En minder klagen en meer schouderophalend luisterenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wellicht had ik me iets minder druk gemaakt om cijfertjes en feitjes
Precies. En geen jaren lang Disturbed verdedigenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
En minder klagen en meer schouderophalend luisteren
Was ie vorig jaar al uit?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies. En geen jaren lang Disturbed verdedigen
Ik meen van 518(?)naar 54 naar nu 39quote:Op woensdag 19 december 2018 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Al op NPO2 te horen ook?
Hij voelt minder oud
Hij staat al drie jaar in de lijstquote:Op woensdag 19 december 2018 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Al op NPO2 te horen ook?
Hij voelt minder oud
Toen sliep ik, kennelijkquote:Op woensdag 19 december 2018 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij staat al drie jaar in de lijst
Hierom nog een minuutje dubbel gelegen trouwensquote:Op woensdag 19 december 2018 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Achja, sommige mensen zijn als kind in een ketel Atjar Tjampoer gevallen, kunnen ze niets aan doen.
Moeten we de Babys ook nog gaan redden.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
Hier nog een gevalletje hoogst ongeloofwaardig:
[ afbeelding ]
The Babys hebben zowel de hardst zakkende als de op één na hardst zakkende plaat in de Top 2000 in handen, met respectievelijk Everytime I Think Of You (-1021) en Isn't It Time (-964)
Als je bovenstaand verloop bekijkt, zeker ook de stabiliteit van de laatste jaren, kun je moeilijk volhouden dat de Top 2000 een eerlijke lijst is. Het is echt nul komma nul geloofwaardig dat deze platen ineens zo hard zakken. Zomaar.
Jij heldquote:Op donderdag 20 december 2018 00:25 schreef Pino112 het volgende:
http://pino112.nl/top2000/jaar.php
Site is weer bijgewerkt (wat een werk), dus ook alle nieuwen/uit de lijst etc.
Mocht je een foutje spotten, dat kan want Radio 2 is niet consequent, DM even.
Fijn he?quote:Op donderdag 20 december 2018 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Disturbed is gewoon nog verder gestegen dit jaar
Geen redden aan. Radio 2 heeft besloten dat ze de lijst uit moeten. Ik wil op zich best geloven dat nummers stapsgewijs minder populair worden. Ik wil ook wel geloven dat het waan-van-de-dag-hitje een jaar later keldert. Maar nummers die jarenlang stabiel scoren en dan ineens 700-1000 plaatsen kelderen, zomaar, zonder reden? Manipulatie.quote:Op woensdag 19 december 2018 23:30 schreef Piebe het volgende:
[..]
Moeten we de Babys ook nog gaan redden.
![]()
![]()
Viel te verwachten. Mensen hebben massaal op dit gedrocht of juist op het origineel gestemd. Mijn ouders (quote:Op donderdag 20 december 2018 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Disturbed is gewoon nog verder gestegen dit jaar
Pinoquote:Op donderdag 20 december 2018 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Deze heeft er tot dit jaar altijd in gestaan.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Verdwenen nummers die ik het meest ga missen:
10. The Byrds - Mr. Tambourine Man
Dat wist ik want ik had je site gebruikt om in/uit de lijst te checken voor mijn vorige postquote:Op donderdag 20 december 2018 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Dat is ook de reden dat ik hem ga missen. Niet eens per se een persoonlijke favoriet van mij maar hij hoort gewoon in de lijst.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze heeft er tot dit jaar altijd in gestaan.
Daar kan ik ook nog wel een pagina voor maken dat dit soort nummers zichtbaar worden.
"Nummers die in 2018 voor het eerst in de lijst staan.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:25 schreef Pino112 het volgende:
Vind ik ook, ik zal er zelf nooit op stemmen maar ik vind mr Tambourine man typisch een nummer dat hoort bij de top2000.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik hem ga missen. Niet eens per se een persoonlijke favoriet van mij maar hij hoort gewoon in de lijst.
Ah herintreders, die moet ik dan nog even bekijken ja.quote:Op donderdag 20 december 2018 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Nummers die in 2018 voor het eerst in de lijst staan.
1789 Santana & Wyclef Jean Maria Maria
1841 Offspring Pretty Fly (For A White Guy)
1915 PRODIGY Out Of Space"
Stonden er in o.a. 2014 en 2015 al in.
En dan heb ik er maar 10 nagekeken ofzo. Ik vermoed dat het o.a. de woordjes The zijn die het hem doen.
ik geef het 5 tot 10 jaarquote:Op donderdag 20 december 2018 07:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik was nog even bang dat Femke Louise in de lijst gestemd zou worden, pfoeh
8. Pet Shop Boys - Go Westquote:Op donderdag 20 december 2018 00:11 schreef DecoAoreste het volgende:
1. Family of the Year - Hero
2. Arcade Fire - Reflektor
3. Jim Croce - I Got A Name
4. Kaiser Chiefs - I Predict A Riot
5. Keane - This Is The Last Time
6. Bad English - Time Stood Still
7. The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
8. Pet Shop Boys - Go West
9. Yazoo - Don't Go
Mooiste nieuwkomers in de top 2000:
1. Editors - An End Has A Start
2. Editors - Munich
3. The War on Drugs - Thinking Of A Place
4. Mumford & Sons - Hopeless Wanderer
5. Within Temptation - Stand My Ground
6. Snap - Rhythm Is A Dancer
7. Avicii - Levels
8. Darude - Sandstorm
9. David Glen Eisley - Sweet Victory
10. Party Animals - Have You Ever Been Mellow
Al met al veel toffe nummers eruit, maar gelukkig ook een aantal heel mooie nieuwkomers. Vooral die 2 van Editors maken me blij.Misschien is de lijst toch niet zoveel achteruit gegaan als ik eerst dacht. Die klassiekers binnen de EDM zoals Sandstorm, Rhythm is a Dancer maar ook Silence (net buiten de top 10) horen ook absoluut in de Top 2000 thuis, eigenlijk een schande dat ze er niet eerder instonden maar blij dat dat is rechtgezet
Yazoo er uit.quote:Op donderdag 20 december 2018 00:11 schreef DecoAoreste het volgende:
1. Family of the Year - Hero
2. Arcade Fire - Reflektor
3. Jim Croce - I Got A Name
4. Kaiser Chiefs - I Predict A Riot
5. Keane - This Is The Last Time
6. Bad English - Time Stood Still
7. The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
8. Pet Shop Boys - Go West
9. Yazoo - Don't Go
Mooiste nieuwkomers in de top 2000:
1. Editors - An End Has A Start
2. Editors - Munich
3. The War on Drugs - Thinking Of A Place
4. Mumford & Sons - Hopeless Wanderer
5. Within Temptation - Stand My Ground
6. Snap - Rhythm Is A Dancer
7. Avicii - Levels
8. Darude - Sandstorm
9. David Glen Eisley - Sweet Victory
10. Party Animals - Have You Ever Been Mellow
Al met al veel toffe nummers eruit, maar gelukkig ook een aantal heel mooie nieuwkomers. Vooral die 2 van Editors maken me blij.Misschien is de lijst toch niet zoveel achteruit gegaan als ik eerst dacht. Die klassiekers binnen de EDM zoals Sandstorm, Rhythm is a Dancer maar ook Silence (net buiten de top 10) horen ook absoluut in de Top 2000 thuis, eigenlijk een schande dat ze er niet eerder instonden maar blij dat dat is rechtgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |