quote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:24 schreef Poes. het volgende:
Ik keek net even m'n bevallingsfoto's terug, Samzz heeft gelijk.
Kind zat onder het smeer, bloed en vruchtwaterHelemaal in de kreukels, jakkie.
Maarrrr na een uur en een lekker washandje;
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:
Stress van vandaag die er nu uit komt?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:48 schreef Samzz het volgende:
Hmmm ik voel me niet goed.
Ken je dat drukkende gevoel op de borst als je zenuwachtig bent? Dat gevoel heb ik ook. Maar ik ben niet zenuwachtig, lig gewoon op de bank.
Truste!quote:Op donderdag 20 december 2018 20:31 schreef Poes. het volgende:
Nu weer richting bed, ben zo vies afgedraaid jongens, bah. Morgen nog even volhouden en dan t/m woensdag uitslapen
Zou kunnen. Hopelijk is t snel over. Geen fijn gevoel.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stress van vandaag die er nu uit komt?
Slaap lekker Poes, nog even volhouden
Wat Sarabi zegt. Ik denk ook dat het stress is wat er uikomt.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:48 schreef Samzz het volgende:
Hmmm ik voel me niet goed.
Ken je dat drukkende gevoel op de borst als je zenuwachtig bent? Dat gevoel heb ik ook. Maar ik ben niet zenuwachtig, lig gewoon op de bank.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 december 2018 20:31 schreef Poes. het volgende:
Nu weer richting bed, ben zo vies afgedraaid jongens, bah. Morgen nog even volhouden en dan t/m woensdag uitslapen
Hoop het ook voor je *knuffel*quote:Op donderdag 20 december 2018 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hopelijk is t snel over. Geen fijn gevoel.
Hoop het ook voor jequote:Op donderdag 20 december 2018 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hopelijk is t snel over. Geen fijn gevoel.
Fijn!quote:
Ik weet door insta al wie gewonnen heeftquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:41 schreef Poes. het volgende:
Mooi zo
LP, Ink Master is afgelopen. Heb ik mooi wat te kijken dit weekendEp 1 al gehad, beloofd veel goeds
Ohhh shitquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik weet door insta al wie gewonnen heeft
Nicequote:Op vrijdag 21 december 2018 09:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohhh shitIk ben dit keer compleet spoilervrij gebleven gelukkig
Haha ;p Ja ik volg de hele meute helaas op insta dus ook eigen schuld hoorquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dan is het lullig om het tegen te komen op Insta.. heb zelfs Ink Master ontvolgd op FB
Ohhhhquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ;p Ja ik volg de hele meute helaas op insta dus ook eigen schuld hoor
Denk het welquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
OhhhhMaar je gaat nog wel kijken toch?
Ik vind het nu al lekkerder wegkijken dan vorig seizoen. Als je binged leer je de mensen ook beter kennenquote:
Is ook zo inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2018 09:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het nu al lekkerder wegkijken dan vorig seizoen. Als je binged leer je de mensen ook beter kennen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanavond verjaardag van mijn man vieren
Dus straks maar weer eens het huis toonbaar maken
quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Twee eps gehad, ben nu al klaar met dat geforceerde ''geruzie'' tussen C en C
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanavond verjaardag van mijn man vieren
Dus straks maar weer eens het huis toonbaar maken
Zo stom, 2 seizoenen geleden waren het nog beste vriendjesquote:
Ja, Heeft Cleen het ook vaak overgehad op insta dat dat allemaal nep is.quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zo stom, 2 seizoenen geleden waren het nog beste vriendjes![]()
Alles voor de kijkcijferts hè..
Ink Master NL komt nu ook met een shopwars seizoen, ben benieuwd..
Tuurlijk, het is 'Muricaaaquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, Heeft Cleen het ook vaak overgehad op insta dat dat allemaal nep is.
Ik vind de NL versie toch wel zo verschrikkelijk
Knuffelse! En veel plezier bij de borrelquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is 'Muricaaa![]()
Ik zal eens richting school. Eindejaarsborrel en heb nog even de kans om m'n kind kapot te knuffelen, die zie ik niet meer tot woensdagavond
Genoeg schoolpleinvriendinnen die ook komen, dus komt goedquote:Op vrijdag 21 december 2018 10:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Knuffelse! En veel plezier bij de borrelDas lang ja
Ik ga richting werk. Tot vanavond
Haha gezellig!quote:Op vrijdag 21 december 2018 10:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Genoeg schoolpleinvriendinnen die ook komen, dus komt goed![]()
Werkse!![]()
Aaahhh fijn dat hij binnen isquote:Op vrijdag 21 december 2018 12:27 schreef Poes. het volgende:
En je kerstkaartje is zooo leuk LPHij hangt hier bij de ander poezenkaartjes. Die mogen na de feestdagen bij B op z'n kamer
Ja en twee kaartjes van hetzelfde gezin, één gericht aan mij en één speciaal voor Bquote:
Goed! Zit nog op mijn werk. Net uitgebreid gegeten van thuisbezorgd. Ik had spareribs en had alle katten en de hond om me heenquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja en twee kaartjes van hetzelfde gezin, één gericht aan mij en één speciaal voor B![]()
Hoe was jouw dag?
Aah das lief!!quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja en twee kaartjes van hetzelfde gezin, één gericht aan mij en één speciaal voor B![]()
Hoe was jouw dag?
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Goed! Zit nog op mijn werk. Net uitgebreid gegeten van thuisbezorgd. Ik had spareribs en had alle katten en de hond om me heen![]()
Hahaha nee hoor, waren niet meer aan het werkquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ga je zo niet over je uren heen? Moet natuurlijk niet zo zijn dat je nu 3 dagen gaat werken maar 2 diensten op 1 dag
Ohhh gelukkigquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, waren niet meer aan het werkWas ff gezellig.
Ben net thuisquote:
Omgquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kun je mooi het interview met Cynthia lezen, heb je net getagged op FB
Hoop met je mee.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:43 schreef LPFAN het volgende:
Ik hoop dat het morgenmiddag droog is, anders moet ik met de trein naar het feestje.
En daarna ook even kijken naar de nieuwe Jumbo Foodmarkt
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:14 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag 11 jaar samen met mijn man
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:14 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag 11 jaar samen met mijn man
Klinkt super en wat een goed pakketquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:10 schreef LPFAN het volgende:
Wat een gezellige middag heb ik gehadMet een rondleiding van het stadion van FC Groningen. Was gaaf! En ook nog een dik kerstpakket meegekregen met oa een bon van 50 euro voor de Albert Heijn!
Ja had ik echt niet verwacht. Was nog een buffet ook nog dus zit propvolquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt super en wat een goed pakket
Jaahquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:23 schreef Poes. het volgende:
Wauw wat heerlijk LPMooi dat je zo'n fijne dag hebt gehad!
Liefquote:Op zaterdag 22 december 2018 18:27 schreef LPFAN het volgende:
Wou dus nog ff de Jumbo bekijken maar dat werd hem niet met dat pakketen iemand bood ook aan om me thuis te brengen
Is nu te ver fietsen ja. Komt wel een keer ;p Kom toch eerst bij de AH met die bonquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
LiefWat zit er nog meer in?
En de Foodmarket is morgen ook nog wel open, of is het te ver fietsen?
Ik ben al bij aflevering 12/16
Hahahquote:
Oh wow!quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:26 schreef Sarabi het volgende:
Als die foodmarket op die in Veghel lijkt weet je echt niet wat je ziet
Ze hebben ook allerlei kleuren m&ms die je zelf kan 'tappen'
En tot een paar weken geleden nog levende kreeften
Oeps. Veel afzeggingen gehad dus? Jammer wel. Maar mooi dat het alsnog gezellig wasquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:39 schreef Sarabi het volgende:
Ja daarom zijn ze daar ook mee gestopt
En ze staan ook live sushi te maken en pizza's
Die je daar kan eten of mee naar huis nemen
Echt een gave winkel
Verjaardag was gisterenuiteindelijk kwamen er maar 4 mensen. Maar het was gezellig.
Fijn dat het gezellig was!quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:39 schreef Sarabi het volgende:
Ja daarom zijn ze daar ook mee gestopt
En ze staan ook live sushi te maken en pizza's
Die je daar kan eten of mee naar huis nemen
Echt een gave winkel
Verjaardag was gisterenuiteindelijk kwamen er maar 4 mensen. Maar het was gezellig.
quote:Op zondag 23 december 2018 14:04 schreef Poes. het volgende:
Sarabi (en andere geïnteresseerden)
Je kan een maand gratis NPO+ kijken, dus; héél veel Louis'
Bijna klaar met Ink Master, morgen de hele dag weg, dus de kerstdagen maar binged doorkomen
Moet bingend zijnquote:
Gezellig!quote:Op zondag 23 december 2018 14:21 schreef Poes. het volgende:
[..]
Moet bingend zijn![]()
Nu eerst even huis poetsen, boodschappen én een nieuwe elektrische tandenborstel halenVanavond komt een vriendin op visite, zal even lekker gebak halen
Tof!quote:Op zondag 23 december 2018 14:04 schreef Poes. het volgende:
Bijna klaar met Ink Master, morgen de hele dag weg, dus de kerstdagen maar binged doorkomen
Oh, interessantquote:Op zondag 23 december 2018 14:04 schreef Poes. het volgende:
https://www.npo3.nl/louis-theroux/POMS_S_VPRO_2468040quote:Op zondag 23 december 2018 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, interessant.
Is dat online of hoe werkt t?
Ben benieuwdquote:Op zondag 23 december 2018 19:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/louis-theroux/POMS_S_VPRO_2468040
Staan best veel afleveringen op die ik nog niet gezien heb! Zal me even aanmelden, laat ik je weten hoe en wat
Oh dat is makkelijk.quote:Op zondag 23 december 2018 19:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Account aanmaken, 1 cent overmaken en klaar.
Gewoon na 3 weken je abo weer opzeggen.
2 uur later en ik ben eens klaar. Liep steeds vastquote:Op zondag 23 december 2018 19:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik herinner je er wel aan![]()
Ga nu de Scientology aflevering kijken, dit moet goed worden![]()
Woahh lekker vroegquote:Op maandag 24 december 2018 08:47 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff voor alle drukte aan alle boodschappen t/m woensdag gedaan
Ja, moet zometeen ook werken en dan om vanmiddag alles nog te moeten doen in die drukte..quote:
Goed bezigquote:Op maandag 24 december 2018 09:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, moet zometeen ook werken en dan om vanmiddag alles nog te moeten doen in die drukte..dan maar ff vroeg van bed af. Was heerlijk rustig
Thanks! ze komt me over een uurtje halen. Gaan dan cadeautjes afleveren bij de cliëntenquote:
Ohhhquote:Op maandag 24 december 2018 09:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Thanks! ze komt me over een uurtje halen. Gaan dan cadeautjes afleveren bij de cliënten
Jah, andere vrijwilliger zou het gaan doen alleen die was zo moeilijk aan het doen dat we het zelf wel gaan doen.quote:
Ik krijg nu écht het gevoel dat alleen jij en je werkgeefster serieus wat doenquote:Op maandag 24 december 2018 09:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, andere vrijwilliger zou het gaan doen alleen die was zo moeilijk aan het doen dat we het zelf wel gaan doen.
Dat is ook zoquote:Op maandag 24 december 2018 09:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik krijg nu écht het gevoel dat alleen jij en je werkgeefster serieus wat doen
quote:Op maandag 24 december 2018 09:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat is ook zoNah ja we hebben wel een paar vrijwilligers die wel schoonmaken enzo en de vrijwilligers die bij de cliénten langsgaan maar wij werken wel het hardst ja.
Die vrijwilliger is onze chauffeur en wou vandaag mee helpen maar wou dat ze opgehaald werd van huis (want heeft zelf geen auto) en wou ook dat haar kleinkind mee ging dus mijn bazin had zo iets van blijf maar lekker thuis.
Nee inderdaad, is gewoon lastig. Maar is sowieso een rare vrouw. Van de week belde ze op het allerlaatste moment af omdat ze met haar dochter naar de huisarts moest voor een zwangerschapstestquote:Op maandag 24 december 2018 09:44 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Dat is wat onhandig inderdaad.. werk = werk lijkt me, dan ga je geen (klein)kinderen meeslepen..
Toen ik in het asiel werkte was er ook een vrouw die af en toe haar zoon mee moest nemen, maar dat joch was toen oud genoeg om lekker rond te scharrelen in het gebouw.
Hahah jaquote:
Zijn jullie aangesloten bij de gemeente? Dat zij mensen naar jullie kunnen doorverwijzen? Of vinden de vrijwilligers jullie zelf?quote:
Allebei. En dat denk je maar dat valt toch nog enorm tegen hoorquote:Op maandag 24 december 2018 09:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zijn jullie aangesloten bij de gemeente? Dat zij mensen naar jullie kunnen doorverwijzen? Of vinden de vrijwilligers jullie zelf?
In het laatste geval krijg je wat meer gemotiveerde mensen over de vloer..
Jij ook!quote:Op maandag 24 december 2018 09:50 schreef sararaats het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Vanmiddag werken en daarna sushi.
Morgen met zen allen naar mijn zus.
Doukje is nog maar net uit het ziekenhuis (bronchiolitis) en wordt 1 jaar op 29 december.
Prettige dag verder.
quote:Op maandag 24 december 2018 09:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Allebei. En dat denk je maar dat valt toch nog enorm tegen hoor
Tof!!quote:Op maandag 24 december 2018 09:56 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Ink Master was tof dit seizoen. Geen ''Redemption''-waardige tattoo's dit keer, ook wel eens fijn! Maar ook geen spectaculaire, dus een beetje halfhalf.
Had de winnaar niet kunnen voorspellen, ook wel eens leuk om er zo blanco in te stappen. Bij de vorige 10 seizoenen wist ik elke keer al wie er afviel en wie er overbleef.
De flash challenges waren wel enorm gaaf dit keer
Hahahquote:Op maandag 24 december 2018 10:03 schreef Poes. het volgende:
Ik ga straks naar vrienden toe. Zijn echte bourgondiërs dus ik kom rond weer thuis denk ik
Hahah nog niet helemaalquote:Op maandag 24 december 2018 10:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb jij je al door je kerstpakket heen gevreten?
Hahah je mag wel mee helpen hoorquote:
Hahah ik ben morgen niet thuisquote:
Ook nietquote:
Hahahquote:Op maandag 24 december 2018 10:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Smoesjes, je wilt gewoon niet delen
Haha ja en nu heb ik dat andere pakket er ook bijquote:Op maandag 24 december 2018 10:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
I know, ik was erbij![]()
Komt vanzelf een keer op
Neem je morgen wat mee naar je ouders en woensdag naar je werkquote:Op maandag 24 december 2018 10:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja en nu heb ik dat andere pakket er ook bij
Ouders hebben al wat en op mijn werk ligt de hele kelder vol met troepquote:Op maandag 24 december 2018 10:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Neem je morgen wat mee naar je ouders en woensdag naar je werk
quote:Op maandag 24 december 2018 10:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ouders hebben al wat en op mijn werk ligt de hele kelder vol met troep
quote:Op maandag 24 december 2018 10:23 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Nou volgend jaar wordt het wel weer Kerst
Jullie ook!quote:
Wat een gaaf kado!quote:Op maandag 24 december 2018 18:29 schreef Vlindur het volgende:
Onder de kerstboom lag voor mij een nieuwe telefoon![]()
![]()
Heb nooit wat in de gaten gehad, mn man heeft hem laten bezorgen bij mn ouders 😂
Fijne gezonde en gezellige dagen iedereen!
IPhone7. Vooral fijn dat hij handelbaar is met 1 hand ❤quote:Op maandag 24 december 2018 18:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wat een gaaf kado!Wat voor telefoon is het? Jullie ook hele fijne dagen!!
Oeh ook niet mis! Fijne kerstquote:Op maandag 24 december 2018 20:04 schreef Samzz het volgende:
Fijne feestdagen allemaal.
Mijn kerstpakket bestond uit een kerstkaartje en een biljet van 100 euro.
Gaaf!quote:Op maandag 24 december 2018 19:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
IPhone7. Vooral fijn dat hij handelbaar is met 1 hand ❤
Jij ook! en gaaf pakket!!quote:Op maandag 24 december 2018 20:04 schreef Samzz het volgende:
Fijne feestdagen allemaal.
Mijn kerstpakket bestond uit een kerstkaartje en een biljet van 100 euro.
Gezellig gehad?quote:Op maandag 24 december 2018 20:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oeh ook niet mis! Fijne kerst
Ik zit afgedraaid in de bus naar huis
Altijdquote:
Omg Sissiquote:Op maandag 24 december 2018 20:50 schreef LPFAN het volgende:
Wat een filmkeuzes op tv zeg. Home Alone, Sissi of The Sound of Music
Fijn dat het gezellig was! Slaap lekker straksquote:Op maandag 24 december 2018 21:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Altijd![]()
Was wel heel druk, dus lekker achterin de bus gaan zitten met m'n oortjes inNu bek en bek af.. Nog even Louis kijken en dan zo ook maar richting bed denk ik
Mehquote:
Allemaal nog nooit gezien, best ergquote:Op maandag 24 december 2018 20:50 schreef LPFAN het volgende:
Wat een filmkeuzes op tv zeg. Home Alone, Sissi of The Sound of Music
quote:Op maandag 24 december 2018 21:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Allemaal nog nooit gezien, best erg
Die is wel leuk ja!quote:Op maandag 24 december 2018 21:55 schreef Poes. het volgende:
Alle drie klassiekers![]()
Net als a Christmas Carol van the Muppets
Oh Samzz, ik deed m'n NPO+ abo weer opzeggen omdat de filmpjes steeds vasthangen, maar het abonnement loopt gewoon door tot 23 januari. Dus die 1ct betalen en gelijk opzeggen, dan zit je goed
Maar, kun je dan wel filmpjes kijken? Want dat steeds hangen lijkt me zooooo kutquote:Op maandag 24 december 2018 21:55 schreef Poes. het volgende:
Alle drie klassiekers![]()
Net als a Christmas Carol van the Muppets
Oh Samzz, ik deed m'n NPO+ abo weer opzeggen omdat de filmpjes steeds vasthangen, maar het abonnement loopt gewoon door tot 23 januari. Dus die 1ct betalen en gelijk opzeggen, dan zit je goed
Schaam jequote:Op maandag 24 december 2018 21:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Allemaal nog nooit gezien, best erg
Ik refresh steedsquote:Op maandag 24 december 2018 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, kun je dan wel filmpjes kijken? Want dat steeds hangen lijkt me zooooo kut.
Voor 1 cent kun je geen buil vallen toch.quote:Op maandag 24 december 2018 21:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik refresh steedsGeen idee of het aan mijn pc ligt, je kunt het eens proberen met je Chromecast.
Jaaaaaquote:Op maandag 24 december 2018 21:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vorig jaar nog met B gekeken![]()
En morgen 20.45 Call the Midwife op BBC1!!
Daarom.quote:Op maandag 24 december 2018 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor 1 cent kun je geen buil vallen toch.
Morgen eens proberen.
Die ken ik nog niet. De aflevering over methamfetamine is mij enorm bijgebleven. Uitzonderlijke documentairemaker.quote:Op maandag 24 december 2018 22:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daarom.
Sex offenders aflevering was heftig en best extreem vergeleken met de NL'se wetgeving. Kijk nu eentje over veroordeelde pedosexuelen, die ''opgesloten'' zitten in een soort psychiatrisch ziekenhuis slash gevangenis.
Hahah nice!quote:Op maandag 24 december 2018 22:12 schreef Samzz het volgende:
Omg, ik ga zooooo bingewatchen.
Net NPO+ aangevraagd. Doodeenvoudig.
Nee, slechts 1 of 2 afleveringen. De rest is NPO+.quote:Op maandag 24 december 2018 22:13 schreef LPFAN het volgende:
Staat het gewoon ook op uitzending gemist?
Ah balenquote:Op maandag 24 december 2018 22:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee, slechts 1 of 2 afleveringen. De rest is NPO+.
Ik wil het wel even voor je aanvragen.
Zal nu eerst even kijken of het in Explorer beter is, in Chrome blijft het steeds hangen
Kon gewoon een extra account toevoegen, handig! Ik app je de inloggegevens even.quote:Op maandag 24 december 2018 22:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ah balenLief als je dat voor me wil doen! Ben wel heel nieuwschierig.
Irritant zeg!
Handig! Thanks!quote:Op maandag 24 december 2018 22:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kon gewoon een extra account toevoegen, handig! Ik app je de inloggegevens even.
Ja die keken wij laatst op televisiequote:Op maandag 24 december 2018 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu Take my baby te kijken. Jezus.
Pas op, het is verslavendquote:Op maandag 24 december 2018 22:26 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb behind bars van hem een keer gezien bedenk ik me net nu ik de titel zieMorgen eens een aflevering aanzetten!
Oehquote:Op maandag 24 december 2018 22:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Pas op, het is verslavend![]()
Een van z'n bekendste series gaat over ''the most hated family in the US'', over een groep reli-gekkies.
Wat stom zegquote:Op maandag 24 december 2018 22:33 schreef Poes. het volgende:
Ook in Explorer blijft het hangen![]()
Hopelijk hebben jullie meer geluk!
Ik had me zo verheugd op een binge Kerstquote:
Misschien ligt het aan je verbinding. Heb ik ook wel eens, vooral in de avond.quote:Op maandag 24 december 2018 22:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik had me zo verheugd op een binge Kerst![]()
Nou ja, lange adem hebben, heb verder toch niks te doen
Had het gisteren ook steeds.. Hoe gaat het bij jou Samzz?quote:Op maandag 24 december 2018 22:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je verbinding. Heb ik ook wel eens, vooral in de avond.
Hmm okequote:Op maandag 24 december 2018 22:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Had het gisteren ook steeds.. Hoe gaat het bij jou Samzz?
Btw, heb jij eind februari wat te doen?quote:
Genoegquote:Op maandag 24 december 2018 22:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Btw, heb jij eind februari wat te doen?
Haha okequote:Op maandag 24 december 2018 22:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Ik zal even kijken wanneer het vakantie is.
Dan High Tea plannen?quote:Op maandag 24 december 2018 22:53 schreef Poes. het volgende:
Week 8. Ma/do zijn we beide thuis, weekend ook
quote:
En géééén vis dit keerquote:Op maandag 24 december 2018 22:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]Dan zal ik alvast gaan reserveren deze week
Wat gaf jij jouw J dan?quote:Op maandag 24 december 2018 23:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Veel, maar niemand zo iets extreems
Hahah nee inderdaad. Ik zal het even extra duidelijk aangevenquote:Op maandag 24 december 2018 23:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
En géééén vis dit keerWat een faal was dat zeg..
Donderdag goed voor jou? 21 februari is dat.
niks!quote:Op maandag 24 december 2018 23:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat gaf jij jouw J dan?Nieuwe sokken?
quote:
Jaquote:Op maandag 24 december 2018 23:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah nee inderdaad. Ik zal het even extra duidelijk aangeven![]()
Ja prima! Vorige keer deden we het rond een uur of 1 toch?
quote:
Ja is goedquote:Op maandag 24 december 2018 23:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
JaIs voor nu weer prima. Na de tijd nog rondje stad doen?
[..]![]()
![]()
Ooohhh dan is het juist extra lief van hemquote:Op maandag 24 december 2018 23:07 schreef Vlindur het volgende:
Voor onze kinderen had ik ook niks. We zouden alleen voor de anderen wat doen![]()
Yup, die vind dat ook heerlijkquote:Op maandag 24 december 2018 23:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja is goedBilly komt ook mee toch?
quote:
Ik vind die Jessica heel verstandig overkomen. Bij die Patricia had ik meteen al een meh gevoelquote:Op maandag 24 december 2018 22:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja die keken wij laatst op televisie![]()
Als het op Internet Explorer goed blijft gaan heb ik ook nog hééél veel te kijken. Ik hou van die man
Echt zo triest allemaalquote:Op maandag 24 december 2018 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die Jessica heel verstandig overkomen. Bij die Patricia had ik meteen al een meh gevoel.
Anywho. Morgen verder kijken.
Die heb ik nog niet gezien. Ik begin bovenaan de lijstquote:Op maandag 24 december 2018 23:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Echt zo triest allemaal
A Place for Paedofiles was interessant, één man heeft zichzelf zelfs laten castreren![]()
En het is wel echt een ''white men's crime'', viel me bij Lock Up ook al op.
Kijk je via Chromecast?quote:
''Een'' zegt zequote:Op maandag 24 december 2018 23:30 schreef LPFAN het volgende:
Ik begin morgenEerst weer ff op hond passen. Kan dan mooi een kijken
quote:
Ik wil morgen sowieso de anorexia, transgender kinderen en meth aflevering zien. En dan zijn er nog een paar die ik nog niet heb gekeken.quote:
Ik wil ze allemaal zienquote:Op maandag 24 december 2018 23:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik wil morgen sowieso de anorexia, transgender kinderen en meth aflevering zien. En dan zijn er nog een paar die ik nog niet heb gekeken.
Die aflevering met Michael Jackson is ook legendarisch trouwens
Komt vast wel goedquote:
Haha kan ook inderdaadquote:Op maandag 24 december 2018 23:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
En anders maak ik wel een nieuw proefaccount op jouw naam aan
Slaap lekker!quote:Op maandag 24 december 2018 23:44 schreef Poes. het volgende:
En nu ga ik éééécht op[ bed
Weltrusten allemaal
Heerlijkquote:
Dat zijn toch die homofobe kwibussen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:13 schreef Samzz het volgende:
De Westboro Baptist Church. Wat een idioten...
Anywho, morgen verder kijken. Nu eerst slapen.
Homofoob is wel een understatement, maar inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat zijn toch die homofobe kwibussen?
Fijne feestdagen iedereen!
Oopsquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:38 schreef Poes. het volgende:
Die heb ik al gezien, wereldvreemd volk
Louis en de Nazi's ook, maar die wil ik nog een keer kijken. Vooral het moment dat hij bij een groep skinheads verteld dat hij Joods is
Ik heb een aantal ook al gezien, maar kijk ze nog een keer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:38 schreef Poes. het volgende:
Die heb ik al gezien, wereldvreemd volk
Louis en de Nazi's ook, maar die wil ik nog een keer kijken. Vooral het moment dat hij bij een groep skinheads verteld dat hij Joods is
Als ik het me goed herinner zijn er in een latere docu kinderen van het ''geloof'' afgestaptquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een aantal ook al gezien, maar kijk ze nog een keer.
Ik heb wel echt medelijden met die kinderen.
Kloptquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner zijn er in een latere docu kinderen van het ''geloof'' afgestaptMaar goed, dan ben je al verpest voor het leven.
Interessant, ga ik binnenkort ook eens opzoekenquote:Op dinsdag 25 december 2018 12:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt
Er is ook een best goede TED Talk met een van die meiden
Bahquote:Op dinsdag 25 december 2018 12:28 schreef Poes. het volgende:
De anorexia aflevering is maar heftig hoor, boh. Een 63 jarige vrouw in het lijfje van een 10 jarige![]()
Nu eerst even douchen en eenkleden.
Hou je zakdoekjes maar klaarquote:Op dinsdag 25 december 2018 12:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
BahIk heb nu Choosing Death aanstaan.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hou je zakdoekjes maar klaar
Die oudere man hebben ze gebruikt als ''still'' voor de aflevering, krijg elke keer weer een brok in m'n keel als ik er langs scroll.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb al 3x gerefreshed. Kak wat irritant.
Op de telefoon doet ie t perfectquote:
Wat raar! Ik kijk wel via mijn Chromecast.quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de telefoon doet ie t perfect.
Maar dat kijkt kut. De site vindt ook m'n Chromecast niet.
Mooi zo houdenquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:07 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb nog nergens last van. Misschien door de Chromecast? Geen idee
Hahah kan ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mooi zo houden![]()
De app staat er bij mij helaas niet tussen op de tv. Nestel me straks gewoon met de laptop op de bank
Jaquote:
Die slinger ik nu aan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:44 schreef Samzz het volgende:
Net de aflevering over de Zionists gezien.
Godsamme.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:54 schreef LPFAN het volgende:
En ik wil de volgende aflevering aanzetten en hij herkent mijn Chromecast ook niet meer en buffert als een malle
Dementie, Ik probeer het zo weer.quote:
Ik vind het echt onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die slinger ik nu aan.
Had op Netflix al een docu gezien over ex-leden, ook extreem hoor.
Dat is idd een andere. Ik vind dat extreme maar eng. Brrr.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:00 schreef Poes. het volgende:
Oh Samzz, ik was in de war met de ultra orthodoxe joden in New York.
Is het ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is idd een andere. Ik vind dat extreme maar eng. Brrr.
Ik heb hem afgezet, dat hele Jeruzalem gebeuren boeit me niet. Ik kijk nu ook Louis and the Nazi's.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is idd een andere. Ik vind dat extreme maar eng. Brrr.
Ik vind het hele jullie moeten weg wij willen ons thuis heel erg raar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb hem afgezet, dat hele Jeruzalem gebeuren boeit me niet. Ik kijk nu ook Louis and the Nazi's.![]()
Half LIF SC aan de Louis op kerst, awesome
Ik heb er niet genoeg verstand van om er iets van te vinden. Lekker laten gaan, te ver weg van m'n bed showquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het hele jullie moeten weg wij willen ons thuis heel erg raar.
Nice!! Have fun, ik ga ook weer verder.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:12 schreef LPFAN het volgende:
Jeej via de app op mijn telefoon doet hij het perfect met Chromecast
Kijksequote:Op dinsdag 25 december 2018 14:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nice!! Have fun, ik ga ook weer verder.
Yup, daar is Louis goed in, stereotypen vindenquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:21 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu die Nazi's te kijken. Ze voldoen wel echt bijna allemaal aan dat stereotype beeld dat ik erbij heb
Nou, we hebben tot 23 januari, we kunnen ze allemaal nog zienquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:30 schreef LPFAN het volgende:
Baal er haast van dat ik zo bij mijn ouders ga eten
Hahahquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou, we hebben tot 23 januari, we kunnen ze allemaal nog zien![]()
Ik zit net 4 minuten in Medicated Kids en m'n nekharen staan nu al overend
Maar die April bijvoorbeeld. Dat vind ik dan weer helemaal geen stereotype.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Yup, daar is Louis goed in, stereotypen vinden![]()
Net als met de pedoseksuelen, wat ik gisteren al zei; het is een white men's decease. Je ziet ze en je hebt gelijk een ''feel'' bij die gezichten
Dat maakt haar alleen maar engerquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar die April bijvoorbeeld. Dat vind ik dan weer helemaal geen stereotype.
Ze is wel enorm eng in haar gedachtengang, maar niet het type dat ik voor me zie bij een nazi.
Het is wel een supergoede docu. Had m al eens gezien.
Nu eerst de oven eens aanzetten en dan lekker verder kijken.
Ja best wel he.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat maakt haar alleen maar engerOverkomen als een normale buurvrouw, en ondertussen je kinderen zo extreem indoctrineren.
Lekker eten en doe ze de groetjes van mequote:Op dinsdag 25 december 2018 16:45 schreef LPFAN het volgende:
Ik ga morgen weer verder kijken. Nu richting ouders en vanavond CtM
Sneu jongetjequote:Op dinsdag 25 december 2018 18:11 schreef Samzz het volgende:
Een zesjarige met OCD, mogelijk ADHD en mogelijk een bipolaire stoornis.
Uhuh.
Voed t kreng eens op zou ik zeggen.
Zo bedoel ik het ook niet. Was meer een constatering.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat niet vind![]()
Muricaaaa *waves flag*
Gelukkig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Was meer een constatering.
Ja dat is het zeker. Al snap ik de wanhoop ook wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik kreeg op m'n 11e een dosis antipsychoticum bedoeld voor volwassen mensen die ook daadwerkelijk psychotisch waren
Wat Louis al zei, het is ''the easy way out''.
Groetjes terug!quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lekker eten en doe ze de groetjes van me
Niet vergeten he, zometeen CtMquote:
Jahquote:
Mooi zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |