Sterkte en welkom.quote:Op woensdag 19 december 2018 22:10 schreef D. het volgende:
Getwijfeld of ik dit jaar (door prive omstandigheden) de lijst maar over ga slaan,
maar besloten dat de afleiding wellicht welkome afleiding is
En vergeet de mentale hulpt (nou ja hulpquote:Op woensdag 19 december 2018 22:10 schreef D. het volgende:
Getwijfeld of ik dit jaar (door prive omstandigheden) de lijst maar over ga slaan,
Met 'de lijst' bedoel ik ook eigenlijk 'het hier met jullie meebeleven van de lijst'quote:Op woensdag 19 december 2018 22:12 schreef alopio het volgende:
[..]
En vergeet de mentale hulpt (nou ja hulp) van ons hier niet
quote:Op woensdag 19 december 2018 22:10 schreef D. het volgende:
afleiding kan heel goed werken, en de herhaling van zetten hier zekerquote:Op woensdag 19 december 2018 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Met 'de lijst' bedoel ik ook eigenlijk 'het hier met jullie meebeleven van de lijst'
Geloof dat het zonder Fok me veel minder zou boeien
Het is hier dan ook heel gezellig...en wij zijn ook hele wijze mensen uiteraard, en met smaak voor muziek itt de rest van Nederlandquote:Op woensdag 19 december 2018 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Met 'de lijst' bedoel ik ook eigenlijk 'het hier met jullie meebeleven van de lijst'
Geloof dat het zonder Fok me veel minder zou boeien
Wellicht had ik me iets minder druk gemaakt om cijfertjes en feitjesquote:Op woensdag 19 december 2018 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vraag me af of ik zonder Fok überhaupt naar de lijst zou luisteren,geen idee hoe het gelopen zou zijn
En minder klagen en meer schouderophalend luisterenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wellicht had ik me iets minder druk gemaakt om cijfertjes en feitjes
Precies. En geen jaren lang Disturbed verdedigenquote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
En minder klagen en meer schouderophalend luisteren
Was ie vorig jaar al uit?quote:Op woensdag 19 december 2018 22:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Precies. En geen jaren lang Disturbed verdedigen
Ik meen van 518(?)naar 54 naar nu 39quote:Op woensdag 19 december 2018 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Al op NPO2 te horen ook?
Hij voelt minder oud
Hij staat al drie jaar in de lijstquote:Op woensdag 19 december 2018 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Al op NPO2 te horen ook?
Hij voelt minder oud
Toen sliep ik, kennelijkquote:Op woensdag 19 december 2018 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij staat al drie jaar in de lijst
Hierom nog een minuutje dubbel gelegen trouwensquote:Op woensdag 19 december 2018 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Achja, sommige mensen zijn als kind in een ketel Atjar Tjampoer gevallen, kunnen ze niets aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |