingen een volgende keer uit te sluiten is het misschien wel beter een deadline in te stellen tot wanneer je je kan aanmelden.
Dan sluit je een groep uit die niet meteen alle topics kijkt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef libranl het volgende:
[..]
Om dit soort dingen een volgende keer uit te sluiten is het misschien wel beter een deadline in te stellen tot wanneer je je kan aanmelden.
Maar vlak voor de finale nog aanmelden is ook wel twijfelachtig hoor. Nou ja, daar ga ik verder ook niet over.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, als we een deadline voor de eerste aflevering doen heb je 10 deelnemers.
De meesten komen toch echt later binnendruipen omdat ze gaandeweg het seizoen hier mee gaan posten en dan pas zien dat er een poule is.
Die mensen hebben dan ook gewoon al net als iedereen vanaf aflevering 1 de app braaf ingevuld (of niet, maar dan win je sowieso niet, mag je alsnog in de poule tho).
Wat mensen in de app hebben ingevuld verandert niks aan, iemand die vanaf het begin volledig op de juiste mol zit wint, of die nou vroeg of laat aansluit. Snapje
Kloptquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan sluit je een groep uit die niet meteen alle topics kijkt.
Er is ook een stuk vertrouwen nodig natuurlijk.
Kweenie, ik zie niet zo goed wat het uitmaakt dat mensen zich laat nog aanmelden als ze dan pas achter dit topic komen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:36 schreef libranl het volgende:
[..]
Maar vlak voor de finale nog aanmelden is ook wel twijfelachtig hoor. Nou ja, daar ga ik verder ook niet over.Ik weet alleen wel dat ik me voor aflevering 1 had aangemeld en dat er toen al ruim 100 deelnemers waren. Dus slechts 10 deelnemers voor de 1e aflevering valt ook wel een beetje mee
![]()
Kan ik me ook wel voorstellen idd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:10 schreef egoblokje het volgende:
Mja, de issue is hier vooral dat het seizoen al bijna voorbij is. Ik heb dit topic pas net ontdekt dus ik kon me niet eerder aanmelden voor de poule, en nu blijkt dat ik heb gewonnen als Merel de mol is. Als ik geen enkele kans meer zou hebben op winst was er niets aan de hand geweest denk ik
Dus ik snap heel goed dat dit voor sommige mensen niet heel eerlijk aanvoelt, en al helemaal niet voor Amun-Ra, die op winst stond. Mocht het zo zijn dat Merel de mol is en dat ik de winnaar word, zou ik het zelf ook niet heel eerlijk vinden dat ik pas zo laat kwam joinen. Als mensen hier echt problemen mee hebben kan ik dan altijd nog besluiten om mijn bordspel aan Amun-Ra te geven, ik ben echt de moeilijkste niet
En wat betreft multi accountjes: natuurlijk doe ik zoiets niet. Ik post al een tijdje mee in dit subforum en uit mijn posts blijkt wel dat ik al een hele tijd op Merel zit. Gewoon 1 account, heb een pesthekel aan valsspelers
Gewoon meerdere bordspellen uitgevenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen idd.
Het bordspel wordt hoe dan ook drama, want de andere 2 kandidaten hebben meerdere winnaars
als jij de andere even koopt en naar Moira stuurt dan kan dat inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:18 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Gewoon meerdere bordspellen uitgeven![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij de andere even koopt en naar Moira stuurt dan kan dat inderdaad.
Ben al erg dankbaar aan JustGames dat ze dit jaar weer 2 bordspellen voor onze users hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:18 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Gewoon meerdere bordspellen uitgeven![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:35 schreef Meke het volgende:
Enige juiste oplossing: alle mogelijke winnaars moeten samen het bordspel een keertje spelen
Whoehoequote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:03 schreef Moira. het volgende:
Even mogelijke FOK!poule-winnaars voorspellen:
[success]
Als Niels de mol is:
Winnen @:butterflower, @:jcdragon, @:Fred_B en ik (alle 4 maximale aantal punten op Niels), en moeten jullie met z'n 3en vechten om het bordspel (ik heb er al een dus ik hoef 'm dan niet).![]()
Als Sarah de mol is:
Winnen @:Homdeck en @:Sporttv (allebei maximale aantal punten op Sarah), en moeten jullie met z'n 2en vechten om het bordspel.![]()
Als Merel de mol is:
Wint @:Amun-Ra (maximale aantal punten en verder de meeste punten op Merel ingezet dus de hoogste molbonus van allen die bij de finale op Merel zitten), dus jij hoeft dan niet te vechten en krijgt gewoon het bordspel[/success]
Je kan zowel voor de finale als voor de ontknoping je punten inzetten. Dus het kan nog 2 keer inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:34 schreef Mothra het volgende:
Iemand een idee of we nog één of twee keer onze punten kunnen inzetten? Zaterdag is de 'finale', maar de bekendmaking is natuurlijk een week later.
Kunnen we dan nog tweemaal in de WIDM app punten inzetten? Wel handig om te weten ivm het verdubbelen van je eerder ingezette punten op de mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |