Die is wel leuk ja!quote:Op maandag 24 december 2018 21:55 schreef Poes. het volgende:
Alle drie klassiekers![]()
Net als a Christmas Carol van the Muppets
Oh Samzz, ik deed m'n NPO+ abo weer opzeggen omdat de filmpjes steeds vasthangen, maar het abonnement loopt gewoon door tot 23 januari. Dus die 1ct betalen en gelijk opzeggen, dan zit je goed
Maar, kun je dan wel filmpjes kijken? Want dat steeds hangen lijkt me zooooo kutquote:Op maandag 24 december 2018 21:55 schreef Poes. het volgende:
Alle drie klassiekers![]()
Net als a Christmas Carol van the Muppets
Oh Samzz, ik deed m'n NPO+ abo weer opzeggen omdat de filmpjes steeds vasthangen, maar het abonnement loopt gewoon door tot 23 januari. Dus die 1ct betalen en gelijk opzeggen, dan zit je goed
Schaam jequote:Op maandag 24 december 2018 21:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Allemaal nog nooit gezien, best erg
Ik refresh steedsquote:Op maandag 24 december 2018 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, kun je dan wel filmpjes kijken? Want dat steeds hangen lijkt me zooooo kut.
Voor 1 cent kun je geen buil vallen toch.quote:Op maandag 24 december 2018 21:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik refresh steedsGeen idee of het aan mijn pc ligt, je kunt het eens proberen met je Chromecast.
Jaaaaaquote:Op maandag 24 december 2018 21:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vorig jaar nog met B gekeken![]()
En morgen 20.45 Call the Midwife op BBC1!!
Daarom.quote:Op maandag 24 december 2018 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor 1 cent kun je geen buil vallen toch.
Morgen eens proberen.
Die ken ik nog niet. De aflevering over methamfetamine is mij enorm bijgebleven. Uitzonderlijke documentairemaker.quote:Op maandag 24 december 2018 22:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daarom.
Sex offenders aflevering was heftig en best extreem vergeleken met de NL'se wetgeving. Kijk nu eentje over veroordeelde pedosexuelen, die ''opgesloten'' zitten in een soort psychiatrisch ziekenhuis slash gevangenis.
Hahah nice!quote:Op maandag 24 december 2018 22:12 schreef Samzz het volgende:
Omg, ik ga zooooo bingewatchen.
Net NPO+ aangevraagd. Doodeenvoudig.
Nee, slechts 1 of 2 afleveringen. De rest is NPO+.quote:Op maandag 24 december 2018 22:13 schreef LPFAN het volgende:
Staat het gewoon ook op uitzending gemist?
Ah balenquote:Op maandag 24 december 2018 22:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee, slechts 1 of 2 afleveringen. De rest is NPO+.
Ik wil het wel even voor je aanvragen.
Zal nu eerst even kijken of het in Explorer beter is, in Chrome blijft het steeds hangen
Kon gewoon een extra account toevoegen, handig! Ik app je de inloggegevens even.quote:Op maandag 24 december 2018 22:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ah balenLief als je dat voor me wil doen! Ben wel heel nieuwschierig.
Irritant zeg!
Handig! Thanks!quote:Op maandag 24 december 2018 22:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kon gewoon een extra account toevoegen, handig! Ik app je de inloggegevens even.
Ja die keken wij laatst op televisiequote:Op maandag 24 december 2018 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu Take my baby te kijken. Jezus.
Pas op, het is verslavendquote:Op maandag 24 december 2018 22:26 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb behind bars van hem een keer gezien bedenk ik me net nu ik de titel zieMorgen eens een aflevering aanzetten!
Oehquote:Op maandag 24 december 2018 22:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Pas op, het is verslavend![]()
Een van z'n bekendste series gaat over ''the most hated family in the US'', over een groep reli-gekkies.
Wat stom zegquote:Op maandag 24 december 2018 22:33 schreef Poes. het volgende:
Ook in Explorer blijft het hangen![]()
Hopelijk hebben jullie meer geluk!
Ik had me zo verheugd op een binge Kerstquote:
Misschien ligt het aan je verbinding. Heb ik ook wel eens, vooral in de avond.quote:Op maandag 24 december 2018 22:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik had me zo verheugd op een binge Kerst![]()
Nou ja, lange adem hebben, heb verder toch niks te doen
Had het gisteren ook steeds.. Hoe gaat het bij jou Samzz?quote:Op maandag 24 december 2018 22:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je verbinding. Heb ik ook wel eens, vooral in de avond.
Hmm okequote:Op maandag 24 december 2018 22:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Had het gisteren ook steeds.. Hoe gaat het bij jou Samzz?
Btw, heb jij eind februari wat te doen?quote:
Genoegquote:Op maandag 24 december 2018 22:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Btw, heb jij eind februari wat te doen?
Haha okequote:Op maandag 24 december 2018 22:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Ik zal even kijken wanneer het vakantie is.
Dan High Tea plannen?quote:Op maandag 24 december 2018 22:53 schreef Poes. het volgende:
Week 8. Ma/do zijn we beide thuis, weekend ook
quote:
En géééén vis dit keerquote:Op maandag 24 december 2018 22:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]Dan zal ik alvast gaan reserveren deze week
Wat gaf jij jouw J dan?quote:Op maandag 24 december 2018 23:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Veel, maar niemand zo iets extreems
Hahah nee inderdaad. Ik zal het even extra duidelijk aangevenquote:Op maandag 24 december 2018 23:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
En géééén vis dit keerWat een faal was dat zeg..
Donderdag goed voor jou? 21 februari is dat.
niks!quote:Op maandag 24 december 2018 23:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat gaf jij jouw J dan?Nieuwe sokken?
Jaquote:Op maandag 24 december 2018 23:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah nee inderdaad. Ik zal het even extra duidelijk aangeven![]()
Ja prima! Vorige keer deden we het rond een uur of 1 toch?
quote:
Ja is goedquote:Op maandag 24 december 2018 23:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
JaIs voor nu weer prima. Na de tijd nog rondje stad doen?
[..]![]()
![]()
Ooohhh dan is het juist extra lief van hemquote:Op maandag 24 december 2018 23:07 schreef Vlindur het volgende:
Voor onze kinderen had ik ook niks. We zouden alleen voor de anderen wat doen![]()
Yup, die vind dat ook heerlijkquote:Op maandag 24 december 2018 23:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja is goedBilly komt ook mee toch?
Ik vind die Jessica heel verstandig overkomen. Bij die Patricia had ik meteen al een meh gevoelquote:Op maandag 24 december 2018 22:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja die keken wij laatst op televisie![]()
Als het op Internet Explorer goed blijft gaan heb ik ook nog hééél veel te kijken. Ik hou van die man
Echt zo triest allemaalquote:Op maandag 24 december 2018 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die Jessica heel verstandig overkomen. Bij die Patricia had ik meteen al een meh gevoel.
Anywho. Morgen verder kijken.
Die heb ik nog niet gezien. Ik begin bovenaan de lijstquote:Op maandag 24 december 2018 23:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Echt zo triest allemaal
A Place for Paedofiles was interessant, één man heeft zichzelf zelfs laten castreren![]()
En het is wel echt een ''white men's crime'', viel me bij Lock Up ook al op.
''Een'' zegt zequote:Op maandag 24 december 2018 23:30 schreef LPFAN het volgende:
Ik begin morgenEerst weer ff op hond passen. Kan dan mooi een kijken
Ik wil morgen sowieso de anorexia, transgender kinderen en meth aflevering zien. En dan zijn er nog een paar die ik nog niet heb gekeken.quote:
Ik wil ze allemaal zienquote:Op maandag 24 december 2018 23:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik wil morgen sowieso de anorexia, transgender kinderen en meth aflevering zien. En dan zijn er nog een paar die ik nog niet heb gekeken.
Die aflevering met Michael Jackson is ook legendarisch trouwens
Haha kan ook inderdaadquote:Op maandag 24 december 2018 23:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
En anders maak ik wel een nieuw proefaccount op jouw naam aan
Slaap lekker!quote:Op maandag 24 december 2018 23:44 schreef Poes. het volgende:
En nu ga ik éééécht op[ bed
Weltrusten allemaal
Heerlijkquote:
Dat zijn toch die homofobe kwibussen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 00:13 schreef Samzz het volgende:
De Westboro Baptist Church. Wat een idioten...
Anywho, morgen verder kijken. Nu eerst slapen.
Homofoob is wel een understatement, maar inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat zijn toch die homofobe kwibussen?
Fijne feestdagen iedereen!
Oopsquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:38 schreef Poes. het volgende:
Die heb ik al gezien, wereldvreemd volk
Louis en de Nazi's ook, maar die wil ik nog een keer kijken. Vooral het moment dat hij bij een groep skinheads verteld dat hij Joods is
Ik heb een aantal ook al gezien, maar kijk ze nog een keer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 11:38 schreef Poes. het volgende:
Die heb ik al gezien, wereldvreemd volk
Louis en de Nazi's ook, maar die wil ik nog een keer kijken. Vooral het moment dat hij bij een groep skinheads verteld dat hij Joods is
Als ik het me goed herinner zijn er in een latere docu kinderen van het ''geloof'' afgestaptquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een aantal ook al gezien, maar kijk ze nog een keer.
Ik heb wel echt medelijden met die kinderen.
Kloptquote:Op dinsdag 25 december 2018 11:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner zijn er in een latere docu kinderen van het ''geloof'' afgestaptMaar goed, dan ben je al verpest voor het leven.
Interessant, ga ik binnenkort ook eens opzoekenquote:Op dinsdag 25 december 2018 12:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt
Er is ook een best goede TED Talk met een van die meiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |