quote:
Je voelt je dan niet alleen mislukt, je bent ook mislukt.quote:Als dan zelfs je zesjarige dochter je meermaals op een dag gaat corrigeren, dan voel je je echt mislukt.
De park, de waterquote:Op donderdag 20 december 2018 11:54 schreef PzKpfw het volgende:
De huis, de dak, de ei en de dorp
Nee, slecht idee mevrouw. Laat ze gewoon Nederlands leren.
Prikkelende dingen schrijven is natuurlijk wel een beetje het doel van een columnist, natuurlijk.quote:
Doet me denken aan de reclamespot van Anderzorg... "zorg voor de leven".quote:
Prikkelende dingen schrijven over zaken die ertoe doen ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Prikkelende dingen schrijven is natuurlijk wel een beetje het doel van een columnist, natuurlijk.
Naema heeft het per decreet opgelegd en het grote leger SJW's komt iedereen nu het woordje het gebruikt uitmaken voor racist.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand heeft een mening. Vlug, open een topic!
quote:Op donderdag 20 december 2018 12:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Naema heeft het de per decreet opgelegd en het de grote leger SJW's komt iedereen nu het de woordje het gebruikt uitmaken voor racist.
Oke.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prikkelende dingen schrijven over zaken die ertoe doen ja.
Dit gaat echt nergens over.
wat weer een anagram is van HET.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:56 schreef riazop het volgende:
wordt Nederlands dan niet al olv neoliberalen vervangen door Engels momenteel?
probleem opgelost: alleen maar THE
Als het een achterlijke mening is, zeker doen.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand heeft een mening. Vlug, open een topic!
Oh, verstond altijd 'de lever'. Ik dacht nog: mooi, dan in is die in elk geval gecoverd.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:01 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Doet me denken aan de reclamespot van Anderzorg... "zorg voor de leven".
Echt, tyf een eind op zeg met deze onzin...
Jaaaaa lekker schelduuuuh.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Als het een achterlijke mening is, zeker doen.
Amerikanen vinden dit leuk.quote:Op donderdag 20 december 2018 12:03 schreef begaaierd het volgende:
Ik vind aluminiumfolie een kut woord. AUB schrappen.
En als "het" voor onze allochtonen al moeilijk is dan moet aluminiumfolie al helemaal niet te doen zijn. Aluminiumfolie.
quote:Op donderdag 20 december 2018 12:07 schreef -XOR- het volgende:
Oh, verstond altijd 'de lever'. Ik dacht nog: mooi, dan in is die in elk geval gecoverd.
Je hebt ''prikkelend'' en je hebt ''bewust aansturen op kwade reacties'' zodat je jezelf superieur kan verklaren.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Prikkelende dingen schrijven is natuurlijk wel een beetje het doel van een columnist, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |