2 uur later en ik ben eens klaar. Liep steeds vastquote:Op zondag 23 december 2018 19:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik herinner je er wel aan![]()
Ga nu de Scientology aflevering kijken, dit moet goed worden![]()
Woahh lekker vroegquote:Op maandag 24 december 2018 08:47 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff voor alle drukte aan alle boodschappen t/m woensdag gedaan
Ja, moet zometeen ook werken en dan om vanmiddag alles nog te moeten doen in die drukte..quote:
Goed bezigquote:Op maandag 24 december 2018 09:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, moet zometeen ook werken en dan om vanmiddag alles nog te moeten doen in die drukte..dan maar ff vroeg van bed af. Was heerlijk rustig
Thanks! ze komt me over een uurtje halen. Gaan dan cadeautjes afleveren bij de cliëntenquote:
Ohhhquote:Op maandag 24 december 2018 09:28 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Thanks! ze komt me over een uurtje halen. Gaan dan cadeautjes afleveren bij de cliënten
Jah, andere vrijwilliger zou het gaan doen alleen die was zo moeilijk aan het doen dat we het zelf wel gaan doen.quote:
Ik krijg nu écht het gevoel dat alleen jij en je werkgeefster serieus wat doenquote:Op maandag 24 december 2018 09:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, andere vrijwilliger zou het gaan doen alleen die was zo moeilijk aan het doen dat we het zelf wel gaan doen.
Dat is ook zoquote:Op maandag 24 december 2018 09:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik krijg nu écht het gevoel dat alleen jij en je werkgeefster serieus wat doen
quote:Op maandag 24 december 2018 09:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat is ook zoNah ja we hebben wel een paar vrijwilligers die wel schoonmaken enzo en de vrijwilligers die bij de cliénten langsgaan maar wij werken wel het hardst ja.
Die vrijwilliger is onze chauffeur en wou vandaag mee helpen maar wou dat ze opgehaald werd van huis (want heeft zelf geen auto) en wou ook dat haar kleinkind mee ging dus mijn bazin had zo iets van blijf maar lekker thuis.
Nee inderdaad, is gewoon lastig. Maar is sowieso een rare vrouw. Van de week belde ze op het allerlaatste moment af omdat ze met haar dochter naar de huisarts moest voor een zwangerschapstestquote:Op maandag 24 december 2018 09:44 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Dat is wat onhandig inderdaad.. werk = werk lijkt me, dan ga je geen (klein)kinderen meeslepen..
Toen ik in het asiel werkte was er ook een vrouw die af en toe haar zoon mee moest nemen, maar dat joch was toen oud genoeg om lekker rond te scharrelen in het gebouw.
Zijn jullie aangesloten bij de gemeente? Dat zij mensen naar jullie kunnen doorverwijzen? Of vinden de vrijwilligers jullie zelf?quote:
Allebei. En dat denk je maar dat valt toch nog enorm tegen hoorquote:Op maandag 24 december 2018 09:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zijn jullie aangesloten bij de gemeente? Dat zij mensen naar jullie kunnen doorverwijzen? Of vinden de vrijwilligers jullie zelf?
In het laatste geval krijg je wat meer gemotiveerde mensen over de vloer..
Jij ook!quote:Op maandag 24 december 2018 09:50 schreef sararaats het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Vanmiddag werken en daarna sushi.
Morgen met zen allen naar mijn zus.
Doukje is nog maar net uit het ziekenhuis (bronchiolitis) en wordt 1 jaar op 29 december.
Prettige dag verder.
quote:Op maandag 24 december 2018 09:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Allebei. En dat denk je maar dat valt toch nog enorm tegen hoor
Tof!!quote:Op maandag 24 december 2018 09:56 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Ink Master was tof dit seizoen. Geen ''Redemption''-waardige tattoo's dit keer, ook wel eens fijn! Maar ook geen spectaculaire, dus een beetje halfhalf.
Had de winnaar niet kunnen voorspellen, ook wel eens leuk om er zo blanco in te stappen. Bij de vorige 10 seizoenen wist ik elke keer al wie er afviel en wie er overbleef.
De flash challenges waren wel enorm gaaf dit keer
Hahahquote:Op maandag 24 december 2018 10:03 schreef Poes. het volgende:
Ik ga straks naar vrienden toe. Zijn echte bourgondiërs dus ik kom rond weer thuis denk ik
Hahah nog niet helemaalquote:Op maandag 24 december 2018 10:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb jij je al door je kerstpakket heen gevreten?
Hahahquote:Op maandag 24 december 2018 10:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Smoesjes, je wilt gewoon niet delen
Haha ja en nu heb ik dat andere pakket er ook bijquote:Op maandag 24 december 2018 10:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
I know, ik was erbij![]()
Komt vanzelf een keer op
Neem je morgen wat mee naar je ouders en woensdag naar je werkquote:Op maandag 24 december 2018 10:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja en nu heb ik dat andere pakket er ook bij
Ouders hebben al wat en op mijn werk ligt de hele kelder vol met troepquote:Op maandag 24 december 2018 10:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Neem je morgen wat mee naar je ouders en woensdag naar je werk
quote:Op maandag 24 december 2018 10:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ouders hebben al wat en op mijn werk ligt de hele kelder vol met troep
quote:Op maandag 24 december 2018 10:23 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Nou volgend jaar wordt het wel weer Kerst
Wat een gaaf kado!quote:Op maandag 24 december 2018 18:29 schreef Vlindur het volgende:
Onder de kerstboom lag voor mij een nieuwe telefoon![]()
![]()
Heb nooit wat in de gaten gehad, mn man heeft hem laten bezorgen bij mn ouders 😂
Fijne gezonde en gezellige dagen iedereen!
IPhone7. Vooral fijn dat hij handelbaar is met 1 hand ❤quote:Op maandag 24 december 2018 18:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wat een gaaf kado!Wat voor telefoon is het? Jullie ook hele fijne dagen!!
Oeh ook niet mis! Fijne kerstquote:Op maandag 24 december 2018 20:04 schreef Samzz het volgende:
Fijne feestdagen allemaal.
Mijn kerstpakket bestond uit een kerstkaartje en een biljet van 100 euro.
Gaaf!quote:Op maandag 24 december 2018 19:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
IPhone7. Vooral fijn dat hij handelbaar is met 1 hand ❤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |