Mooi zo houdenquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:07 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb nog nergens last van. Misschien door de Chromecast? Geen idee
Hahah kan ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mooi zo houden![]()
De app staat er bij mij helaas niet tussen op de tv. Nestel me straks gewoon met de laptop op de bank
Die slinger ik nu aan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:44 schreef Samzz het volgende:
Net de aflevering over de Zionists gezien.
Godsamme.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:54 schreef LPFAN het volgende:
En ik wil de volgende aflevering aanzetten en hij herkent mijn Chromecast ook niet meer en buffert als een malle
Ik vind het echt onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die slinger ik nu aan.
Had op Netflix al een docu gezien over ex-leden, ook extreem hoor.
Dat is idd een andere. Ik vind dat extreme maar eng. Brrr.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:00 schreef Poes. het volgende:
Oh Samzz, ik was in de war met de ultra orthodoxe joden in New York.
Is het ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is idd een andere. Ik vind dat extreme maar eng. Brrr.
Ik heb hem afgezet, dat hele Jeruzalem gebeuren boeit me niet. Ik kijk nu ook Louis and the Nazi's.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is idd een andere. Ik vind dat extreme maar eng. Brrr.
Ik vind het hele jullie moeten weg wij willen ons thuis heel erg raar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb hem afgezet, dat hele Jeruzalem gebeuren boeit me niet. Ik kijk nu ook Louis and the Nazi's.![]()
Half LIF SC aan de Louis op kerst, awesome
Ik heb er niet genoeg verstand van om er iets van te vinden. Lekker laten gaan, te ver weg van m'n bed showquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het hele jullie moeten weg wij willen ons thuis heel erg raar.
Nice!! Have fun, ik ga ook weer verder.quote:Op dinsdag 25 december 2018 14:12 schreef LPFAN het volgende:
Jeej via de app op mijn telefoon doet hij het perfect met Chromecast
Kijksequote:Op dinsdag 25 december 2018 14:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nice!! Have fun, ik ga ook weer verder.
Yup, daar is Louis goed in, stereotypen vindenquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:21 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu die Nazi's te kijken. Ze voldoen wel echt bijna allemaal aan dat stereotype beeld dat ik erbij heb
Nou, we hebben tot 23 januari, we kunnen ze allemaal nog zienquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:30 schreef LPFAN het volgende:
Baal er haast van dat ik zo bij mijn ouders ga eten
Hahahquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou, we hebben tot 23 januari, we kunnen ze allemaal nog zien![]()
Ik zit net 4 minuten in Medicated Kids en m'n nekharen staan nu al overend
Maar die April bijvoorbeeld. Dat vind ik dan weer helemaal geen stereotype.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Yup, daar is Louis goed in, stereotypen vinden![]()
Net als met de pedoseksuelen, wat ik gisteren al zei; het is een white men's decease. Je ziet ze en je hebt gelijk een ''feel'' bij die gezichten
Dat maakt haar alleen maar engerquote:Op dinsdag 25 december 2018 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar die April bijvoorbeeld. Dat vind ik dan weer helemaal geen stereotype.
Ze is wel enorm eng in haar gedachtengang, maar niet het type dat ik voor me zie bij een nazi.
Het is wel een supergoede docu. Had m al eens gezien.
Nu eerst de oven eens aanzetten en dan lekker verder kijken.
Ja best wel he.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat maakt haar alleen maar engerOverkomen als een normale buurvrouw, en ondertussen je kinderen zo extreem indoctrineren.
Lekker eten en doe ze de groetjes van mequote:Op dinsdag 25 december 2018 16:45 schreef LPFAN het volgende:
Ik ga morgen weer verder kijken. Nu richting ouders en vanavond CtM
Sneu jongetjequote:Op dinsdag 25 december 2018 18:11 schreef Samzz het volgende:
Een zesjarige met OCD, mogelijk ADHD en mogelijk een bipolaire stoornis.
Uhuh.
Voed t kreng eens op zou ik zeggen.
Zo bedoel ik het ook niet. Was meer een constatering.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat niet vind![]()
Muricaaaa *waves flag*
Gelukkig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Was meer een constatering.
Ja dat is het zeker. Al snap ik de wanhoop ook wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 19:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik kreeg op m'n 11e een dosis antipsychoticum bedoeld voor volwassen mensen die ook daadwerkelijk psychotisch waren
Wat Louis al zei, het is ''the easy way out''.
Groetjes terug!quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Lekker eten en doe ze de groetjes van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |