abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185278676
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 16:43 schreef Rockfire het volgende:
Ik vind het wel twijfelachtig... Wie zegt dat egoblokje niet 10 verschillende accounts had aangemaakt, eentje per kandidaat? En dan op het allerlaatste moment je aanmelden met het account waar je het meeste kans mee maakt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
  Moderator woensdag 27 februari 2019 @ 16:49:35 #277
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_185278732
quote:
Ik vind het wel twijfelachtig... Wie zegt dat egoblokje niet 10 verschillende accounts had aangemaakt, eentje per kandidaat? En dan op het allerlaatste moment je aanmelden met het account waar je het meeste kans mee maakt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je dit volgend jaar met 10 Fok!-accounts doen, ben je er vanaf het begin bij :7
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_185279573
quote:

SPOILER
Ik zal het je sterker vertellen. Ik heb wel 30 accounts aangemaakt, 3 per kandidaat. 3 keer kans op het bordspel uiteindelijk! :s) :s)

SPOILER
  PR en moderator woensdag 27 februari 2019 @ 17:56:18 #279
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_185279919
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:29 schreef Amun-Ra het volgende:

[..]

wel jammer dat je zo laat meldt. wat zeggen de voorschriften, Moira :')
Er zit geen deadline op toevoeging aan de poule ofzo, mensen kunnen op ieder moment aanschuiven (vorig jaar ook nog mensen bij de laatste aflevering). Want wat ze in hebben gevuld bij de eerste afleveringen verandert toch niks aan.

Het is alleen wel een beetje zuur voor jou als Merel de mol blijkt te zijn net nadat ik ff zat te checken wie in welk geval zou winnen _O-

Maar geen zorgen, Merel is toch niet de mol :* :D
Fuck the EBU.
pi_185280069
Kan ik na de bekendmaking ook nog aansluiten? :P
;)
Volgend jaar wel een deadline stellen :Y
dag
  woensdag 27 februari 2019 @ 18:06:12 #281
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_185280097
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar geen zorgen, Merel is toch niet de mol :* :D
Dat weet je niet. Misschien speelt ze een fanatieke kandidaat en kan ze goed acteren. :P

SPOILER
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  PR en moderator woensdag 27 februari 2019 @ 18:24:21 #282
288245 crew  Moira
pi_185280395
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:04 schreef Peter het volgende:
Kan ik na de bekendmaking ook nog aansluiten? :P
;)
Volgend jaar wel een deadline stellen :Y
Mja, als we een deadline voor de eerste aflevering doen heb je 10 deelnemers.

De meesten komen toch echt later binnendruipen omdat ze gaandeweg het seizoen hier mee gaan posten en dan pas zien dat er een poule is.
Die mensen hebben dan ook gewoon al net als iedereen vanaf aflevering 1 de app braaf ingevuld (of niet, maar dan win je sowieso niet, mag je alsnog in de poule tho).
Wat mensen in de app hebben ingevuld verandert niks aan, iemand die vanaf het begin volledig op de juiste mol zit wint, of die nou vroeg of laat aansluit. Snapje
Fuck the EBU.
pi_185280553
quote:

SPOILER
Als egoblokje dit gedaan heeft dan vind ik het wel geniaal _O- Wel een beetje zuur voor Amun-Ra wanneer Merel de Mol blijkt te zijn...

Om dit soort dingen een volgende keer uit te sluiten is het misschien wel beter een deadline in te stellen tot wanneer je je kan aanmelden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 27 februari 2019 @ 18:35:27 #284
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185280634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:31 schreef libranl het volgende:

[..]

Om dit soort dingen een volgende keer uit te sluiten is het misschien wel beter een deadline in te stellen tot wanneer je je kan aanmelden.
Dan sluit je een groep uit die niet meteen alle topics kijkt.

Er is ook een stuk vertrouwen nodig natuurlijk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185280660
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mja, als we een deadline voor de eerste aflevering doen heb je 10 deelnemers.

De meesten komen toch echt later binnendruipen omdat ze gaandeweg het seizoen hier mee gaan posten en dan pas zien dat er een poule is.
Die mensen hebben dan ook gewoon al net als iedereen vanaf aflevering 1 de app braaf ingevuld (of niet, maar dan win je sowieso niet, mag je alsnog in de poule tho).
Wat mensen in de app hebben ingevuld verandert niks aan, iemand die vanaf het begin volledig op de juiste mol zit wint, of die nou vroeg of laat aansluit. Snapje
Maar vlak voor de finale nog aanmelden is ook wel twijfelachtig hoor. Nou ja, daar ga ik verder ook niet over. :) Ik weet alleen wel dat ik me voor aflevering 1 had aangemeld en dat er toen al ruim 100 deelnemers waren. Dus slechts 10 deelnemers voor de 1e aflevering valt ook wel een beetje mee ;) :P
pi_185280707
quote:
99s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:35 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dan sluit je een groep uit die niet meteen alle topics kijkt.

Er is ook een stuk vertrouwen nodig natuurlijk.
Klopt ^O^
  PR en moderator woensdag 27 februari 2019 @ 18:41:04 #287
288245 crew  Moira
pi_185280759
Je kunt per FOK!account toch maar 1 app-account aanmelden (aangezien ik dat bijhoud in de OP en verder heb ik in DM de usernames van mensen die dat liever niet in de OP wilden hebben), dus daar wordt zicht op gehouden.
Als daar misbruik van gemaakt wordt door ook met kloontjes aan te melden (waar ik geen zicht op heb) is het heel simpel, dan regel ik er ook gewoon geen prijs meer voor. Maar heb niet het idee dat wij MOL’ers zo zijn.

En wat mensen in de app invullen kun je achteraf toch niks aan veranderen, dat heeft iedereen voor de betreffende aflevering zelf in moeten vullen.
Da’s juist het mooie aan de app, dat dat niet beïnvloedbaar of veranderbaar is.

Belangrijkste punt, als mensen tot de laatste aflevering kunnen aanmelden zoals altijd al, is dat ik dus niet alvast een tussenstandje moet gaan maken uit vrees om mensen blij te maken met een dooie mus als er toch nog iemand aanschuift die met een betere score zou eindigen :@ :@
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 27 februari 2019 @ 18:46:48 #288
288245 crew  Moira
pi_185280888
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:36 schreef libranl het volgende:

[..]

Maar vlak voor de finale nog aanmelden is ook wel twijfelachtig hoor. Nou ja, daar ga ik verder ook niet over. :) Ik weet alleen wel dat ik me voor aflevering 1 had aangemeld en dat er toen al ruim 100 deelnemers waren. Dus slechts 10 deelnemers voor de 1e aflevering valt ook wel een beetje mee ;) :P
Kweenie, ik zie niet zo goed wat het uitmaakt dat mensen zich laat nog aanmelden als ze dan pas achter dit topic komen.

Ja ok, ik overdreef een beetje :@ terugscrollen leert dat er voor de eerste aflevering 80 deelnemers waren. Daar heb ik ook wel wat moeite voor gedaan (hier rondspammen dat men mee moest doen, linkje als aankondiging boven heel het forum laten zetten en een FP-artikel om mensen erop te wijzen).
Maar ik vind dat toch wel een verschil met de 150 die we nu hebben, aangevuld met mensen die zich gedurende de afleveringen nog hebben aangemeld.

Die mensen hebben evengoed vanaf het begin braaf hun verdachten ingevuld in de app. En posten evengoed leuk mee in dit forum.
Ook die mensen verdienen een prijs als ze vanaf het begin af aan al de mol juist hebben, toch?
Althans, daar regel ik het voor.
Fuck the EBU.
pi_185281355
Mja, de issue is hier vooral dat het seizoen al bijna voorbij is. Ik heb dit topic pas net ontdekt dus ik kon me niet eerder aanmelden voor de poule, en nu blijkt dat ik heb gewonnen als Merel de mol is. Als ik geen enkele kans meer zou hebben op winst was er niets aan de hand geweest denk ik :)

Dus ik snap heel goed dat dit voor sommige mensen niet heel eerlijk aanvoelt, en al helemaal niet voor Amun-Ra, die op winst stond. Mocht het zo zijn dat Merel de mol is en dat ik de winnaar word, zou ik het zelf ook niet heel eerlijk vinden dat ik pas zo laat kwam joinen. Als mensen hier echt problemen mee hebben kan ik dan altijd nog besluiten om mijn bordspel aan Amun-Ra te geven, ik ben echt de moeilijkste niet ;)

En wat betreft multi accountjes: natuurlijk doe ik zoiets niet. Ik post al een tijdje mee in dit subforum en uit mijn posts blijkt wel dat ik al een hele tijd op Merel zit. Gewoon 1 account, heb een pesthekel aan valsspelers :D
  PR en moderator woensdag 27 februari 2019 @ 19:15:29 #290
288245 crew  Moira
pi_185281468
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:10 schreef egoblokje het volgende:
Mja, de issue is hier vooral dat het seizoen al bijna voorbij is. Ik heb dit topic pas net ontdekt dus ik kon me niet eerder aanmelden voor de poule, en nu blijkt dat ik heb gewonnen als Merel de mol is. Als ik geen enkele kans meer zou hebben op winst was er niets aan de hand geweest denk ik :)

Dus ik snap heel goed dat dit voor sommige mensen niet heel eerlijk aanvoelt, en al helemaal niet voor Amun-Ra, die op winst stond. Mocht het zo zijn dat Merel de mol is en dat ik de winnaar word, zou ik het zelf ook niet heel eerlijk vinden dat ik pas zo laat kwam joinen. Als mensen hier echt problemen mee hebben kan ik dan altijd nog besluiten om mijn bordspel aan Amun-Ra te geven, ik ben echt de moeilijkste niet ;)

En wat betreft multi accountjes: natuurlijk doe ik zoiets niet. Ik post al een tijdje mee in dit subforum en uit mijn posts blijkt wel dat ik al een hele tijd op Merel zit. Gewoon 1 account, heb een pesthekel aan valsspelers :D
Kan ik me ook wel voorstellen idd.

Het bordspel wordt hoe dan ook drama, want de andere 2 kandidaten hebben meerdere winnaars _O-
Fuck the EBU.
pi_185281534
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:15 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kan ik me ook wel voorstellen idd.

Het bordspel wordt hoe dan ook drama, want de andere 2 kandidaten hebben meerdere winnaars _O-
Gewoon meerdere bordspellen uitgeven :7 :7
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 27 februari 2019 @ 19:24:19 #292
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185281680
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:18 schreef egoblokje het volgende:

[..]

als jij de andere even koopt en naar Moira stuurt dan kan dat inderdaad.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185281730
quote:
17s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:24 schreef Nizno het volgende:

[..]

als jij de andere even koopt en naar Moira stuurt dan kan dat inderdaad.
-O-
  PR en moderator woensdag 27 februari 2019 @ 19:27:56 #294
288245 crew  Moira
pi_185281788
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:18 schreef egoblokje het volgende:

[..]

Ben al erg dankbaar aan JustGames dat ze dit jaar weer 2 bordspellen voor onze users hebben :@

Vorig jaar hadden we ook een prijsvraag waarbij ik ook met IDTV iets had weten te regelen (pakketje met een joker en molgeld enzo), maar dat was net ff iets minder praktisch dus dit jaar niet gedaan.
Maar als mensen wat weten te regelen, be my guest _O- O+
Fuck the EBU.
  Moderator woensdag 27 februari 2019 @ 19:35:15 #295
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_185281961
Enige juiste oplossing: alle mogelijke winnaars moeten samen het bordspel een keertje spelen :7
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  PR en moderator woensdag 27 februari 2019 @ 19:36:15 #296
288245 crew  Moira
pi_185281985
quote:
2s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:35 schreef Meke het volgende:
Enige juiste oplossing: alle mogelijke winnaars moeten samen het bordspel een keertje spelen :7
_O_
Fuck the EBU.
pi_185285336
Oh jeetje wat wordt er ineens serieus op gereageerd :o Ik maakte echt maar een geintje, je moet wel heel ver gaan als je dat echt zou doen :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_185288747
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 22:03 schreef Moira. het volgende:
Even mogelijke FOK!poule-winnaars voorspellen:

[success]
Als Niels de mol is:
Winnen @:butterflower, @:jcdragon, @:Fred_B en ik (alle 4 maximale aantal punten op Niels), en moeten jullie met z'n 3en vechten om het bordspel (ik heb er al een dus ik hoef 'm dan niet). ~O>

Als Sarah de mol is:
Winnen @:Homdeck en @:Sporttv (allebei maximale aantal punten op Sarah), en moeten jullie met z'n 2en vechten om het bordspel. ~O>

Als Merel de mol is:
Wint @:Amun-Ra (maximale aantal punten en verder de meeste punten op Merel ingezet dus de hoogste molbonus van allen die bij de finale op Merel zitten), dus jij hoeft dan niet te vechten en krijgt gewoon het bordspel o|O [/success]
Whoehoe w/
  donderdag 28 februari 2019 @ 15:34:22 #299
480762 Mothra
The King of monsters
pi_185298842
Iemand een idee of we nog één of twee keer onze punten kunnen inzetten? Zaterdag is de 'finale', maar de bekendmaking is natuurlijk een week later.

Kunnen we dan nog tweemaal in de WIDM app punten inzetten? Wel handig om te weten ivm het verdubbelen van je eerder ingezette punten op de mol ;).
pi_185299839
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:34 schreef Mothra het volgende:
Iemand een idee of we nog één of twee keer onze punten kunnen inzetten? Zaterdag is de 'finale', maar de bekendmaking is natuurlijk een week later.

Kunnen we dan nog tweemaal in de WIDM app punten inzetten? Wel handig om te weten ivm het verdubbelen van je eerder ingezette punten op de mol ;).
Je kan zowel voor de finale als voor de ontknoping je punten inzetten. Dus het kan nog 2 keer inderdaad :)

Maximale score is momenteel 25600. Na de finale wordt dit 51200. Je kan ze dan voor de ontknoping nog een keer inzetten. Alle punten die je uiteindelijk op de juiste mol hebt ingezet worden dan nog eens extra verdubbeld, tot een maximum van 204.800 punten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')