quote:
quote:Op donderdag 20 december 2018 20:24 schreef Poes. het volgende:
Ik keek net even m'n bevallingsfoto's terug, Samzz heeft gelijk.
Kind zat onder het smeer, bloed en vruchtwaterHelemaal in de kreukels, jakkie.
Maarrrr na een uur en een lekker washandje;
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:
Stress van vandaag die er nu uit komt?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:48 schreef Samzz het volgende:
Hmmm ik voel me niet goed.
Ken je dat drukkende gevoel op de borst als je zenuwachtig bent? Dat gevoel heb ik ook. Maar ik ben niet zenuwachtig, lig gewoon op de bank.
Truste!quote:Op donderdag 20 december 2018 20:31 schreef Poes. het volgende:
Nu weer richting bed, ben zo vies afgedraaid jongens, bah. Morgen nog even volhouden en dan t/m woensdag uitslapen
Zou kunnen. Hopelijk is t snel over. Geen fijn gevoel.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stress van vandaag die er nu uit komt?
Slaap lekker Poes, nog even volhouden
Wat Sarabi zegt. Ik denk ook dat het stress is wat er uikomt.quote:Op donderdag 20 december 2018 20:48 schreef Samzz het volgende:
Hmmm ik voel me niet goed.
Ken je dat drukkende gevoel op de borst als je zenuwachtig bent? Dat gevoel heb ik ook. Maar ik ben niet zenuwachtig, lig gewoon op de bank.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 december 2018 20:31 schreef Poes. het volgende:
Nu weer richting bed, ben zo vies afgedraaid jongens, bah. Morgen nog even volhouden en dan t/m woensdag uitslapen
Hoop het ook voor je *knuffel*quote:Op donderdag 20 december 2018 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hopelijk is t snel over. Geen fijn gevoel.
Hoop het ook voor jequote:Op donderdag 20 december 2018 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hopelijk is t snel over. Geen fijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |